Záchvat

66 3 0
                                    

Louis


,, Já tu svojí namyšlenost taky a miluješ jí stejně jako já miluju tvoje ego. " ,, Ano. Ale víc než tvojí namyšlenost miluju osobu která ji sebou všude nosí. " ,, To jsem rád zlato. " Harry se usměje a přinesl Darcy menší porci na stůl.
,, Zlato někdy mi ty brambory nepřipečené uděláš. " ,, Tss. Ty si nějak věříš. " ,, Vím to. " ,, Dobře. Jen si pak řekneš co tam chceš, protože tohle je podle mě. " ,, Uděláš podle sebe. Jinak dobrou chuť Darcy. " Malá se usměje.

,, Ty nejíš Hazz? " ,, Až za chvíli. " ,, Nezlob a nandej si. " ,, Loui... " ,, Hned. Nechci aby z tebe byl anorektik... ",, Nejsem anorektik. ",, Ale míříš tam. ",, Co ty? ",, Jedl jsem než jsem tě vyzváněl. ",, Mám ti věřit? " Sáhnu pro prázdný talíř.

,, Věř mi. " ,, Fajn. " ,, Teď praskej. " ,, Louisi vezmu si.." ,, Teď. Neštvi mě. " ,, Louisi.. " ,, Harry přestaň blbnout.. Jestli chceš hubnout fajn, ale beze mě. " ,, Nemůžu to do sebe nutit! " ,, Harry uklidni se. " Odešel pryč a já se zhluboka nadechnu. Darcy je trochu vyděšená a myslím, že má slzy.

,, Darcy... Shh nic se nestalo.. Něco ti řeknu, ale nech si to pro sebe dobře? " Přikývne a podívá se na mě.

,, Dneska se uvidíme. " ,, Jak? Je pozdě. " ,, Přijedu. " ,, Za jak dlouho? " ,, Nevím ale přijedu.. " ,, Hazz něco křičí.. Nerozumím mu.. " ,, Dar má telefon v kuchyni? " ,, Ne.. Asi u sebe.. " ,, Dobře. Buď v klidu nic se neděje. " ,, Bojím se.. " ,, Neboj.. " Zkusím mu zavolat a divím se, že mi to vzal.
,, Hazz.. Dýchej zhluboka... Darcy vypnu ti to napíšu Harrymu na facebook až mi půjdeš otevřít. Dobře? " ,, Dobře Lou. " Usmála se a já jsem vypl hovor.

Vyběhnu z baráku a jdu rovnou do auta.

,, Harry mluv se mnou.. " Zajedu do lékárny a vezmu Harrymu prášky, protože nevím jestli je má.

Slyším ho jak zhluboka dýchá.

,, Výborně Harry.. Znovu.. Dobře. " Jedu rychle, ale to mi teď dělá nejmenší problém.


Za přibližně hodinu rychlé jízdy dojedu a napíšu Darcy aby mi šla otevřít.

,, Ahoj Lou. " ,, Ahoj... Hazz dýchej.. " Vezmu si Darcy do ruky a vyběhnu s ní schody.
Jsem u nich a je to tady moc pěkné.

,, Hazz má pokoj tady.. " ,, Dobře.. Darcy nechoď sem dobře? " ,, Dobře. " Pustím ji a jdu k němu.
Seděl u zdi a skoro nedýchal.

,, Harry! " Položím ho na postel a zkusím mu tep, který má slabý. Za chvíli se mu začne vracet tep do normálu a já ho srovnám aby nebyl na zádech.
Když už myslím, že se dokáže uklidnit tak se mu zase tep zjemní a přestane pravidelně dýchat.

,, Hazz notak... " Dám mu polštář pod hlavu a položím ho zpět na záda.
Rozdýchám ho a myslím, že už dokáže dýchat sám.
Podívá se na mě a ukáže na stolek. Podívám se a má tam skleničku s vodou asi. Podám mu jí a ještě mi z kapsy vytáhne prášky.

,, Počkej ještě se pořádně nadechni. " Přikývne a několikrát se nadechl.

,, Výborně.. " Usmál se a vzal si prášek.

,, Lepší? " Přikývne.

,, Mluv Hazz. " ,, Jsem vykřičený, skoro nemůžu mluvit. " Zašeptá a lehne si.

,, Co jsem dělal? Nepohádali jsme se, že ne? " ,, Měl jsi záchvat, proto jsem přijel... Skoro jsme se pohádali. " ,, Aha.. Co se stalo? " ,, Nechtěl jsi se najíst. " ,, Vážně? " ,, Ano. " ,, Aha.. " Pořád šeptal a sedl si aby mohl někam jít.

,, Nic si nepamatuju.. Vím, že jsem dělal večeři a mluvil jsem s tebou.. Myslím, že jsem to připálil a ty jsi se mi smál.. " ,, Ano.. Smál jsem se.. Co si pamatuješ jako poslední? " ,, Ehmm.. Počkej chvíli... Myslím, že jsi se mě na něco ptal.. Pak vím, že jsem utekl do pokoje a až doteď mám černo... Ptal si se mě snad, že nejím nebo něco. " ,, Ano to jsem se ptal. " ,, Pořád nemůžu pořádně mluvit.. " ,, Šeptáš.. Darcy mi říkala, že jsi křičel a nic ti nerozuměla. " ,, Vážně? " ,, Volal jsem ti.. " ,, Vidím.. Pořád voláme. "Usměju se a stáhnu si ho k sobě.

,, Tohle mi chybělo. ",, Mě taky.. ",, Jdu za Darcy.. Kde je? ",, Někde tady v bytě. " Přikývne a ještě mě pevně obejme.
Najdeme ji na balkoně.

,, Darcy proč jsi to nesnědla? " ,, Přestala jsem chtít.. " ,, Dobře.. Budeš to mít v lednici. Kdyby jsi chtěla. " Darcy přikývne a obejme Harryho

,, Co se ti stalo? " ,, Řeknu ti to až budeš trochu starší dobře? ",, Pochopím to. ",, Dar má pravdu.. Ani já pořádně nevím co to je za ty.. Ty záchvaty. ",, Řeknu vám to, ale jdeme dovnitř.. Začíná být chladno. " Jdeme do obýváku a Harry si sedne mezi mě s Darcy.

,, Asi bych měl začít od začátku, že? ",, Bylo by to fajn. ",, Dobře... No takže.. Tyhle jakoby záchvaty mám od šesti let.. Přišla na to sestra když mě našla když jsem nedýchal.. Máma mě tahala po doktorech, ale pořád nemohli přijít na to z čeho vznikají... Pak nám řekli, že jsou z nervů... Jakože mi stačí třeba jen málo a já ten záchvat chytím... Stačí mi k tomu třeba jen když se něčeho leknu... Ten záchvat je vlastně, že se přetáhnu a zbytečně vynervuju, potom přestanu vnímat, dýchat a nevím co dělám.. Takže když chytnu tenhle záchvat tak u sebe nemůžu mít nic, čím bych si mohl nějak ublížit a když je u mě někdo tak mu můžu něco udělat.. Beru na to prášky ale ne vždycky zaberou.. ",, Máma měla podobné.. Jen měla jiný typ. ",, Vím který myslíš... Ty druhé jsou podobné, ale mají jiný původ, protože ty druhé jsou, že ti selže organismus. ",, Kompletně? ",, Kompletně a pak se dáváš dlouho dohromady.. Po těch co mám já ti stačí pár hodin a můžeš normálně fungovat.. ",, Ach tak. Už to chápu. ",, Já docela taky.. Proč vlastně šeptáš? ",, Jsem vykřičený.. ",, Aha. ",, Ale víte co je nejhorší? ",, Ne.. ",, Že to můžou mít i moje děti. ",, Hazz nerad ti beru tvoji vidinu, ale myslím, že děti mít nebudeš. ",, Já myslím, že budu. " Odběhl pryč a já se snažil vstřebat slova která řekl. Asi nechápu. Nemůže být v jiném stavu. Nejde to.
Vrátil se a byl úplně bledý.

,, Už vím, proč jsem nejedl. " ,, Proč? " ,, Věděl jsem, že to nemá cenu. Jdu si lehnout.. " Přikývnu a Darcy se usměje.

,, Darcy utíkej do sprchy aby jsi ráno vstala dobře? " Přikývla a šla pryč. Jdu za Harrym a sednu si na kraj postele.

,, Hazz vždyť úplně hoříš.. Co se děje? " ,, Já nevím.. Třeští mě hlava, jako bych měl kocovinu, ale nemám ji.. Je mi divně, ale nevím z čeho.. " ,, Nesnědl jsi něco co ti nesedí? " ,, Asi jo.. " ,, Uvidíš bude to dobré.. " Přikryju ho a nechám ho pomalu usínat.

,, Budeš tady? " ,, Ano. " Usměje se.

,, Koukal jsem na ty kruhy.. Dost jsem se bál. '' ,, Já ti to říkal.. Teď klidně spi dobře? " ,, Za chvíli. Ještě se půjdu schladit.. " Chtěl se zvednout, ale položil jsem ho zpátky.

,, Ještě lež.. Až za chvíli. " ,, Lou.. " ,, Ano? " ,, Někde mám ty prášky na hlavu.. Myslím, že někde v šuplíku... " ,, Dobře.. " ,, Myslím ve druhém.. Tak třetí.. Dobře první.. Tak poslední. ",, Hazz nemám nic proti, ale ani v jednom. " Pomalu se zvedl a šel ke skříni.

,, Už je mám.. Zapomněl jsem, že jsem si je uklidil do skříně. " Jeden si vzal a zapil ho.

,, Ještě si na chvíli lehni.. " ,, Chci tě obejmout. " Dojdu k němu a pevně ho obejmu. Obejme mě nazpátek.
Vážně úplně hoří.

,, Hazz asi máš teplotu. " ,, Vyspím se z toho.. Ale teď jdu do sprchy. " ,, Pomalu dobře? " Přikývne a pomalu odejde pryč. Já mu ukradnu triko a kraťasy a jdu za ním.

Po společné sprše ho odnesu do postele a přikryju ho.

,, Ukradl jsi mi triko... Jsi v něm malinký. Takhle. " Ukáže pár centimetrů a usměje se.
,, Trochu přidej. " ,, Nepřidám.. Ještě dojdu za Darcy.. " ,, Dobře.. Buď opatrný. " ,, Ano mami. " Zasmějeme se a Harry odejde.

Za nějakou dobu se vrátí a já mezitím udělám postel.

,, Och.. To je od tebe milé. " Lehne si a přitulí se ke mě. Přikryju nás a nechám Harryhousnout. Za chvíli ho následuju a usnu.

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat