Vážně jsme šli všichni a sedli jsme si do volného boxu, kde bylo asi sedm míst tak snad se k nám nikdo nepřipojí. Stačí mi to takhle a nepotřebuju nikoho navíc.,, Jdeme na hry? Nebaví mě jen normálně čistě pít a u toho si povídat.. Mám prostě náladu se ožrat a ne se jen tak nějak napít. '' ,, Zayne já nebudu chlastat.. Znáš mě a víš, že nepiju jen tak.. Navíc nechci aby se vám něco stalo. '' Louis se usmál a Nick s ním proto mě to překvapilo a zároveň potěšilo.
,, Uvolni se. Oni jsou dospělý a ty se o ně nemusíš starat.. Když se jim něco stane tak je to na jejich krk. '' ,, Jasný takže až někde zůstanou ležet tak jako co? Mám je prostě nechat aby se jim něco stalo? '' Zayn mě nechápal a smál se.
,, Harry nic se nestane ano? '' přikývl jsem a tak jsem si nechal nalít netuším co.
,, Nikdy jsem. Jasné? '' ,, Ne. Hele hrajte beze mě protože já nechci hrát. Budu vás jen poslouchat hmm? '' ,, Harry teď si děláš srandu? '' ,, Vypadám na to? Respektuj moje rozhodnutí. '' ,, Hele nemůžem ho nutit jestli nechce tak nechce. Však on se pak přidá protože se bude nudit. '' Louis s Nickem se ke mě přidali a to je od nich dost hezké. Taky mají pravdu, že se stejně později přidám.
Dlouho jsem vážně jen poslouchal než jsem se k nim přidal. Všichni už byli skoro mimo smysly, ale pořád mě dokázali vnímat. Ještě na tom nebyli tak hrozně.,, Už se přidáš? '' ,, Jo.. Už jo. '' usmál jsem se a vážně jsem hrál s nimi jenže si nejsem jistý jak dlouho jsem schopný hrát a jestli vůbec vím co chci říkat.
,, Všechno už bylo řečený.. Zkusíme jiný typ.. Všechno co jsme říkali tak platí na nás nebo na toho kdo to říkal, že? '' ,, Jako jo no. '' ,, Tak teď to uděláme tak, že to na nás platit nemusí proto když třeba řeknu nikdy jsem nepsal žádný text nebo příběh tak to na mě platit nemusí. '' přikývli mi a proto jsem musel začít já. Netuším proč, ale asi protože to byl můj nápad.
Nevím jak dlouho jsme tohle hráli, ale já si přišel dost střízlivý. Asi to je tím jak piju málo nebo, že jsem schopný vypít všechno a skoro nic na mě nepůsobí. Nevím čím to je.
,, Hele lidi nezabalíme to? Vy už máte dost a já nechci aby jste pořád zvraceli když půjdem. Hmm? '' Divím se, že mi přikývli a šli jsme vážně do hotelu a šli bez keců.
Do hotelu jsme došli v pohodě a Louis šel ke mě a překvapilo mě, že měl u sebe ještě nějakou flašku, ale netuším čeho proto jsem se usmál.
,, Copak to je? '' ,, Je to lahev jak jsi stihl postřehnout podle mě, ale její obsah ti neřeknu. To musíme zjistit sami. '' ,, Takže ty nevíš co v ní je? '' ,, Nemám tušení, ale nejdřív pojď sem. '' nikam jsem nešel proto jsem zůstal stát a taky mi došlo, že ke mě Louis dojde a obejme mě.
,, Proč jsi pořád tak odtažitý hm? '' ,, Teď to nechci řešit. Chápej když ti řeknu, že jsem prostě takový. '' přikývl mi a jen mě pořádně objal.
,, Dobře.. Tak jdeme otevřít tu lahev ano? '' přikývl jsem mu a dostal jsem nápad.
,, Co kdyby jsme šli na to molo? Myslím, že to tam bude mnohem lepší než tady v pokoji.. Přeci jenom hvězdy odtud vidět nejsou. '' Louis se zasmál a šli jsme vážně ven.
Nakonec v té lahvi bylo červené a bylo hodně dobré proto jsme ho vypili skoro hned. Bylo hodně dobré a řekl bych i sladké jenže to mi přijde docela jako blbost říkat o víně, že je chutí sladké.
,, Co myslíš? Není špatný ne? '' ,, Ne.. Je dobrý. Chutná mi úplně neuvěřitelně moc. '' ,, Tak ne aby jsi to vypil celé. '' ,, Je prostě hrozně dobrý Louisi promiň jako. '' Louis se na mě usmál a přikývl mi.
Potom co jsme to dopili jsme šli zpátky do hotelu a tam jsem šel spát protože dneska se na sprchu ani na nic jiného už necítím.
Usnul jsem hodně rychle a byl jsem dost zahrabaný do dek protože mi bylo chladno a pak jsem cítil, že se ke mě někdo přidal, ale byl jsem dost unavený a proto jsem to nevnímal, jen jsem to postřehl.