' Ale notak.

53 4 1
                                    

Pročetl jsem si desky a malý má štítnou žlázu takže má to samé co já když jsem byl malý. Já se z toho dostal takže malý se z toho taky dostane.

Loui mi ty desky sebral a přečetl si je. Já šel s Freddiem a doktorem na vyšetření, kde malému brali krev takže začal brečet a řvát protože se bál.
Dalo mi zabrat ho uklidnit, ale povedlo se mi to když jsme šli domů.

,, Co mu tam dělali? Byl slyšet po celém patře. ",, Brali mu krev aby mu udělali testy což mi připomíná, že v pátek si jdu pro výsledky. ",, Klidně sem dojedu.. Další krám. ",, Nikam. To už je nejmíň třicátý. Jsi horší než nějaká ženská.. Zítra je taky den což znamená, že když ty půjdeš do krámu já pojedu s prckem domu a ty mi napíšeš a já pro tebe přijedu. ",, Dobře. Pak se nediv. " zasmál se a vyměnili jsme si místa.

,, Tak mi pak napiš ano? ",, Ano. " Natáhl se ke mě a políbil mě.

,, Miluju tě. ",, Já tebe taky. Teď už jdi ženo. " zasmál se a odešel.

Já za pár minut dojel domu a malého jsem dal do připravené postýlky vedle mojí postele. Jedna stěna byla pokreslená různými tvary a obrázky, které určitě malovali malé holky s Darcy. Je to krásné a určitě Louiho nápad.

Za asi hodinu mi napsal Loui, že už za chvíli platí a jestli mám čas. Zasměju se a podívám se jestli malý spí. Spal takže pro Louiho dojedu, ale musíme být rychle zpátky než se probere.

----

Domu jsme dojeli až později a já s rudými tvářemi protože mě nenapadlo, že mě skoro znásilní v autě v centru. Je prostě strašný.

,, Já tě vážně zastřelim. Víš jak mi je? ",, Ale notak. ",, Žádný notak. Zlato nevím jestli ti to přijde normální.. Louisi! ",, Nedělej, že se ti to nelíbí. ",, Přestaň. Jsi idiot fakt.. Louisi! Nech toho sakra! " Pořád mě provokuje.

,, Ale tady se nám někdo brání. Hraješ si na nedostupného. " Zakopnu o práh u dveří a Loui se začne nahlas smát.

,, Kurník. To je tvoje vina.. Proč já si tě chci vzít? ",, Hmm.. Protože mě miluješ? ",, To si myslíš moc. " Zasmál se a šel rovnou k Freddiemu.

,, Hazz pojď sem. " jdu za nimi a vezmu si prcka do ruky abych s ním mohl jít do obýváku.

,, Kam ho zase bereš? ",, Sem. Stejně za chvíli půjde papkat. ",, Můžu ho nakrmit? ",, Dobře. ",, Jen mi to připrav ano? ",, Hele udělej to sám já si s ním chci povídat. " vystrčil hlavu ze dveří a nakrčil obočí.

,, Co? " Zasmál se a zalezl zpátky.

,, Ale nic. ",, Pořád má nějaký problém, že Freddie? " malý se usmál a Loui vyšel ze sunarem aby ho připravil.

,, Jak to můžeš říct? ",, Úplně normálně.. Nebýt tvého povedeného taťky tak do centra pojedu kdykoliv.. Teď abych se bál, že mě tam někdo pozná. Přijde ti to fér? " Malý se začal smát a chytl mě za prst a hrál si.

,, Ale prosimtě. ",,Tak doufám, že budeš jako on. Je sice hezký a všechno, ale je 24 hodin denně nadržený. ",, Děláš jakoby ti to vadilo. ",, Slyšíš to? Ještě se to snaží hodit na mě. Ukaž ťapku aby jsme ti to sundali. " Vyhrnul jsem mu rukáv abych mu sundal náplast a Loui mi ho chtěl sebrat.

,, Zlato počkej jen mu to sundám. ",, Dobře. Jen trochu zrychli. ",, No jo pořád.. Už tam nic není. " Freddie se podíval a chtěl si to škrábat.

,, Ne. Tohle nedělej.. Musíme hlídat aby si to neškrábal. ",, To jo. " vzal mi ho a začal prcka krmit.
,, Tak až budete po svačině tak budu v pokoji. ",, Dobře. Spíš po večeři. ",, Jasně no. Nedošlo mi to.. Takže ho potom vykoupeme. ",, Ano. Připravíš mu tam věci? ",, Stačí za chvíli. ",, Dobře. " Šel jsem si lehnout a myslím, že jsem usl protože když jsem se podíval ven byla už tma a Freddie spal vedle mě.

,, Ahoj.. Jak se ti spalo? ",, Ale šlo to. Pojď sem. " usmál se a natáhl se ke mě.

,, Copak? ",, Nesnáším tě. ",, Já tebe taky. Pusu. " políbil jsem ho a po odtáhnutí jsem mu rozcuchal vlasy.

,, Víš.. Pořád mě pálí ta jizva na břiše. ",, Tak rovnou v pátek půjdeš k doktorovi když už tam budeme. Já půjdu pro výsledky s drobkem a ty skočíš na kontrolu protože ty stehy ti měli dávno vypadat. ",, Vypadali mi. Jdu do sprchy. ",, Tak utíkej. ",, Nejdeš se mnou? ",, Já už byl mezitím co jsi měl půlnoc. " zasmál se a já odešel.

Vrátil jsem se když už Loui spal a tak jsem se k němu přitulil abych ho neprobudil. Freddie byl vzhůru a hrál si s jeho tetováními na ruce.

,, Už jsi tady? ",, Ano. ",, Víš jak to šimrá když si s tím hraje? Navíc je skoro nové takže to vážně šimrá. ",, Vím. " zasmál se a chytl mě za ruku kterou mám kolem něj.
Dlouho jsem s ním neusínal takže určitě usnu rychle.

,, Dobrou lásko. ",, Tobě taky. " Přitulili jsme se a Freddie k nám byl přitáhnutý takže se mi podařilo obejmout oba dva. Usli jsme rychle a já měl zcela nádherný spánek kterým jsem dlouho nespal.

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat