Zasmál jsem se, ale ne tomu, že se mě na to zeptal spíš toho jak byl nervní a vyklepaný. Byl dost roztomilý bych řekl, ale nevím jestli se mi to jen nezdá protože mám občas trochu růžové myšlení a teď ho myslím mám.
Přeci jen je to zvláštní když se mě na to ptá i když jsem po úrazu hlavy. Třeba to jen využívá.,, Nevyužíváš jen situaci, že mě totálně bolí hlava a jsem unavený? '' ,, Nevyužívám situaci. Chci tě delší dobu. '' zasmál jsem se protože je to fajn pocit. Jako nenapadlo mě, že to bude tak rychle, ale snad to tím nepokoním.
,, Přemýšlej.. Máš čas. '' usmál jsem se a tak jsem jen ležel než jsem přemýšlel jak mu to chci říct. Nechci ho nijak zklamat, ale zároveň mu nechci dávat zcela naději. Chci si s ním jakoby hrát.
,, No víš Louisi.. Přitahuješ mě neříkám nic... Ale co když nechci zcela vztah, ale jen si jak to říct.. Užívat tvojí přítomnost. '' ,, Oh.. Chápu proto, že nechceš aby jsme si jen užili. '' ,, Ano. Chápeš to. '' Louis se zasmál a mě to nedochází proč.
,, Už jsi řekl ano takže jsi oficiálně můj. '' ,, Ne teď jsi se spletl. '' ,, To nezakecáš Harry nebo mám říct lásko? '' vstal jsem, ale moc prudce proto se mi zatočila hlava.
,, Pomalu Harry. Nemůžeš tak rychle. '' Louis se smál a mě to nepřijde k smíchu. Nevím čemu se jako směje.
,, To není k smíchu.. Vážně je to nepříjemný. '' ,, Já vím. Radím ti aby jsi nebyl tak zbrklý. '' ,, Neumím být zpomalený.. Jsem zvyklý prostě jít naplno a ne jen napůl. Nejsem takový za jakýho mě všichni mají. Nedokážu prostě celý dny jen tak ležet nebo tak.. Ano přiznávám, že první dny jsem jenom ležel protože nemám rád časový pásma a tady je jiný než v Anglii.. Ale neumím prostě být v klidu a nic nedělat.. Obdivuju lidi který tohle dokážou, ale já prostě ne. '' ,, Chápu tě Harry.. Neboj se, že bych tě nechápal protože jsem na tom podobně.. Harry jsem rád, že nejsi líný protože pak ten vztah je o ničem, ale teď odpočívej zlato. Potřebuješ to. Dej si tak dva dny pohov ano? '' ,, Já vím, ale já to neumím. '' Louis se na mě usmál a donutil mě si prostě lehnout. Nesnáším ho protože mě nutí dělat něco co bych stejně udělal sám.
,, Dokázal bych to sám. '' ,, Rád ti aspoň takhle pomáhám. Chci jen aby jsi jen ležel vedle mě a aby jsi zůstal aspoň v klidu a aby jsi si odpočinul. '' ,, Rád bych šel do sprchy. '' ,, Půjdeš až večer nebo zítra neboj ještě tě necítím jestli tě to uklidní. '' ,, Louisi ty tak hrozně dokážeš potěšit. Bože můj.. Jdeme radši spát. '' zasmál jsem se a dost mě překvapilo když mě Louis objal aby mě na sebe mohl natisknout. Neříkám nic, je to docela příjemné jen si na to asi nikdy nezvyknu.
Usnul jsem poměrně hodně rychle a musím nechat, že se mi spalo dobře když mě Louis objímal, ale nevím jestli chci aby to takhle už bylo napořád.
Vzbudil jsem se když venku byla opět tma a Louis klidně oddechoval vedle mě proto jsem si řekl, že to není dlouho co usl. Podle mě to bude jen pár hodin, víc ne takže ho nechám spát.,, Už jsi vzhůru? '' lekl jsem se neříkám nic. Dost by mě zajímalo jak dlouho je vzhůru jako.
,, Ty taky.. Jak dlouho? '' ,, Chvíli. Vzbudil jsi mě když jsi se začal vrtět a vzbudilo mě to protože jsem se lekl co s tebou je.. Neděsím tě když takhle klidně ležím a vypadám jako když spím? '' ,, Ne jen jsem myslel, že ještě spíš tak jsem chtěl jít do sprchy a nechat tě spát. '' usmál se a pustil mě abych mohl vážně jít tak jsem vážně šel a když jsem se vrátil tak Zayn vedle v pokoji kašlal proto mě napadlo, že třeba jen špatně polkl, ale za chvíli jsem tam stejně vběhl s Louisem v závěsu protože nechce abych byl ve stresu.
Dost mě zajímá co zase dělal protože jak ho znám tak to byli jen kraviny a dost dobře jsem si toho vědomý.
,, Harry začal se prostě dusit.. Já nevěděl jsem jestli to má cenu nebo ne. '' ,, Nicku uklidni se. Nic se nestalo protože jsem ho slyšel až ke mě a stejně jsem sem chtěl přijít jestli je v pohodě. Nemysli si, že jsem to neslyšel. '' Nick se uklidnil a nechal mě Zayna rozdýchat.
Rozdýchal se a tak jsem mohl jít znovu pryč, ale zastavili mě jen netuším proč.
,, Co? '' ,, Jdeme do baru. '' zasmál jsem se a jemně jsem přikývl.
Šel jsem se převlíct aby jsme mohli jít a během několika vteřin u mě byl Louis jen netuším proč.
,, Neměl by jsi. Víš o tom? '' ,, Ano já vím mami. '' usmál se a jen mě jemně políbil.
Kde se v něm bere ta jemnost jako? Předtím dal kopačky Nickovi a teď je zase vyměněný.,, Kde se to v tobě bere Louisi? '' ,, Co? '' zasmál se a jen přikývl.
,, Ta jemnost tak najednou. '' ,, Byla ve mě i předtím jen jsem jí nedával najevo. '' přikývl jsem a mohli jsme už jít tak snad budu schopný dojít zpátky do pokoje až se budeme vracet.