Dojedu tam a ona si mě prozkouší z různých šablon a dalších věcí.
Odjíždím domu s nově získanou prací a s domluvou, že budu vyzvedávat malou ve škole a pokaždé si v ten čas dám přestávku.
Nastupuju až zítra takže mám dneska ještě volno.
Mám ještě čas než půjdu pro Darcy.
Zavolám Louimu který mi to za pár chvil vezme a mluvili jsme spolu dlouho.
Dojdu při stálém hovoru pro Darcy a když si mě všimne rozběhne se ke mě.
,, Lou tak večer.. Miluju tě. " ,, Taky tě miluju H.. " Vypl mi to.
,, Tak co? Dobrý? " ,, Nejlepší. " ,, Vážně? Co je úplně nejlepší? " ,, Moje třídní.. Je úžasná.. " ,, Jak se jmenuje, jak vypadá... Šup mluv. " ,, Jmenuje je Lucy, je vysoká asi jako ty, má dlouhé blond vlasy a úžasně modré oči. " ,, Vážně? ",, Ano. Je strašně hodná. " ,, To jsem rád. Spolužáci? " ,, Ty jsou fajn. " ,, Dobře.. Úkoly máš? " ,, Jo.. Mám psaní a matiku. " ,, Dobře.. Tak si chvíli lehni nebo si hraj a pak se na to vrhnem. " ,, Dobře. " Utekla do pokoje a za chvíli se vrátila.
,, Hazz podal by jsi mi misku prosím? " ,, Ano. " Se salátem opět zmizela v pokoji.
,, Ať to není všude Dar. " ,, Neboj. " ,, Víš kdo tě pozdravuje? " ,, Tvoje mamka? " ,, Ne.. " ,, Tak Louise táta nebo Louis. " ,, Ano... Ano Louis. " ,, Taky ho pozdravuj až s ním budeš mluvit. " ,, Neboj.. " Najedli jsme se a já Darcy pomohl s úkoly.
,, Ale já to nechápu. " ,, Co na tom nechápeš? Jen tam odčítání a sčítání. " ,, Já nevím jak to mám počítat. " ,, To jsi to nemohla říct rovnou? " ,, Já nevěděla jak to mám říct. " Zasměje se.
,, Oh Darcy.. Ty jsi trdlo.. Když máš odčítání tak od jednoho čísla jakoby odebereš to druhé a zbyde ti menší číslo. Třeba když máš tři mínus dva.. Tady... Tak od těch třech odebereš ty dvě... Počkej ukážu ti to. " Vezmu si k sobě pár jablek a před sebe postavím tři.
,, Koukej máš tři jablka.. Dvě si dáš na stranu a to co zbyde je výsledek. " ,, Takže jedna. " ,, Ano. " ,, A to druhé? " ,, Sčítání... To je obráceně. Tak ty čísla jakoby dáváš dohromady. " ,, Takže když tady mám čtyři plus tři je to sedm. " ,, Ano. " ,, Super... To už bylo poslední... " ,, Dobře. Podepíšu ti to. " Všechno ji podepíšu a dám ji volný režim.
Zmizela na balkoně.
,, Darcy pozor aby jsi nepřepadla... " ,, Neboj... ",, Bojím se. ",, Nic se mi nestane. ",, Dobře. Budu u sebe v pokoji tak klidně můžeš přijít. ",, Dobře. " Zelezu i s notebookem do postele a pustím si Kruhy. Ještě jsem je neviděl.
Ještě si zatáhnu okna a protože mám rudé závěsy vážně není vidět.
Já se zabral do filmu, když tam byla dobrá scéna a já vykřikl, protože jsem se lekl.
,, Hazz? Co se stalo? " ,, Lekl jsem se.. Huh. " Je to teprve dvacet minut filmu skoro z dvou hodin.
,, Můžu koukat s tebou.? " ,, Darcy rád bych aby jsi mohla, ale nechci aby jsi se v noci bála.. Je to horor a není pro děti víš. " ,, Dobře. " Usměje se.
,, Věděl jsem, že to pochopíš. " Usmála se a šla pryč.
Za chvíli jsem si šel šel pro něco abych mohl zajídat.
Vrátím se a při další lekačce spolknu skoro celý rohlík. Nečekaně se zadusím a jdu se napít.
Dokoukám film a vážně se bojím.Když mi zavolal Loui tak jsem se lekl, protože mám hlasité vyzvánění.
,, Hazz tak co? " ,, Vůbec nic... " zasmál jsem se a poskočil jsem když Darcy vběhla do pokoje.
,, Darcy lekl jsem se... Pojď. " ,, Nebojím se ničeho. " Loui se mi začal smát a Darcy ke mě vleze aby si vedle mě lehla.
,, Promiň. " ,, Nevadí.. Ty se nesměj nebo uvidíš ten mazec. " ,, Říkal jsem ti, že se budeš bát. " ,, Já se nebojím jen se lekám. " ,, Jo.. " ,, Dobře... Málem jsem se zadusil rohlíkem... Spokojený? " ,, Tak rohlík? Ode mě se zadusit nenecháš, ale když je to rohlík tak ti to nevadí. " ,, Nikdy jsi to nezkoušel. " ,, Fajn tak dobře.. Budu si to pamatovat. " ,, Zlato.. Notak. " ,, Ne. " ,, Lásko ne.. Nedělej. " ,, Ne. " ,, Miláčku... Šanci. " Povzdechl, ale je mi jasné, že to jen hrál.
,, Ne. " ,, Honey... Nechám se... " Chvíli nic neřekl a myslím, že přemýšlí. Darcy se ke mě přivinula a asi bude spát.
,, Jestli jsi unavená tak jdi spát Dar.. Dobře? " ,, Budu tady.. Bojím se sama. " ,, Dobře.. Lou já ti to vypnu a pojď na facebook. " ,, Fajn. Tak jo. " ,, Počkej ještě.. Pozdravuje tě malá. " ,, Děkuju.. " Usměje se a vypne mi to.
,, Co říkal? " ,, Děkuje ti. " Darcy se usměje a lehne si mi na hrudník. Připomíná mi tím Louiho taky na mě takhle leží.
Za pár minut Darcy spala a já si psal s Louim a ještě s pár lidma se kterýma jsem si hrozně dlouho nepsal.
Opatrně vylezu z postele abych malou nevzbudil a vezmu si i notebook. Udělám k večeři francouzský brambory.
Loui mi volal přes skype a usmál se když jsem mu to téměř ihned vzal. Nejdřív jsem si všechno dal do trouby.
,, Pořád vypadáš stejně.. Ale myslím, že jsi smutnější. " ,, Ano já vím. " ,, Ano ty víš... Co děláš? " ,, Vím. Večeři.. Co ty? " ,, Nic.. Nevím co.. Nespal to. " ,, Neboj. Umím si hlídat čas. " ,, Tss.. Tím chceš říct co? " ,, Ale vůbec nic. " Zasměju se.
,, Nech tu okurku. " ,, Nenechám. Nemá provokovat. " ,, Co ti udělala? " ,, Ehm.. Měla blbý pohled.. " ,, Dál? " ,, Měla blbé řeči a nudila mě. " ,, Lásko okurky nemluví. " ,, Ale tahle mluvila. " ,, Proč ji děláš až na kostičky? " Podívám se a začnu se smát.
,, Kvůli tobě. Měla být normálně a ne takhle na jemno. Teď můžu udělat maximálně salát. " ,, To mě mrzí. " Zasmál se a já tu najemno dal na stranu a zbytek jsem nakrájel normálně na plátky.
,, Co s ní děláš teď? " ,, Plátky. " ,, Co s nimi? " ,, To ještě nevím. " Podívám se jestli se mi to nepálí.
,, Takhle zůstaň třeba celý den. " ,, Louisi nebuď perverzní. " ,, Ale.. Řekl jsem ti někdy, že máš nádhernou... " ,, Hazz? "Přišla za mnou rozespalá Darcy proto jsem se usmál.
,, Ano? " ,, Kolik je? " ,, Umíš hodiny? " ,, To bylo ošklivý Harry. " ,, Já se jenom zeptal. " ,, Myslím, že tyhle mi nešli. " ,, Tak zkus.. " Chvíli přemýšlela.
,, Půl šestý? " ,, Ano.. Pět minut už je detail. " ,, Není. Když přijdu o pět minut později do školy tak to není detail. ",, To už není. Ale nezapomeň, že do školy chodím s tebou a těžko přijdeš pozdě.. " Loui se zasmál a já se postavil.
,, Něco se pálí. " Vykulím oči a podívám se na troubu. Loui se začne smát a já vyndám brambory z trouby.
,, Žháři. " ,, Nespálilo se mi to. Je to jenom připálený a horký. " ,, Mě něco říkej. " ,, Já to pekl celé já to tam neměl mít deset minut ze kterých se vyvinula skoro hodina. " ,, Dobrý zase. Mír? " ,, Mír. " ,, Žháři. " ,, Louisi. " ,, Promiň... Ale znáš mě. " ,, Neprovokuj. " ,, Chci ho taky vidět. " ,, Chceš do rukou nebo ke stolu? " ,, Ruce.. " ,, Tak pojď. " Loui se usmál.
,, Sluší ti to Darcy. " ,, Děkuju prcku. " ,, Darcy! ",, Ty jsi prcek. ",, Já budu za chvíli větší než ty. " Vezmu Darcy i notebook ke stolu a jdu dodělat večeři. Nechám je mluvit.
,, Hazz ať toho nechá. " ,, Čeho? " ,, Nic podle něj neumím. " ,, Ona kecá! To jsem neřekl. " ,, Řekl. " ,, Neřekl. " ,, Stop! Jste jak manželé po třiceti letech. " Povedlo se mi je umlčet. Dobře pro mě.
,, Cože? " ,, Slyšel jsi. " ,, Fajn. ",, Ale já si nikoho nevzala. " Usměju se a položím na stůl talíř s nově nakrájenou okurkou a rajčaty.
,, Co tam dělá? " ,, Nic.. " Darcy se začne smát a zaslechnu Louiho zavrčení. Jdu za Darcy a usměju se.
,, Co bych měl dělat? " ,, Vím já? " ,, Nebudeš uražený? " ,, Tss. " ,, Zlato to už nemyslíš vážně. Jsi horší než holka.. Ale něco ti řeknu. " Nadzvedl obočí a složil ruce na hrudi.
,, Jsi rozkošný. " ,, To je všechno? " ,, Taky jsi neuvěřitelně namyšlený. " ,, Ty jsi taky egoistický. " ,, Ale já to ego aspoň mám. "