Otevřel jsem oči, které jsem rovnou znovu zavřel protože mě oslepilo bílé světlo, které nade mnou svítilo.
Šíleně mě třeštila hlava, ale nevím z čeho.
Není to z toho jak jsem se praštil do něčeho? Asi je.,, Už jsi vzhůru? '' ,, Co tady dělám? '' ,, Co si pamatuješ jako poslední? '' podíval jsem se na Louise který seděl vedle postele na židli a byl ustaraný.
,, Co se mi stalo? '' ,, Já se ptal první. Odpověz. '' ,, Fajn.. Byli jsme na moři na prknech.. Spadl jsem ve vlně a ty jsi mě vytáhl a ještě jsme hledali to moje prkno který bylo mezi kamenama na pobřeží.. Skočil jsem tam protože jsem to chtěl vytáhnout.. Pak jsem si dal ránu do kamene nebo co to bylo. Už mi řekneš co tady dělám? '' Louis se usmál a pohladil mě ve vlasech proto mi to asi došlo.
,, Jak jsi se praštil do toho kamene tak jsi si udělal translační úraz hlavy.. To je, že jsi prostě dal do hlavy a tím jsi si způsobil slabý otřes mozku, ale jak vidím tak jsi v pohodě protože si pamatuješ všechno a to je dobré znamení. Nemáš amnézii. '' zasmál jsem se protože by mě zajímalo odkud zná tyhle výrazy když ani já pořádně nevím co to znamená.
,, A jako ty víš co to je za výrazy? Translační úraz. '' ,, Viděl jsem to v deskách.. Chtěl jsem zaperlit aspoň něčím. '' ,, Oh.. Tady se někdo snažil být chytřejší. Náhodou ti to sluší když jsi takhle chytrý. '' usmál se než ke mě přišel doktor a usmál se na mě.
Zase nějaká kontrola, která mě bude otravovat protože to budou otázky jak mi je a podobně. Jako pokaždé.,, Jak vám líp než včera vidím. Bolí vás hlava? '' ,, Ne, ale pálí mě zátylek. '' ,, To je v pořádku.. To je z té prudké rány a z toho jak jsme vám to zavázali.. Podívám se vám na to. '' normálně jsem si sedl aby se na mě mohl podívat a když se ode mě ten doktor odtáhl tak se na mě usmál.
,, Rána je v pořádku.. Nic s ní nemáte. Ze včera si pamatujete všechno? '' ,, Ano. '' ,, To jsem rád.. Vy jste byl včera večer s ním? '' podíval se na Louise který se na mě podíval a taky přikývl.
,, Takže jste ty informace potvrdil a jistě jste přítelovi řekl v jakém je stavu. Myslím, že by jste klidně mohl jít už na hotel protože mi je jasné, že tady jste na dovolené. '' Cože? Co mu Louis jako řekl?
,, Mezi námi nic není.. Špatně jste to pochopil nebo on si z toho udělal něco co strašně moc chce, ale mezi námi skutečně nic není. '' ,, Pane Stylesi uklidněte se.Půjdete tedy už dnes nebo pro jistotu až zítra? '' ,, Dneska. Už chci do normální postele. '' Doktor se zasmál a za chvíli odešel než se vrátila nějaká sestra s papíry, které podle mě musím podepsat nebo podobně.
Podepsal jsem je a pak jsme šli na hotel a já šel do postele, ale než jsem si šel lehnout tak jsem skočil za Zaynem, který vypadal jakoby se už nikdy nechtěl probudit a jakoby měl zimní spánek.
,, Lásko nech je spát. Pojď si odpočinout potřebuješ to. '' ,, Neříkej mi tak Louisi. '' přišel ke mě a objal mě proto mě to dost překvapilo. Spíš mě překvapila moje reakce protože jsem se nechal a taky jsem nechal Louise ať mě odvede do postele a aby si lehl ke mě.
,, Hrozně jsem se o tebe bál Harry.. Vytáhl jsem tě a byl jsi v bezvědomí tak jsem tě vzal do nemocnice.. Chtěl jsem s tebou jít normálně na oddělení, ale donutili mě jít na pohotovost tak jsem šel a vzal si tě ten doktor který s tebou teď ráno mluvil. '' usmál jsem se a víc jsem se schoval do deky protože jsem byl unavený a přišel jsem si nevyspalý jen nevím proč když v nemocnici jsem se vyspal.
,, Louisi jsem hrozně unavený.. Čím to je? '' ,, Tou ránou do hlavy.. Jak jsi si způsobil tou ránou ten otřes tak tě to bolelo a to byla ta bolest, kterou jsi podle mě cítil už v té vodě.. Podle mě to je tím, že to vážně byla rána. Bude to dobré jen se pořádně vyspíš a uvidíš hm? '' usmál jsem se a jen jsem mu přikývl. Něco na tom bude si myslím. Jako pokaždé.
,, Harry byl bych rád kdyby se to mezi námi vážně nějak změnilo a tomu věř. Víš Harry miluju tě a nevím jestli ty mě. Ale jsem si jistý, že vzhledem k událostem co se mezi námi staly tak si myslím, že je to nastejno. '' ,, Neokecávej to těma kecama Louisi. Jestli mi chceš něco říct tak už mi to řekni. Moc kecáš. '' zasmál se a jen mě objal proto jsem se usmál a vážně jsem si normálně lehl.
,, Dobře... Harry budeš můj přítel? ''