Louka

188 15 1
                                    

Vzbudilo mě to jak se mnou někdo třásl proto jsem otevřel zprudka oči a sedl jsem si. Ani mě nepřekvapilo, že u mě byli všichni tři z pokoje a nechali mě se uklidnit. Nechtěli do mě rvát prášky na uklidnění protože se za chvíli uklidním.

,, Buď v klidu Harry.. Byl to jen sen. '' usmál jsem se a bylo vidět, že se mě chtějí na něco zeptat a dost by mě zajímalo na co. 

,, Zdálo se mi, že  přede mnou běžel Brian... Pak jsem byl u nějaký školky kde bylo hrozně moc dětí a všechny se ke mě rozběhli, ale já mezi nima hledal jen Briana.. Pak jsem za ním dál běžel a doběhl jsem před hřbitov kam jsem šel a Brian na mě čekal u brány proto jsem za ním šel dovnitř.. Došli jsme k hrobu mojí babičky. '' ,, Byl to jen sen Harry buď v klidu nic se nestalo ne? '' ,, No jako nic se nestalo jasně, že ne. Nic by se nestalo kdyby tam nebylo úplně jiný datum.. Ona umřela asi před sedmi lety, ale bylo tam datum před měsícem, ale já byl stejně starý jako teď.. Bylo to tak hrozně živý a nechutný.. Bože můj. '' lehl jsem si zpátky a zkusím znovu spát tak snad se mi to povede protože bych se rád ještě zkusil vyspat když mi to moje sny dovolí, ale hádám, že se mi to nepodaří. 

,, Kolik je? '' ,, Je půl čtvrtý a jak tě znám tak už stejně neusneš takže můžeme jít ven. '' zasmál jsem se a vážně jsem s nimi šel. Teda chtěl jsem jít jenže mě zastavil Louis, který pořád stál u mě v pokoji a prostě mě vzal za ruku a taky by mě zajímalo proč to udělal, ale asi to řešit nebudu. 

,, Co? Jdeme ne? '' ,, Harry já bych rád něco řekl, ale potřebuju aby jsme byli o samotě.. Máš pravdu jdeme. Lidi máte dneska něco v plánu? '' Louis odešel za nimi a já se tomu jen zasmál protože mi to přijde směšné když teď ještě byl u mě a najednou je na jiné straně chodby. 

Vyběhl jsem za nimi a šli jsme na tu louku kam jsme šli první den s klukama a bylo by fajn kdyby jsme tam došli v pohodě protože si nepamatuju kudy jsme šli, ale naštěstí na mě venku čekali a smáli se když jsem vyšel a ještě jsem si musel pro něco do pokoje. Bylo mi chladno a já šel jen kraťasech takže jsem se plánoval vrátit do pokoje, ale Zayn byl hodný tak mi dal svojí mikinu. 

,, Takže teď už se na to vykašli a už konečně jdeme. My dva jsme nervní, Louis už je na prášky a ty zdržuješ jako pokaždé. Dělej než tě vezmu na záda. '' zasmál jsem se a šel jsem s nimi. 

Došli jsme tam a já si rovnou sedl proto jsme dostali šílený nápad hrát honěnou a já to skoro neudýchal. Louis doběhl hned po mě a tak mě shodil do trávy a lehl si na mě proto mi dýchal do krku. 

,, Už nikdy neběhám a obzvlášť ne za tebou.. To bych snad radši umřel a to bez ironie.. Ale teď navodím vážný téma.. Přijdu si jako malý dítě, ale mám nějaký plán na zítra.. Teda vlastně dneska. Chceš jít dneska na molo stejně jako včera? '' ,, Ano.. Rád bych s tebou šel ven Louisi. '' Proč asi chce aby jsme šli ven, že? 

,, Tak teď by jsme se měli zvednout a někam se vypařit co ty na to? '' zasmál jsem se a šli jsme někam do lesa, ale kluky jsem neviděl takže Louis moc dobře věděl, že za námi nikdo není. 

,, Proč? '' ,, Chci s tebou být o samotě přeci. To ti mohlo dojít a kluci by nás za chvíli došli kdyby jsme tam zůstali sedět. Tak pojď už. '' Louis zašel do lesa a já se trochu bál, ale nechtěl jsem aby to poznal proto jsem se uklidnil a vážně jsem šel aniž bych udělal nějakou zbytečnou scénu. 

Došli jsme k nějakému altánu a podle mě to moc dobře věděl kam jdeme. 

Karty (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat