,, Lásko.. Nepochybuj o nás. Vydržíme to jasné? Nic nemůže jít mezi tebe a mě. " ,, Ale.. " ,, Žádný ale.. Vydržíme i kdyby se stalo cokoliv.. Dálka je to nejmenší.. Když od sebe budeme daleko upevní se naše city k sobě navzájem... Dobře? " ,, Jenže se pořád může něco stát. " ,, Miláčku nemysli na to nejhorší.. Co by se mělo stát? " ,, Všechno.. " Pustím ho a jdu zavřít.
,, Tak dost. Lásko moc mi na tobě záleží.. Nedovolím aby se nám něco stalo a už vůbec ne aby jsme se rozešli... Jestli se pohádáme zase se dáme dohromady a pořád půjdeme dál... Vydržíme to i kdyby se mělo stát cokoliv.. Nedovolím náš konec ani kdyby to měla být poslední věc co v životě udělám.. To co jsem hledal jsem našel s tebou a nenechám tě jen tak odejít ode mě pryč, protože když to udělám budu si to vyčítat. kdykoliv budeš potřebovat cokoliv budu tady pro tebe i kdyby jsi byl na druhé straně světa... Každým dnem mi dokazuješ jak úžasný jsi, že dokážeš při každém pádu zvednout hlavu a jít dál a jak obrovskou tíhu táhneš na ramenou.. " Vzlykl a nechal jsem ho mě pevně obejmout.
,, Nedovolím nikomu aby zničil to co se děje mezi námi.. Nenechám tě odejít. " Schoval se do mého ramene a jemně vzlykal.
Po uklidnění jsme si znovu lehli a prohodili pár slov. Usl jsem s ním propletený a natisklý, že by se mezi nás nevešel ani list papíru.
Ráno se však proberu zcela sám a s prázdným pokojem. Na stole mám udělané kafe a v notebooku nějaký text.
Dojdu ke stolu a zjistím, že to kafe je ještě teplé. Takže není pryč dlouho.' Lou,
Mrzí mě, že takhle mizím, ale nesnáším loučení ať už je na jak dlouho chce.
Miluju tě a moc mi na tobě záleží. Kdykoliv se bude něco dít, neboj se mi napsat nebo zavolat, jasné? Pomůžu ti ať to bude cokoliv, stejně tak když budeš pochybovat.
Chtěl jsem počkat až se probereš, ale to bych nemohl mít tvoji fotku jak spinkáš, protože jsi rozkošný. ❤
Dávej na sebe pozor
H xxPs: Adresa ti přijde za pět minut, jsem úžasný ano, já vím 😂❤❤ '
Zasměju se a zavřu dokument, který si uložím. Přijde mi smska a Harry mě začne vyzvánět na skypu. Doufám, že sedí v autě jinak ho přerazím.
,, Ahoj Lou. " ,, Hazz vážně jsi za volantem? " ,, Ano. Neboj se, nic se nestane dobře? " ,, Budu ti věřit. " ,, Děkuji.. Četl jsi? " ,, Ano. Už jsem stihl.. Moc krásně jsi to napsal jen jsi egoista. Jsem úžasný ano já vím. " Zasmál se.
,, Ano já vím... Mám od té doby co jsme spolu neuvěřitelně vysoké ego.. Za to můžeš vlastně ty. " ,, Cože? Já můžu za to, že jsi egoista? " ,, Ano. " ,, Ale miluješ mě. " ,, Ano miluju tě. Přišla ti už ta smska? " ,, Taky tě miluju lásko. Ano. " ,, Hazz už tam budem? Ahoj Lou. " Malá Darcy mi zamává a Harry se usměje.
,, Darcy sedni, připoutej se.. Budem tam za pět minut. " ,, To říkáš už aspoň hodinu. " Začnu se smát protože Harryho v tomhle začínám moc dobře znát.
,, Prcku dej tomu pouhých deset minut. " ,, Ano.. " ,, Teď si vážně sedni a připoutat. " ,, Už. " ,, Dobře. Kde jste? " ,, Edinburgh. " ,, Kam máte dojet? " ,, Mám to v papírech nevím jak se to čte. "
Harry se se mnou začne smát.
,, Ale je to u Stonehenge teda jestli se to tak čte. " ,, Myslím, že jo.. Dobře. Chtěl jsem to najít. " ,, Ach tak... Jsem angličan a nemám ani tucha jak se to čte. " Začnu se smát.
,, Hazz nudím se. " ,, Co chceš dělat? " ,, Já nevím... " ,, Chceš Louiho? " ,, Ano.. " ,, Tak mi dej minutku. " ,, Dobře. " Harry se na Darcy usměje a nadechne se aby mohl něco říct.
,, Loui ještě jsem na něco zapomněl.. " ,, Na co? " ,, Na nočním stolku ode mě něco máš. " Podívám se.
Je tam rámeček asi s naší fotkou. Jdu se podívat a jsem překvapený.
,, Jak jsi to udělal? " ,, Vytáhl jsem fotky ze Zayna a Lucase. Pak se mi hodila škola grafiky a designu.. Nakonec mi pomohli naše nej barvy, jelikož oranžová a červená abych udělal rámeček s náznakem ohně, který jsem dodělal. " ,, To je nádherný lásko. " ,, Ano já vím.. Kdyby nebylo tak to neudělám. " ,, Sniž to ego. " ,, Ne. " ,, Dobře.. Vážně je to nádherný. Děkuju. " ,, Zapomeň.. Teď ti dám Darcy, dobře? " ,, Dobře. " Usmál se.
Mluvil jsem s Darcy a myslím, že je moc fajn. Jsem ještě pořád dojatý z toho rámečku. Jsou tam fotky z Kréty, nevím jak se podařilo je vyfotit. Pak tam jsem já když spím a stejně tak Harry. Všechny fotky jsou nádherně upravené a v horním rohu je malý lístek z lilie, který vede až ke spodnímu rohu. Mám ho na stole vedle fotky s mamkou.Harry
Nemohl jsem najít ulici, protože je to horší než bludiště. Ukončil jsem hovor s Louim a vylezl jsem ven. Je to tady pěkné.
Darcy vylezla hned za mnou a já ji dal klíče aby mohla odemknout.
,, Darcy je to v desátém patře a číslo má čtyřicet tři. " ,, Dobře.. Něco si vezmu. " ,, Dobře, jen co uneseš, můžeš se několikrát vrátit. " Usmála se a vzala si svoji tašku, kterou jí seberu.
,, Tuhle ti vezmu. " Vezme si jinou a tu už ji nechám, já vezmu svojí a ještě pár věcí.
,, Ještě se sem vrátíme.. " Přikývla a šla kousek předemnou. Chtěla po schodech.
,, Chceš jít po schodech? " ,, Ano. " ,, Dobře. " Vyšli jsme všechny schody a povídali jsme si o různých věcech. Odemkla a trochu se strachem šla dovnitř.
,, Neboj se.. " Pohladím ji ve vlasech a vezmu ji kolem ramen.
,, Nebojím se.. " ,, Dobře. " Sundala si boty a šla dál.
Za dalších dvacet minut jsme měli všechno už v bytě a mohl jsem napsat mámě, že už je všechno v pohodě a je to tady pěkné.
,, Darcy pojď sem.. " Přiběhla.
,, Tady je kuchyň, obývák.. V pokoji jsi byla, vedle tvého je můj.. Tady je koupelna a tady je šatna. Když půjdeš přes obývák tak dojdeš na balkon. " Přikývla a usmála se.
,, Moc se mi tady líbí.. " ,, To jsem moc rád. " ,, Půjdeme ven? " ,, Samozřejmě.. Kam by jsi ráda? " ,, Podívat se kde co je.. " ,, Dobře. Půjdeš takhle? " ,, Ano. " ,, Dobře. " Vezme mě za ruku a šla předemnou.
Prošli jsme si celou něco jako vesnici a za pár hodin jsme došli domu. Po cestě jsme nakoupili na večeři se snídaní a pro zbytek dojedu až zítra až Darcy bude ve škole, která je od nás za rohem. Takže to nemá ani daleko.
,, Udělám večeři tak než to bude můžeš si jít hrát.. " ,, Budu si číst.. Můžu ti předčítat? " Usměju se.
,, Samozřejmě, že můžeš. Moc rád si poslechnu jak čteš. " Rozběhla se do pokoje a vrátila se s nějakou silnou knihou.
,, Jak se ta kniha jmenuje? " ,, Je to dcera kury.. " ,, Prcku vem si jinou.. Tahle je moc těžká.." ,, Jak těžká? " Sednu si naproti ní.,, Tohle je těžká literatura víš... Je z pravěku a jsou tam těžké výrazy, které dělají problémy i starším lidem.. Vyber si lehčí, třeba kterou znáš.. Dobře? " ,, Dobře. " Odběhla a já začal krájet okurky. Udělám těstovinový salát, protože mě nic jiného nenapadlo.
Darcy se vrátila s jinou tlustější knihou a smála se.
Podívám se na název a usměju se. Našla knížku o Louim.
,, Byla jsi u mě v pokoji, že? " Přikývla a usmála se.
,, Dobře.. Tak můžeš začít. " Začala číst a já mezitím dodělal večeři.
,, Darcy chvíli tu knihu odlož a najíme se. " ,, Dobře. "