Ráno se proberu sám před budíkem a zkouším rukou najít Louiho ovšem není tady, proto se podívám jestli není někde v pokoji. Není, ale přijde mi smska rovnou se zvoněním budíku. Jak já je nenávidím. Vždycky mám nejhezčí sny když mi zazvoní budík.
Natáhnu se pro telefon a rovnou se podívám na smsku, která byla od Louiho.
' Krásné ráno <3 '
měl to vypočítané aby mi přišla chvíli před nebo po probuzení.
Líně vstanu abych si mohl nandat oblečení, které si rovnou vytáhnu i na večer. Najdu svoje nejoblíbenější černé sako a hodím ho přes židli. Nevím si mám vzít klobouk nebo ne.
Dořeším to až přijdu z práce.
Udělám ranní hygienu vezmu si klíče od baráku a od auta, telefon a jdu pryč. Ještě než vyjdu úplně ze dveří mámě napíšu lístek s přáním dobrého rána a vážně už jdu.
Dojedu do práce a nepřekvapí mě, že je ještě zavřeno. Občas takhle ráno zapomínám, že já otevírám když mám klíče nebo ranní.
Odemknu a sundám všechny židle na stoly dám ubrusy, které má ve zvyku Deny každý den sundat.
Teď to musím zvládnout hodinu zcela o samotě, ale dá se to. Jdu ještě vytáhnout rolety a zmizím za pultem.
Odepíšu Louimu to samé co napsal mě. Během pár minut mi začnou chodit upozornění na Louiho facebook a instagram. Láká mě mu napsat ať to nechá být a jde něco dělat jako včera.
,, Ahoj Harry.. " ,, Dobrý den, jako vždy? " ,, Ano.. Budu na jedničce.. " ,, Pokaždé jste tady jako první.. Máte budíka kdy přijdu a odemknu aby jste mohla přijít, že? " ,, Ale jdi. " Zasměje se a nechám dělat vodu. Připravím i borůvkový muffin a když je všechno tak jak má být odnesu ji to.
,, Přesný jako vždy. Nic nesmí být mimo. " ,, Ano.. " Usměje se.
,, Kdyby něco stačí na mě zařvat. " Přikývne a jdu zpátky k pultu. Mám od Louiho zprávu v podobě slohovky.
Přečtu ji a odpovím pouze jednou větou. Přijde mi to nefér když mi někdo napíše sloh a já napíšu jen pár slov. Zavolá mi.
,, Nebuď na tom telefonu. " ,, Ty máš co říkat. Můžu říct zvedni zadek od toho notebooku a jdi něco dělat. " ,, Dělal bych, ale nevím co. Stejně nic dělat nemůžu.. " ,, Jakto? " ,, Zasychá mi lak na autě. " ,, Tss.. Ještě řekni, že sedíš na zadních sedadlech. " ,, Ano. Jak jsi na to přišel? " ,, Jen nápad. Odkdy si bereš notebook? " ,, Mám jeden cestovní.. Ano ten jsi hacknul. " Zasměju se a přikývnu další paní, která sem chodí hned po otevření. Aspoň, že se to dá zapamatovat.
Připravím ji to a odnesu to vedle té co přišla před ní. Jsou to kamarádky, které se tady seznámili. Jejich fotka je i na stěně náhodných setkání tady v kavárně. Samozřejmě úplně nahoře jsem já s Deny.
,, Loui, přišla ti zpráva na facebook. " ,, Vím o tom. " ,, Dobrý zase. Nebuď hned nepříjemný jsi horší než máma když čekala Gemmu. " ,, Cože? " ,, Slyšel jsi. " ,, Cože? " ,, Ehm.. Miluju tě. " ,, Máš štěstí, většinou dávám šance na opravu jen jednou... Moc tě miluju. Pojď na Skype. " ,, Co tam? " ,, Chci tě vidět.. " ,, Nemám sluchátka.. A nemůžu to tady nechat otevřený. " ,, Dobře. " ,, Počkej mám je. " ,, Kdepak byli? " ,, V mikině. " ,, Ach.. Vypnu ti to. " ,, Ok. " Vypnul mi to a za chvíli mě vyzváněl na skypu.
,, Konečně. " ,, Ještě si stěžuj. Nemusel jsem to vzít vůbec. " Usměje se a plácne se do čela.
,, S kým to chodím? Místo toho aby byl rád, že mě vidí má ještě řeči. " ,, Se mnou přeci. Přišla ti zpráva. Myslím, že hater. " ,, Tss.. Jo hater.. " ,, Nemáš mě přes celou plochu? " ,, Ty mě snad jo? ",, Já tebe jo.. Chodí mi náhledy upozornění. ",, Polepším se.. Už. " Zamává mi a usměje se.
Udělám to samé a začnu se smát. Deny přijde stále rozcuchaná, teď vstala.
,, Ach ty ranní, že? ",, Sklapni. ",, Máš zase náladu. ",, Táhni dozadu. ",, Pase dneska mám předek. " Chce mi dát pohlavek, ale uhnu takže trefí vzduch.
,, Moc na mě tu ruku nenapřahuj nezapomeň, že tady mám funkční pistoli a nebojím se jí vytáhnout. " Cítím nepříjemný pohled. Podívám se na telefon a usměju se.
,, Máš pistoli? ",, Ano. Mám na ní i zbroják. " Deny šla za mě a usmála se.
,, Na něj se směješ a mě skoro zbiješ? " ,, Ano. Fajn budeš na place. Stejně mě to nebaví. " ,, Ok. Udělej rovnou rozpustný. Nevím kam si ho dala a už ho od minulýho týdne nemůžu najít.. " Odfrkne a jde. Za chvíli po mě letí pytlík proto se skloním a doletí až někam do háje.
,, Celou dobu bylo vedle turka. Ale víš co, udělej ho sám. " ,, Deny.. Notak... Nebuď kachna. " Loui se začne smát a já s ním. Deny mě zavraždí pohledem a letí po mě zase něco.
,, Ne ty nejsi Denisa ty jsi kachna. Ještě k tomu nervní. Hele běž ven zapal si a pak se vrať. Jsi nesnesitelná vždycky po ránu. " Podívá se na mě a já vstanu a jdu sebrat věci ze země.
,, Vždycky je na tebe taková? " ,, Skoro... Vždycky. " ,, Jdu na cígo a až se vrátím zkus mě nasrat. " ,, Já? Já to neumím. " ,, Ježiši.. Aspoň, že tam takhle ráno nikdy nejsem. '' Loui se zasměje.
,, To buď jedině rád. Udělám ji kafe. " ,, Černý turek podle sebe.. " Začne se smát a opře se o okno.
,, Neprovokuj. " ,, Já? Nikdy. " ,, Rád bych ti připomněl včerejší noc. " ,, Já? Ty jsi začal pokud vím. " ,, Jo? A ta sprcha? " ,, O ničem nevím. " ,, Protože přes léto tvrdě spíš. " ,, Přesně. " ,, Achjo. " ,, Copak? " ,, Takže spíš a já s tebou vlastně nejsem.. Víš jak mě to mrzí? To jsou vlastně zcela zbytečný obavy o našem vztahu. " ,, Zlatí vím, že tě to mrzí, taky by mě mrzelo kdyby mě z mého spánku probral někdo jiný.. Jsem moc rád, že jsi mě vzbudil ty a nemusíš pochybovat o našem vztahu.. Proč vlastně pochybuješ? " ,, To je strašně na dlouho Loui. " ,, Mám čas.. Moc rád tě vyslechnu. "