,, Jako nikdy. " Pohladím ho ve vlasech a nastartuju.
,, Nepojedu moc rychle, dobře? " ,, Buď přirozený.. Nejsem tady. " ,, Jsi tady. Vedle mě. " Usměje se.
Za chvíli jsme v centru a usměju se když se o mě Harry opře.
,, Hazz jsi unavený? " ,, Hmmm.. " Pohladím ho po stehně a nechám ho na mě ležet.
Usl a za hodinu dojedem před náš barák. Nechci ho budit. Jemně ho ze sebe sundám abych mohl jít z druhé strany a přejdu k němu.
,, Lou? " ,, Copak? ",, To už jsme tady? ",, Ano. Klidně spinkej odnesu tě. ",, To je v pohodě jen se musím probrat. ",, Vezmu tě.. ",, Dobře když chceš.. " Odpoutám ho a dám mu ruku pod záda a kolena.
,, Zamknu ti. " Vzal mi klíče a zamkl.
,, Já mám telefon v autě, nemám klíče od baráku. Počkáš? " Přikývne a opře se o zeď.
,, Klíče. " ,, Odemknu ti. " ,, Dobře. " Dojdu k autu a odemkne mi.
Vzal jsem si telefon a ze zadních sedaček jsem si vzal mikinu a růže, které byli v papíru a zabalené tak aby vydrželi bez vody. Než je vytáhnu sundám z nich papír a schovám je do mikiny a ze všeho je vytáhnu.
,, Zlato můžeš už zamknout. " ,, Dobře. " Zamkl a šel jsem k němu. Než dojdu napíšu tátovi jestli mi přijde odemknout.
Políbím Harryho a do ruky mu vtisknu růže. Usměje se a odtáhne se.
,, Loui ty jsi vážně šílený. " ,, Nejsem.. " Usměje se.
,, Dneska červená? " ,, Příště bude žlutá a za nějakou dobu modrá. " ,, Modrá? " ,, Jo. " ,, Stojí ti to za to? " ,, Stojí. " ,, Louisi tak pojďte. " Jdeme dovnitř a já Harryho zastavím.
,, Zlato boty down. " ,, Já si je chtěl sundat. " ,, Dobře. Budu ti věřit. Jinak tati, to je Harry přítel. " ,, Jsem Troy.. Tykej mi. " Podali si ruce, takže to je asi dobře.
,, Proč každý tvůj přítel je vyšší než ty sám? " ,, Protože se můžu schovat když se budu bát. Má to svoje výhody. " ,, Jsi proti němu takhle malinký. " Ukáže asi dva centimetry.
,, Tak to přidej. " ,, Nemusím.. " Odfrknu a vezmu Harryho kolem pasu.
,, Budeš tady nebo chceš do pokoje? " ,, Já nevím.. " ,, Neboj se kdyby něco.. " Přikývne.
,, Jinak řekni mi něco.. Harry. " ,, Je mi 23.. Žiju na druhé straně Londýna s mamkou a se sestrou, pracuju v kavárně kousek od našeho baráku.... Nevím co. " ,, Dobře. " Nejistě přešlápne a podívá se na mě.
,, Bolí? " ,, Trochu.. " ,, Půjdem do obýváku.. " Přikývne a dojdu s ním. Za námi jde i táta a než si Harry sedne sednu si pod něj a stáhnu ho na sebe.
,, Louisi. Tohle nedělej lekám se. " ,, Promiň. " ,, Kolik je vlastně těch růží? " ,, Jedenáct. " ,, Hmm.. " Táta nás sledoval s nadzvednutým obočím. I přesto však vím, že mi to přeje a je rád.
Harry se o mě opřel a nechal se objímat. Povídal jsem si s tátou a Harry mi mezitímusl na rameni.
,, Tati vezmu ho do pokoje a nechám ho spát... Zůstanu tam s ním tak dobrou.. " ,, Taky. " Vezmu si Harryho do náruče a dojdu s ním ke mě do pokoje, kde mu všechny věci dám na stůl a sundám mu džíny a opatrně i triko. Složím mu všechno na křeslo kousek od postele a přikryju ho. Zakňučí a přitulí se k polštáři. Je roztomilý. Neuvěřitelně moc.
Za dvacet minut vlezu k němu jen v kraťasech na spaní. Zaregistruje mě a místo k polštáři se přitulí ke mě. Pevně ho obejmu a za chvíli usnu.
Ráno se proberu bez něj a přitulený k dece. Nechci otevřít oči, ale přinutí mě k tomu jemný dotek ve vlasech.
Jenže neotevřu je a otočím se na druhou stranu. Nechci se ještě probrat.
,, Dobře tak já si to kafe vypiju.. Myslím, že je to černý turek, dvě lžičky cukru v červeném hrníčku.. Mám dojem, že na balkoně s výhledem skoro na celý Londýn nebude špatný.. " Otevřu oči a stále dělám, že spím.
,, Taky mám dojem, že společná sprcha by nebyla špatná.. Samozřejmě až po ranní kávě.. Mám dojem, že moje vzdechy by nezněli špatně.. Nebo moje zasténání když by se trefil do toho místa co potřebuju, protože mi dává ten sakra dobrý pocit.. Stejně jako mám dojem, že.... " Nedořekl, protože byl umlčený mými rty.
,, Ten hrnek klidně nech na zemi, ale vlez ke mě. " ,, To si nechám líbit. " Vlezl ke mě a nalehl na mě.
Sedne si a já z něj strhnu triko s boxerkami. Začne mi stahovat kraťasy a já se nadzvednu aby mi je mohl sundat úplně. Hrubě si vezmu jeho rty a položím ho na postel. Dám mu nohy daleko od sebe a tvrdě do něj vniknu. Trochu vykřikne. Nedám mu ani čas na zvyknutí a začnu do něj tvrdě přirážet. Dám si jeho nohy kolem pasu abych se mohl lépe trefit do jeho místečka.
Nahlas zasténá a začne přirážet proti mě. Cítím jak se mi nehty zarývá do kůže na zádech a zasténám.
Pevně ho chytím za boky, abych ho zastavil a abych mohl být hrubější.
Za pár minut velmi tvrdého sexu vyvrcholíme a já v něm ještě chvíli zůstanu než z něj jemně vyjdu a dám jeho nohy zpět na postel.
Těžce rozdýchám a natáhnu se pro kapesníčky do stolku a očistím ho.
Pak se jen usměju a políbím ho.