'Fajn.

64 4 0
                                    


Harry

Nevím co se mnou je, ale pevně doufám v brzké uzdravení. Vůbec se mi nelíbí, že neustále zvracím. Těhotenství jsem vyvrátil, protože to není možné, ale přesto si udělám test abych měl jistotu.

V noci jsem několikrát vzbudil Louiho, vím o tom. Skoro nemůžu spát, protože když konečně usnu tak mě proberou křeče v břiše, sice jsou slabé, ale proberou mě.

Ráno se proberu z mého extrémně špatného spánku s nevolností s jdu rovnou zvracet.

Po vydýchání a vyčištění zubů se vrátím do pokoje a Loui je vyděšený.

,, Vím, že vypadám strašně, ale nedávej to tak najevo.. " Vezmu si ibalgin a jdu si zpátky lehnout. Loui mě přikryje a zahrabe mě do deky.

,, Zlato.. Vypadáš strašně.. " ,, No bez tebe by mi to nedošlo.. " Vyletím po něm a zalituji toho.
Šel pryč a vypl mi budík asi.

,, Loui.. Počkej prosím. " Zastavil se a nakonec si sedl na kraj postele.

,, Promiň.. Já.. Zbytečně jsem vyletěl.. " ,, V pohodě.. " ,, Ne.. " ,, Ale jo.. Lež a pak si promluvíme, protože se mi vážně nelíbí jak vypadáš. " Pohladí mě ve vlasech a odejde. Šel asi za Darcy.

Nechápu se. Začnu pomalu usínat, ale než usnu stihnu zaslechnout zavření, takže už šli. Zavolám sestře, která mi to po chvilce přijme.

,, Ahoj Hazz.. Potřebuješ něco? " ,, Já.. Ahoj.. Potřebuju poradit.. " ,, S čím? Děje se něco? " ,, Posledních pár dní pořád zvracím a je mi pořád špatně.. Já nevím co mám dělat. " ,, Hazz to bude jen viróza.. " ,, Jsi si jistá? " ,, Určitě jo.. Zítra mi zavolej jak ti je.. " ,, Jo.. Jen to neříkej mámě.. " ,, Neboj. Pa. " ,, Pa. " Usměju se a víc se zachumlám do deky. Ještě si zapnu písničky a telefon si položím vedle sebe. Strašně se nudím.
Dojdu si pro notebook a zahraju si poker.

Usl jsem u hry a probral jsem se s notebookem na stole a se stlumenými písničkami. U postele mám položenou skleničku a vedle toho lupínky s jahodami. Usměju se a napiju se.

Loui potichu vejde do pokoje a usměje se když si všimne, že jsem vzhůru.

,, Už je ti trochu líp? " ,, Trochu. " ,, Dobře. To jsem rád. " Usmál se.

,, Ještě klidně spi jestli jsi unavený.. " ,, Teď jsem vstal.. " ,, Dobře.. Chceš nějaký prášek? " ,, Jestli máš na umření tak mi jich můžeš dát celý plato. " ,, Ale... Tohle neříkej. Naplácám ti na zadek. " Zasměju se.

,, Ach Loui.. Nic jiného už nemáš? " ,, Mám, ale to ještě nechci použít. Tohle zatím stačí. " ,, Pojď sem.. " ,, Za chvíli.. " ,, Nepečeš, že ne? " Zazubil se a já chtěl vylézt z postele, ale byl jsem položený zpátky.

,, Loui neumírám.. Můžu se hýbat. " ,, Co jsem říkal? " ,, Budu ležet a ty se o mě budeš starat, že? " ,, Ano.. Takže zaparkuj zpátky pod deku a zůstaň. " ,, Ale lásko... " ,, Hazz nesmlouvej. ",, Neumím ležet. Potřebuju pohyb navíc nemám horečku jen je mi špatně. " ,, Zlato já vím, že je to otravný, ale chci aby jsi byl v pohodě.. " ,, Jsem v pohodě. " ,, Hazz nedělej to horší jinak tě vážně připoutám. " ,, Při něčem jiném. " Zasměje se a políbí mě.

,, Jdu na balkon. " Vezmu si notebook a jdu na balkon, kde mě Loui chytí za ruku a podá mi župan. Usměje se a vezmu si ho.

,, Dobře.. Co budeš dělat? " ,, Film.. Něco ti řeknu.. " Přijdu k němu a chytím ho za ruku abych si ho k sobě přitáhl.

,, Pálíš to. " ,, Nemyslím si.. " ,, Já to vím. " Jdu k troubě a vytáhnu to.

,, Říkal jsem to. Dal jsi to na moc stupňů. Na tyhle stupně se peče... Dělala to mamka... Ha cukroví. " Zezadu se kolem mě obmotají malé dlaně a já se usměju. Dýchá mi na krk a obejme mě silněji. Nalevo od nás je zrcadlo a já se na nás podívám. Loui se podívá taky a usměje se.

,, To chce fotku.. " Vytáhne z kapsy telefon a podá mi ho. Vyfotím nás a otočím se k němu abych ho políbil.
Odtáhne se a obejmu ho. Začnu potichu brečet a víc se k němu natisknu.

,, Hazz co se děje? " ,, Já nevím.. Přijdu si jako holka. " ,, To se stává.. Ale vážně jsi teď strašně citlivý... Proč teď vlastně máš slzy? " ,, Já nevím.. " ,, Víš vlastně něco? " ,, Miluju tě. " Zvedl mi hlavu a jemně mě políbil.

,, Taky tě miluju. " ,, To je nejhezčí věc co jsme za ty dva dny řekli.. " ,, Ano.. To je. " ,, Půjdu si lehnout... " Dám mu pusu na tvář a dojdu si pro notebook abych se podíval na nějaký film.

Najdu další horor, jako vždy a nevím jestli ho dokoukám protože kdykoliv jsem na něj koukal strachem jsem ho vypl. Jsem z něj paranoidní. Nesnáším ho.

Opět jsem usl a myslím, že před před tím než jsem vážně spal mi zbývala hodina do konce. V tuhle dobu ho běžně vypnu.
Jsem téměř vzhůru a snažím se nevnímat křeč v břiše kterou mám. Avšak nedá mi to a začnu zhluboka dýchat. Notebook dám na stranu a tak nějak si dojdu pro ibalgin. Za nějakou dobu začne působit a já vyjdu z pokoje do obýváku kde je zcela prázdno, stejně jako u Darcy v pokoji. Oba najdu na balkoně a ani jeden si mě nevšimne. Darcy Louimu seděla na klíně a myslím, že spala. Na malém stolku vedle židle byla krabička cigaret se zapalovačem.

,, Kouřil jsi? " ,, Ano. " ,, Věděl jsem, že nepřestaneš.. Kdy jsi mi to chtěl říct? " ,, Hazz dej mi pět minut a vysvětlím ti to. " ,, Co mi na tom chceš vysvětlit jako? " Vzal malou do ruky a vzal ji do pokoje.

Vrátil se ke mě na balkon a sedl si přede mě.

,, Hazz přestal jsem jen dneska jsem měl dvě... Já.. Bojím se a jsem vynervovaný proto jsem dneska kouřil.. " ,, Tím pádem jsi nepřestal.. Proč jsi mi nic neřekl? " ,, Protože jsem se bál, že se to přesně tímhle směrem stočí Harry. Vychladni. " ,, Jako co jsi čekal? Že k tobě přijdu obejmu tě a budu skákat radostí, že kouříš? " ,, Ne, ale nemusíš po mě hned vyjíždět. " ,, Tak co mám asi tak dělat? " ,, Uklidnit se? " ,, Fajn. " Nandám si oblečení a mám v plánu jít ven.

,, Kam si myslíš, že jdeš? " ,, Uklidnit se. " Vyběhnu z bytu na schody a za chvíli jsem už venku.

Jsem v nějakém parku a brečím. Loui mi několikrát volal, ale jsem pevně rozhodnutý, že mu to ještě nechci brát.
Nechápu proč mi to neřekl. Nevím jestli čekal až si toho všimnu nebo něco. Líp by se mi chápalo kdyby mi to řekl hned narovinu.
Podívám se na čas, chvíli po půlnoci. Asi už půjdu dom.

Dojdu a Loui seděl na lince a něco pil. Jdu k němu a podívám se co to je.

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat