' Nemůžu?

83 3 0
                                    

,, Mami.. ",, Tak pojď. " Jdu za ní a v kuchyni ji do ruky dám kytici s objetím.

,, Tak mluv. " ,, Nechtěl jsem s ním mluvit.. Ale prostě přišel a.. Ještě to budem řešit.. " ,, Neblbni.. Dobře? Nechci to zažívat znova. Vůbec jsi s nikým nemluvil a všechny jsi odháněl. " ,, Neboj.. " ,, Dobře. Děkuji za kytici. Nádherná. " ,, Vždy.. " ,, Och.. Půjdu spát, zítra mi řekneš jak jste to vyřešili jasné? " ,, Ano. Dobrou noc. " Obejmu ji a jdu za Louim, který seděl na posteli a měl na klíně můj notebook.

,, Hledáš něco? " ,, Lásko ty píšeš texty? " ,, Jsou to kraviny. " ,, Nejsou.. Dávají ti smysl... Dobře, to kiwi moc ne, ale zbytek jo.. " ,, Jsou strašný. " Poklepal na místo vedle sebe.

,, Ne.. Tahle co mám otevřenou je nádherná... " ,, Když myslíš. " Usměje se a podívá se mi do očí.

,, Pořád je mám stejný.. " Vzal mě za ruku a začal mi sundávat šátek, kterým ji mám zavázanou.

,, Udělal jsi to, že? " Skloním hlavu.

Louis 

,, Podívej se na mě.. " Zakýve hlavou a víc ke mě tu ruku natáhne.

,, Hazz nic se ti nestane.. " ,, Budeš po mě řvát.. " ,, Proč bych... Harry tohle je trochu moc nemyslíš? " ,, Říkal jsem to. " Chtěl tou rukou úplně ucuknout, ale nepustím ho.

,, Proboha proč? Byla to jen hádka a ty se skoro podřízneš.. " ,, Mě-měl j-jsem depr-deprese.. Pr-prášky mi nepom-nepomáhali.. "   Pustím ho a jdu někam najít dezinfekci. Byla v koupelně, kde ještě bylo na podlaze trochu krve.

,, Ach Harry... " Vezmu ubrousky a jdu zase za Harrym.

,, Vydesinfikuju ti to, dobře? " Přikývne a nechá se. Opře se o moje rameno a volnou rukou mě obejme.

,, Miláčku jsi vážně blázen. " Jemně se zasmál a sykl.

,, Jo.. " Když mu to vydesinfikuju uklidím koupelnu.
Chtěl si to znovu zavázat a v tom jsem ho zastavil.

,, Hazz nech to dýchat.. Řekni mi, proč jsi to udělal? " ,, Chtěl jsem jemně, ale když jsem měl tu žiletku v ruce tak mi to ujelo.. " ,, Co se ti honilo hlavou? " ,, Víš, že ani nevím? " ,, Není to dlouho... " ,, Ne.. Minulý týden.. " ,, Ach tak.. Mohl jsi komukoliv něco říct.. Víš to, že? " ,, Vím to.. Jen jsem nechtěl. Myslel jsem si, že to bude v pohodě a neudělám to.. Ale prostě se to stalo. " ,, Dobře.. Až budeš připravený řekneš mi to.. " ,, Jo.. Neboj.. Proč vznikla ta hádka? " ,, Vznikla skrz to, že jsi si nenechal vymluvit, že tě nemám jen na sex.. " ,, Hmm.. Nebyla tak zbytečná. " ,, Byla.. Nezačneme se znovu hádat, že ne? " ,, Nevím.. " ,, Harry miluju tě a moc mi na tobě záleží. Já osobně nesnáším vztahy kde jde jen o jedno... Protože když máš vztahy jen o jednom tak si můžeš rovnou platit nějakou kurvu a bude to stejné.." ,, Asi byla zbytečná.. Jen zpomalíme... " ,, Jo.. " Usměje se a nechá se položit na postel.
Vstane a jde do koupelny, kde se snaží něco najít. Netuším co a když to ani po chvíli nenajde jdu k němu.

,, Co hledáš? " ,, Prášky.. ",, Na? " ,, Hlavu.. " ,, Bolí? " ,, Ne, ale chci je tady mít.. Kdyby začala. " ,, Aha.. " ,, No.. " Vezmu ho za ruku a stisknu mu jí.

,, Mrzí mě to.. " ,, Nemusí.. Nemůžeš za to. " Povzdechnu a nechám ho se odtáhnout aby si mohl sundat triko. Opřu se o zeď abych se soustředil jen na něj.

,, Přidáš se? " ,, Ptáš se když víš, že bych k tobě stejně za chvíli vlezl.. " Zasmál se a za chvíli jsem vlezl k němu.
Vylezeme za nějakou dobu, nevím jak dlouho a jdeme si lehnout.

,, Půjdeme spát? " ,, Samozřejmě.. " Přikryju nás a nechám Harryho se ke mě zcela natisknout. Obejmu ho kolem pasu a za chvíli usneme.

Ráno se proberu s Harrym propletený bez deky a pod pohledem Anne.

,, Chceš kafe? " ,, Nechci.. Ale děkuju. " Usmála se a sedla si na křeslo kousek od postele. Bojím se hnout abych Harryho neprobudil.
Povídal jsem si s Anne a zjistil jsem, že Harry byl celou dobu mimo všechny lidi. Nemluvil ani se Zaynem nebo Nickem. Ví, že se pořezal a ví i o těch depresích co měl. Vlastně byla jediná s kým mluvil.
Probral se kvůli zvonění budíku.

,, Nesnáším budíky! " Začnu se trochu smát a jsem zabitý pohledem.

,, Ty se nesměj. " ,, Nemůžu? " ,, Ne. " ,, Proč jako? " ,, Měl jsem tak hezký sen a probere mě tvůj hlas jako. " ,, A? " ,, Proto se nemůžeš smát. Nebýt tebe ještě krásně spím. " ,, Co se ti zdálo? " ,, Kvůli tomu snu půjdu na paragliding. Zdálo se mi, že prostě padám a pak jsem se vzbudil. Kvůli tobě nevím jestli se mi něco stalo nebo jestli jsem normálně přistál! " ,, To chce klid.. Neprožívej to tak. " Odfrkl a šel ke skříni, kde vytáhl černé džíny, bílé triko a košili s krátkým rukávem.

,, Jdeš taky? " ,, Dneska ne.. Zpacifikuju ti pokoj. " ,, Příjemnou zábavu. " ,, Neboj se.. " ,, Klidně si můžeš půjčit noťas napíšu ti heslo. " ,, Dobře.. " Usmál se a políbil mě než odešel do koupelny.
Za chvíli vyšel a vzal si telefon s klíči a odešel úplně pryč. Mám přibližně devět hodin než se vrátí.
Pustím si nějaký playlist na YouTube a otevřu okna dokořán.

Skoro po dvou hodinách mám pokoj i koupelnu kompletně dodělanou a jdu za Anne, která vypisovala nějaké papíry.

,, Už máš hotovo? " ,, Ale jo.. Co děláš? " ,, Vypisuju papíry k adopci na malou holčičku, protože ty lidi ke kterým měla jít se toho vzdali a já byla druhá v pořadí. " ,, Ach tak.. " ,, Nezeptáš se kdo to je? " ,, Tuším to.. Stejně tak jakože Hazz to nesmí vědět. " ,, Ano.. Nesmí to vědět jinak bych místo každodenních kytic dostávala kytice v obřích formátech. Protože i ta malá slečna říkala, že ho zná. " ,, Není to slečna co má delší hnědé vlasy, zelené oči..? " ,, Neviděla jsem ji. " ,, Aha.. " Usměje se.

,, Možná vím o kom mluvíš.. " Přikývla a já si došel pro klíče od auta.

,, Na chvíli zmizím.. Chceš něco? " ,, Možná jo.. Kam jedeš? " ,, Já domu, ale nazpátek se stavím v centru. " ,, Hele tak mi napiš až budeš v centru já ti napíšu co.. Dobře? " ,, Fajn tak jo.. " ,, Číslo nechceš? " ,, Mám. " ,, Dobře tak zatím. " ,, Zatím. " Zavolám Harrymu, který to během pár minut vezme a zjistím, že se má dobře a těší se až přijde domu.

,, Budeš překvapený. " ,, Bojím se. " ,, Neboj.. Nic se nestane. " ,, Mám ti věřit? Co máš vlastně v plánu? " ,, Nic.. Co bych měl? " ,, Nevím.. Ale známe svoje lidi, že? " ,, Ach tak.. Na co narážíš? " ,, Kdykoliv řekneš, že se nic nestane tak je to naopak a já se celý den bojím co máš v plánu a nakonec jsem mile překvapený.. Sice v šoku, ale překvapený.. " ,, Vážně nemám žádný plán. " ,, Budu ti věřit. " ,, Lichotí mi to. " ,, Dobře tedy. " ,, Miluju tě. " ,, Tyhle slova mi neuvěřitelně chyběla.. Taky tě miluju. " ,, Vážně ti tak moc chyběla? " ,, Ano.. " ,, Lásko, víš co je zítra za den? " ,, Pokud dobře počítám jsme spolu přes měsíc.. Teda když nepočítám to co se stalo.. " ,, Tak máš dobré počty zlato.. Ale o to mi moc nejde, zítra začneme zcela nový vztah.. Proto zítra večer zruš všechny plány co máš. Zvu tě na večeři. "

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat