Hodím na sebe deku a schovám se. Loui na mě jemně nalehne a rukama mi vjede na boky které jemně stiskne.
Sundá ze mě celou peřinu a odhodí ji na židli. Normálně bych složil ruce, ale nemůžu a na jednu stranu to nemá cenu.,, Snad nechceš být uražený? " Nijak nezareaguju.
,, Miláčku tak já ti něco řeknu... Jsi horší než holka. Neuvěřitelně rychle se dokážeš urazit.. Ale i když jsi myslíš, že vypadáš drsně tak ne protože jsi roztomilý.. To už jsem ti řekl.. Víš, já miluju když něco takového uděláš.. " Usměju se.
,, Promiň.. Tohle musím vzít.. " ,, V pohodě.. " Usmál se a šel na chodbu.
Nechci tady zůstat moc dlouho tak doufám, že do konce týdne budu doma. Jenže jak se znám tak tady proležím zbytek prázdnin.
Za chvíli Louis přišel s úsměvem.
,, Zlato příští týden jdu na meeting abych ohlásil ukončení kariéry... " ,, Proč? " ,, Říkal jsem to včera.. Nemám život. Už mě to nebaví, protože všude kam jdu tak to každý ví.. Nemám život, protože všechno co jsem měl jsem ztratil... Kvůli tomu, že jsem nemohl být tam kde jsem měl.. " ,, Lou.. Co budeš dělat? " ,, Půjdu na pedagoga... Do školky.. " ,, Do školky? " ,, Ano.. Miluju děti.. " ,, Dobře... Pomůžu ti.. Není ti to líto? " ,, Trochu.. Ale vem si, že texty můžu psát někomu dalšímu.. To bylo snad jediný co mě bavilo.. Možná to natáčení, ale to taky nebylo nic moc, protože všechno bylo podle scénáře.. " ,, Aha.. Je to na tobě, jen nechci aby tě to pak mrzelo.. " ,, Vyměním jednu věc za druhou... Člověk nemůže být celý život u jedné věci.. Navíc se můžu kdykoliv vrátit zpátky ke zpěvu.. " Usměju se.
,, Ale jestli to děláš kvůli mě tak ti to zavrhuju. " ,, Ne.. Chci to udělat už dlouho, jen... Jen jsem to zbytečně oddaloval, protože jsem nad tím moc přemýšlel.. " ,, Budu ti věřit.. ",, Děkuju.. " Přišel ke mě zase doktor s tím ať zkusím zahýbat tím kolenem. Bolí to.
,, Jak dlouho tady ještě budu? " ,, Nejmíň týden. " ,, Ne.. Já to tady tak dlouho nevydržím.. " ,, Pane Styles potřebujeme aby se to koleno trochu zpevnilo a aby jsme ho rozhýbali... " ,, Tak proč mi na to nedáte sádru? " ,, Můžeme, ale my jen potřebujeme aby jste s tím mohl hýbat.. Pozítří zkusíme dělat malé kroky.. " Odfrknu. To snad není normální.
,, Tak ale.. " ,, Zní vám to jakože jdeme moc rychle, ale jen se snažím aby jste mohl co nejdřív chodit, navíc to máte jen štípnuté, takže to sádru nepotřebuje. " ,, Tak to řeknu hned. " ,, Neptal jste se. Teď si sedněte a natáhněte. " ,, Mě je takhle pohodlně. " Loui se zasmál a po pohledu doktora zvedl ruce v obranném gestu.
,, Pardon.. " ,, Za pár minut.. Já.. Mám křeč v noze. " Louis po mě hodil deku a mrkl.
,, Půjčíš mi telefon? " Podal mi ho a já mu napsal, že je to jeho vina.
,, Jak moje? " Podá mi ho zpátky.
' Protože kdykoliv jsi v saku tak mě vzrušuješ a tím pádem nemůžu dělat nic a nechci použít pravačku když tady jsi ty. 😠 '
,, Moc rád to uvidím.. " Olízl si rty a usmál se.
,, Tss.. " ,, Nerad kazím vaši konverzaci, ale už vás ta křeč přešla? " Začal jsem se jemně smát a Loui se mnou.
,, Už je to lepší. Možná se mi to povede.. " Doufám, že si nevšimne mého celkem tvrdého klínu. Opatrně ze sebe sundám deku a snažím se aby nebylo tolik vidět, že se mi nechce.
Mám jí sundanou s začnu se smát. Louis chvíli nechápe, ale když se podívá na můj klín začne se smát se mnou. Sedne si přede mě a já si na jeho rameno natáhnu nohu.,, Bolí to.. " Skrz smích to řeknu a rozdýchám se.
, Vykuř. ' naznačím a usměju se se zkousnutým rtem.
,, Klidně hned. " ,, Fajn.. " ,, Ale vlastně my se na něčem domluvili, že? " ,, Ne.. Nemůžeš.. " Zkusím tu nohu pokrčit a znovu natáhnout. Už to není tak strašné jako včera večer.,, Můžu. " ,, Nesmíš.. " ,, Takže musím. " ,, Lásko ne... To nemůžeš udělat.. Nevydržím to. " ,, Zlato sám si to tak předtím chtěl.. Tak to teď už dodržíme.. " ,, Víš co to pro nás znamená? " ,, Ano.. Bylo mi s tebou krásně. " ,, Loui.. " ,, Hazz.. " ,, Naposled? " Natáhne se ke mě a políbí mě. Vjedu mu rukou do vlasů a natisknu ho na sebe.
Myslím, že Loui začal brečet. Cítím to.
Odtáhnu se a vážně mu tečou slzy. Obejmu ho a dá mi ruce na boky.,, Půjdu.. Kdyby se něco dělo dej vědět třeba sestře a zavolá mi.. " ,, Dobře. "