Víkend

63 2 0
                                    

Neodpověděl jen slabounce přikývl.

,, Odpověz mi. " ,, Znám. " ,, Kdo je to? " ,, Mamky bývalý.. " Podívám se na Harryho a je trochu nervní.
 
,, Neboj se jsem tady s tebou dobře? " ,, Dobře. " Jdu s ním pryč z nemocnice a pořádně se nadechnu čerstvého vzduchu.

,, Konečně. " Harry se zasmál a vzal mě za ruku.

,, Jsi nějak moc nadšený. " ,, Jsem. Protože jsem nejšťastnější člověk na zemi. " ,, Vážně? " ,, Ano. " ,, Smím vědět proč? " ,, Ano. Protože jsi to nejlepší co mě v životě potkalo a pod srdcem ti roste naše nádherné mimčo. Ani nevíš jak jsem za to rád.. " ,, Zase přeháníš. " ,, Ne to myslím vážně. Miluju tě Harry. " Usměje se a za chvíli jsme u školy pro Darcy.

,, Taky tě miluju. " Jemně mě políbí a po odtáhnutí vyleze ven a zašel do školy.
Vůbec netuším co tam dělá, ale za chvíli vyšel s Darcy v rukou a otírala si oči.

,, Darcy mohla jsi to někomu z nás říct, vždycky se to dá vyřešit jinak než zbitím. " Proto šel do školy.

,, Já ji to vrátila. " ,, Dobře, ale nemusela jsi tak moc. " ,, Udělala Minnie úplně to samý. Já ji to vrátila. " Takže já nic říkat nebudu, nechám to na nich.

Přemýšlím jaký je plán, ale jelikož je pátek tak asi jedem někam dál kde zůstaneme do neděle a vrátíme se.

,, Louisi řekni něco. " ,, Já netuším co řešíte takže nemám co. " ,, Zbila jednu holku ze třídy. Bude mít napomenutí. " Začnu se smát.

,, Hazz strašně to prožíváš. Já měl v první třídě trojku z chování. Dar, ale to se vážně nedělá, ale dobrá práce. " ,, Louisi. " ,, Co? " ,, Snažím se aby neměla problémy. " ,, Strašně to prožíváš.. Když to udělá jednou, jsou schopný přes to přejít což znamená, že už to víckrát neudělá, protože si to s ní pak vyřídím sám. Jasné? " Darcy přikývla a Harry se na mě usmál.

,, Jaký je vlastně plán? " ,, Jedeme za mamkou na celý víkend.. Darcy bude u mamky a my dva zmizíme. " ,, Ty jsi milý. Ale víš co nebude? " Zastaví na červené a podívá se na mě. Nakonec mě pohladí po stehně a trochu mi ho stiskne.

,, Ale samozřejmě, že vím. Ale stejně moje myšlenky neovlivníš jsi si toho vědom? " ,, Ano. " Zasmál se a podíval se na Darcy. 

Za přibližně dvě hodiny dojedeme k Anne a já jdu pro věci, které vezmu a jdu s nimi dovnitř.

,, Lou vezmu si to. " ,, Ne. " ,, Nejsem chorý. " ,, Skoro. Hazz vezmu to. Nezkoušej to. " Přikývne a otevře nám.

,, Mami? " Anne přijde a Harryho s Darcy obejme. Pak přijde ke mě a obejmu ji.

K večeru s Harrym zmizíme a netuším kde jsme. Došli jsme do nějakého klubu s dalšími asi deseti lidmi. Jsou s námi Nick a Zayn takže aspoň někoho znám.  Nechám ho se bavit s nimi a já se bavím se Zaynem a Nickem. Vlastně jsou tady čtyři páry a zbytek jen kamarádi.  Jsou tady jen dva páry kluk a kluk to znamená já s Harrym a Nick se Zaynem a pak už jsou normální heterosexuální vztahy.
Zachytil jsem pár jmen, ale ty mi po chvíli za vypadli takže je zase nevím.

,, Loui? " ,, Hmm? " ,, Potřebuju občanky. " Zayn s Nickem mi dají svoje a já nerad vytáhnu svojí.

,, Ale nekoukej na fotku. " Svoji dám dolu a podám mu je.
Harry se zasměje a vážně vytáhne jenom tu mojí a začne se smát.

,, Víš jaký jsi? " ,, Tuším. " ,, Rozkošný. " ,, No to nene. " ,, Kolik ti je na té fotce? " ,, Patnáct. " ,, Och. Na Zaynovi jsme se povařili už předtím. Teď Nick. " ,, Kašli na to. " ,, Ok. " Nějaká holka se začala smát.

,, Ty jsi se naučil poslouchat po tolika letech.. Wow! " ,, Bello přestaň se smát. Taky tě tam nemusím protáhnout. " ,, No jo pořád.. Zase si nemysli. " ,, Pamatuješ si to doufám. " ,, Ano. " Přikývla a Harry šel vedle mě aby mě vzal za ruku a za chvíli jsme byli vevnitř. Bellu zastavili, ale stačilo jen pár slov a byla s námi.

Kolem jedný ráno jsme se vraceli a já byl rád, že Harryho dokážu udržet na nohou aby nespadl. Sice na tom nejsem o moc líp, ale myslím, že dokážu jít docela v pohodě.

Dojdeme dom až ve tři a doufám, že nikoho nevzbudíme.

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat