Čekám až nastartuje a dá mi znamení. Zavolám mu a dám si ho na reprák.
,, Hazz mohli by jsme si promluvit, když jsme tak daleko od sebe? Bojím se, že by jsi mě zbil. " ,, Nevím o čem. " ,, Myslím, že na sebe jdeme moc rychle.. Měli by jsme mluvit víc o sobě jako o vztahu, protože hodně mluvíme jenom o každém z nás.. Jsem rád, že se sami sobě dokážeme otevřít.. " ,, Ale ta hádka byla zbytečná... Uznej sám... Víš, šli jsme hodně rychle.. Nemluvili jsme spolu měsíc a teď? Vyspíme se spolu.. Což mi připomíná... " Otevřu si okna protože se tam nedá dýchat.
,, Nemůžeš dýchat? " ,, Nesměj se. " ,, Oh.. To mě mrzí... " ,, Tss.. Ale teď vážně... Šli jsme moc rychle. Počkej volá mi máma. " ,, Neriskuj... " ,, Neboj. Mami? " ,, Kde jsi? " ,, Na silnici. " Zavrčela.
,, Fajn.. Kdy budeš doma? " ,, Za pět minut.. " Loui se zasmál.
,,Pět minut říkáš už asi deset minut.. " ,, Máš tam Louise? Harry.. " ,, Ano? " ,, Pak si s tebou promluvím. Sama. " ,, Fajn. " Vypla mi to.
,, Taky neumíš být chvíli potichu, že? " ,, Promiň.. Nevěděl jsem, že je to mezi váma tak vážný.. " ,, Hodně jsem s ní mluvil.. Což mi připomíná, zapoměl jsem ji koupit růži.. Otočím se. " ,, Hazz neblázni tady se neotočíš. " ,, Myslím u baráku, můžeš pak se mnou.. " ,, Dobře.. " ,, I kdybych se tě neptal půjdeš, že? " Zasmál se.
,, Hazz zpomal, dobře? " ,, Proč? " ,, Králík. Přibližně třicet metrů před tebou.. " ,, Uteče. " ,, Stejně trochu zpomal. " ,, Fajn. Ale moc si nezvykej, že poslechnu. " ,, Hah.. " Dojedeme před náš barák a já ani nezaparkuju, protože pojedu pro ty růže. Možná ji vezmu lilie.
Loui si sedne vedle mě a já zavolám Ellie, která mi to během několika vteřin vezme.
,, El uděláš mi dobrovolně kytku, že? " ,, Jasně. Představa? " ,, Tři královský lilie v bílý.. Nebo možná v světle růžový, máš? " ,, Bílý mám určitě a na ty růžový se podívám.. Mašle? " ,, Hmm.. Myslím, že klidně můžeš. Nebo to nechám na tobě, udělej ji jak chceš.. Za chvíli jsem tam. " ,, Fajn.. Budeš ji tady mít. " Zavěsím a telefon si hodím na zadní sedačky.
,, Obvykle ho hodím vedle sebe. " Usměje se a já ho pohladil po stehně. Zavrní a podívá se z okna.
,, Klidně můžeš mluvit, nesnáším když je v autě ticho. " ,, Jsem rád, že je teď tohle ticho.. Přemýšlím. " ,, Dobře. " Dojedu ke květinářství a rovnou jdu dovnitř. Loui stejně nevnímá, takže nemělo cenu se ho ptát jestli jde se mnou.
Zaplatím a jdu zpátky. Mám zmeškaný hovor od mamky. Zavolám ji a zjistím, že se o mě bojí a kde jsem. Řeknu, že za chvíli jsem doma a nemusí se bát.
,, Loui? " ,, Hmm? " ,, Na co jsi přišel? " ,, Přišel jsem na to, že ta hádka byla zcela zbytečná... A měl jsem čas si to všechno uvědomit.. " ,, Rozmluv se.. " ,, Uvědomil jsem si, že jdeme zbytečně rychle a taky, že by jsme měli začít zcela znovu a jít postupně.. Víc mezi sebou mluvit.. " ,, Mluvíme spolu.. Jen ne o tom co by jsme měli.. " ,, Jo.. Měli by jsme mluvit o nás.. Jsem rád, že se poznáváme navzájem, jen o nás jako o páru padá málo slov.. " ,, Mám stejný názor.. " ,, Promluvíme o tom v klidu doma... Dobře? " ,, Dobře.. Co jsi dělal celou tu dobu? Měsíc.. " ,, Nic moc.. " ,, Nic moc? Víš, že jsem celou dobu napojený na tvůj notebook a všechno co jsi na něm dělal vím, takže ven s tím. " ,, Dobře.. Koukal jsem na ten film, ale nepochopil jsem ho.. " ,, To se stává... To byl ten v léčebně, že? " ,, Jo léčebna tam byla... " ,, Filmy od toho spisovatele jsou na myšlení.. Musíš vnímat z toho filmu všechno i co není důležité.. Jinak nemáš šanci to pochopit. Já jen čekám kdy se mi přiznáš s něčím jiným.. " ,, Dobře.. Koukal jsem párkrát na určitý druh filmů.. " ,, Jaký pak to byl druh? " ,, Ehm.. " ,, Přiznej se... Nezbiju tě když se přiznáš... " ,, Ehm.. Musím? " ,, Bylo by to dobré. " ,, Řeknu ti to jindy.. " ,, Budeš muset. " ,, Už zase jsi drzý? " ,, Nejsem.. Jen ti to oznamuji. " Zasmál se a já ho pohladil po stehně.
Za chvíli jsme dojeli zpět před náš barák a políbil jsem ho.
,, Chyběl jsi mi, jen jsem si kolem sebe udělal schránku přes kterou jsem nikoho ani nic nepouštěl.. Nedával jsem to najevo. " Usmál se a šel hned za mnou.
Bylo něco co jedenácté v noci takže mamka možná šla spát.
,, Klidně jdi do pokoje přijdu.. " Políbil mě a šel.
Mamka vyšla z kuchyně takže tady byla celou dobu.