Vážně ten altán byl hezký a Louis to musel mít připravené proto mě sem vzal.
,, Věděl jsi, že mě vytáhnete ven. '' ,, Ne. Původně jsem měl jiný plán, ale tohle zatím stačí.. O tomhle jsi ani neměl vědět, ale když už jsme tady tak by byla škoda to nevyužít a nechat to být. Pojď. '' Nechal jsem se vést a Louis mě donutil abych si sedl a prostě jsem měl nalitý drink, ale nevím který. Hlavně jestli je to alkoholický tak to nedám.
,, Neboj.. Nemá v sobě téměř žádný alkohol takže se nemusíš bát, že tě chci opít a pak někde znásilnit.. I když to znásilnění nezní špatně. '' Konec věty zašeptal a myslel si, že ho neuslyším, ale já ho slyšel.
,, Já tě slyšel Louisi. '' zasmál se a už se na mě nepodíval.
,, Takže tím chceš říct, že už vlastně každé ráno na snídani už v sobě máš alkohol? '' ,, Mám, ale ne moc.. Občas si prostě dám pár skleniček a pak jdu na snídani. Obvykle jsou to tři maximálně čtyři drinky a jdu. '' ,, Aha.. V kolik ráno vstáváš aby jsi sem mohl jít? '' ,, Tak jako dneska. Kolem třetí ráno abych to stihl v klidu vypít a dojít zpátky. Chodím sem občas i večer, ale to nejsem sám protože sem několikrát přišel i Zayn a napil se se mnou. '' ,, Takže ty mi opíjíš nejlepšího kamaráda? '' ,, Kamaráda? '' podíval se na mě a usmál se.
,, Nevím jestli pro něj jsi kamarád Harry. Kdyby jsi ho někdy slyšel o tobě mluvit.. Harry měl by jsi s ním někdy jít ven a promluvit si. '' ,, Neraď mi se vztahy buď tak hodný. Já nevím kdo měl rádoby vztah s Nickem a Nick to bral docela vážně Louisi.. Neraď člověkovi, který to nepotřebuje, ale sám sobě. '' ,, Mluvíš jako moje sestra. Čím jsem si to zasloužil? '' ,, Třeba tvými radami, které ani sám nedodržuješ? '' zasmál se a jen sklonil hlavu protože vím, že já mám pravdu a Louis je tvrdohlavý a to vím. Teoreticky jsme si dost podobný protože já jsem to samé.
,, Tak to není.. Nechci aby jsi měl špatný pocit z toho, že nevíš co se děje kolem tebe. '' ,, Já vím co se děje kolem mě. Kdybych to nevěděl tak bych se taky choval jinak. '' ,, Dobře tak tím pádem ti nebude vadit když si s tebou něco začnu, že? '' ,, Proč by mi to mělo vadit? '' ,, Co já vím.. Třeba kvůli tomu aby Nick nebyl zničený? Nebo aby Zayn neměl špatný pocit z toho, že tě ztratil? '' Má pravdu. Nesnáším ho za to.
,, Fajn máš pravdu. Teď už se bavme o něčem jiném ok? '' zasmál se a ťukli jsme si než jsem se napil. Chutnalo to hodně dobře a pak se k nám vážně připojil Zayn který byl bez Nicka a proto mě zajímalo kam šel.
,, Kde je Nick? '' ,, Šel do hotelu.. Je hodně unavený když není vyspaný.. Je horší než ty Harry a dobře to víme oba dva. '' zasmál jsem se a Louis vstal aby někam mohl jít a já chápu co má na mysli. Chce nám se Zaynem nechat prostor aby jsme si promluvili.
,, Promluvte si Harry.. Jdu na hotel chce se mi spát. '' dal mi malý polibek na tvář a vážně odešel. Ještě jsem chvíli čekal abych měl jistotu, že je vážně pryč a když jeho kroky utichli tak mi bylo jasné, že je někde poblíž takže mě nenapadlo nic lepšího než jít jinam.
,, Jdem někam? '' ,, Ty se ještě ptáš? Musíš mi to vyklopit. '' ,, Sklapni. Ty toho máš víc. '' zasmáli jsme se a šli jsme směrem k hotelu protože už za chvíli bude snídaně.
Než jsme tam došli tak jsme si o tom stihli promluvit a já zjistil, že Zayn ke mě stále něco cítí, ale nechce vztah protože když jsme spolu byli tak nám to moc neklapalo. Bylo lepší se rozejít než aby jsme se celý dny jen hádali.
Šel jsem pak do pokoje a zkoušel jsem v kapse najít klíče, které tam nebyli a když jsem zkusil otevřít dveře tak bylo odemčeno.