Možná jsem na něj spadl a proto mě bolí. Vážně nevím, ale mám na něm obrovskou modřinu a když se chci postavit bolí to.
Louis
Ráno jsem se probral a Hazz nikde nebyl. Jako probrali mě v noci nějaké rány, ale neřešil jsem je.
Vstal jsem a Hazz ležel na zemi se zoufalým pohledem.
Všude má modřiny a netuším od čeho.,, Lásko zvedneš mě? ",, Zvednu. Co se ti stalo? ",, Spadl jsem a nemůžu se postavit na koleno. " ,, Jak jsi k nim přišel? " Ukážu na modřiny po celém těle.
,, Na bocích mám ze včerejší noci, pak mi k tomu přibyli další když jsem spadl z postele a ty mám ze stejného důvodu i na ruce.. Na tom koleni mám protože jsem spadl z postele. ",, Já tě nedržel tak pevně... Nebo jo? ",, Jak to mám vědět? Já to necítil.. Nevím. Vím, že jsi mě držel, ale nevím jestli pevně nebo ne. " Odnesl jsem ho do obýváku kam jsem ho položil na gauč aby ležel a pod to koleno jsem mu dal polštářek, taky jsem mu na něj dal led aby se mu chladilo.
,, Proč já vždycky všechno vyhraju? " začal brečet a já k němu přišel protože chápu jak mu je.
,, Harry nevzdávej to... Máš na to... Nemůžeš se už teď vzdát. ",, Co mám dělat? ",, Bojovat.. Nesmíš to vzdát.. Bojuj dokud to půjde.. Chápu, že to bolí, ale nedej tomu šanci tě zlomit. ",, Máma to nesmí vědět.. Ani Gemma s Darcy. ",, Neboj se.. Jen my dva. ",, Děkuju. ",, Jdi s tím do háje... Mě to bylo jasný hned když jsi mi to řekl, že nebudeš chtít aby to věděl někdo jiný. ",, Za tři týdny jsou vánoce.. ",, Ano.... Těšíš se? ",, Ano.... Moc se těším.. " podíval se mi do očí a jemně se usmál.
,, Lásko další společné vánoce... Myslíš, že jich bude víc? ",, Určitě bude... Proč by nemělo? ",, Protože nikdy nevíš co se stane. Nemusím se za pár dní probrat. ",, Proč to říkáš když to není pravda? Podívej se na mě... Probereš se i za deset let jasné? ",, Kde bereš tu jistotu? ",, Protože tě miluju a nedovolím aby se ti něco stalo. ",, To není tak lehký. Už se něco stalo. Víš už se to nedá vrátit. ",, Miláčku já vím, že to není lehký přijmout to.. Ale ty to dokážeš a nesmíš se vzdát protože když to vzdáš tak snadno prohraješ.. Dokážeš to tak o tom nepochybuj. " jen mikl rameny a zpátky si lehl.
Já mu pomáhal s tím aby si připustil, že se něco stalo, ale dokáže se z toho dostat. Bude to sice na dlouho a budu mu to říkat každý den, ale vážně to dokáže.
Věřím mu, že za chvíli bude v pořádku. Pořád jen spí a když se probere tak začne brečet. Připomíná mi tím Freddieho který mimochodem když Hazz brečí dělá totéž. Takže když Hazz třeba začne brečet o půlnoci Freddie se probere a začne taky.
Hazz před asi hodinou znovu usl a já nakrmil drobka který k němu chtěl vlézt. Jen nevím jestli je to dobrý nápad. Jako můžu k Hazzymu dát Freddieho, ale aby se Hazz nějak špatně nehl aby drobek neskončil na zemi.
Nakonec jsem je odnesl do pokoje aby se pořádně vyspali.Přijela Anne s Darcy a s Doris, taky Des s nimi přijel takže jsme se tady dobře sešli.
,, Kde je Harry? ",, Nechte ho spát.. Je unavený.. Holky. " holky utekly do pokoje a za chvíli zase vyběhli. Des už je dávno v pokoji na posteli si myslím aby hlídal Hazzu.
,, Ahoj. Tak jak mu je? ",, Dobře jen je hodně unavený. ",, Chci za ním. ",, Spí. ",, Nevadí chci se na něj podívat. " vzal jsem ji do pokoje a nejdřív se zděsila, ale uklidnila se.
,, Od čeho má ty modřiny? ",, Špatná srážlivost krve.. Prokázali mu to až po porodu. " šeptali jsme a podařilo se nám Hazzu probrat úplně celého a stejně tak vzbudit.
,, Já říkal, že nechci plyšáky. ",, Lásko nebuď hned nepříjemný, teď jsi se vzbudil. ",, Omlouvám se.. Ahoj mami. ",, Ahoj. " vstal a já se jemně zděsil. Má těch modřin mnohem víc než předtím. Na tu nohu s tím kolenem jemně došlapuje takže ho pořád bolí.
,, Jak ti je? ",, Je mi trochu líp, ale pořád jsem unavený. " přišel ke mě a opřel se mi o rameno. Vzal jsem si ho do rukou abych ho odnesl z pokoje aby jsme nebudili drobka a skončili jsme v obýváku.
,, Kde je Darcy? " Dal jsem mu moje triko aby si ho nandal protože Darcy nebo Doris by to nemuseli pochopit a taky jsem mu dal tepláky. Já si došel do pokoje pro kraťasy a nechal jsem si odkrytý hrudník.
Všichni jsme po obědě šli ven a já se snažil hlídat Hazzu aby jedl. Jedl málo, ale aspoň něco.,, Kam jdeme? ",, Kam chcete. Darcy co kdyby jsme je vzali do parku? " Darcy se zasmála a rozběhla se někam pryč.
,, Lásko běžte normálně rovně až k parku. Prostě jen rovně. ",, Co se děje? ",, Nic jen potřebuju pár minut. ",, Dobře. Kdyby se vážně něco dělo dej mi vědět prosím. ",, Ano. Miluju tě. ",, Taky tě miluju Harry... Pojď sem.. Pusu. " políbil mě a šel pryč. Ostatní jsme došli do parku a byli jsme tam skoro až do večera, ale Hazz k nám ještě pořád nedošel. Snad se mu nic nestalo.
No jelikož byl na začátku parku a seděl na lavičce tak se mu nic nestalo. Když jsme k němu došli vzal jsem ho do rukou a Anne vzala Freddieho. Než jsme došli domu skoro usl.
,, Lásko musím ti něco říct. ",, Mluv. ",, Miluju tě.. Záleží mi na tobě. ",, Miláčku já tebe taky víc než si dovedeš představit. ",, Pusť. " trochu jsem ho pustil a nad zemí jsem ho chytl. Lekl se a vykulil na mě oči.
,, Demente! ",, Ale notak. " pustil jsem ho a vzal mě za ruku.