,, Myslím, že to je dobrá práce.. Navíc rád na tebe koukám kdykoliv to jde. Mohl by jsi mě chápat. " ,, Chápu tě.. Jen občas začervenám.. " ,, Ale mě to vůbec nevadí. " Harry se usmál a vzal mě za ruku, kterou jsem měl položenou na stole. Je to od něj hezké gesto jako neříkám nic. Líbí se mi to.
,, Mě taky ne.. Ale znáš to.. Už jen ten princip když zčervenáš před lidma máš zvláštní pocit. " ,, To jo. " Usmál se a prohrábl mi vlasy než odešel a já se jen koukal směrem kterým šel.
Kolem třetí dopiju a bavím se s Harrym který každou chvíli odbíhá a na to jsem si už zvykl. Ty malé děti si sedli k nám a divím se, že se dokázali bavit.
Přece jenom jsem o hodně starší než oni.
,, Ještě něco si dáš? " ,, Dalšího turka.. ",, Ne. To ti zakazuju. ",, Proč? ",, Kolikátý by to bylo? ",, Jenom třetí. ",, Ne. Definitivně ne. ",, Proč? ",, Byl by jsi překofeinovaný. ",, To vím taky. " ,, Byl by jsi hyperaktivní. ",, Já? Nikdy. Jsem horší než želva. " ,, Proč? ",, Jsem rád když se hnu. " Všichni se začali smát a o to mi i trochu šlo.
,, Lucy odkud se znáte? " ,, My.." Zesmutněla a mě to nejspíš došlo proto jsem jí zastavil.
,, Jestli nechceš neříkej to.. Já nevěděl jsem to.. " ,, Jak? " ,, Ehm.. Až budeš starší pochopíš.. " Zvednu se a jdu k pultu nebo to je. Připadalo mi to spíš jako nějaký bar nebo tak, ale vzhledem k tomu, že je to kavárna to bude spíš ten pult.
Harry za mnou za chvíli přišel a objal mě proto jsem se usmál.
,, Co se děje? " ,, Holky se ptali na mamku.. " ,, Ach tak.. Pak mi to řekneš, dobře? " ,, Neboj.. Jinak dám si Ice tea s broskví. " ,, To musím najít.. Ale bude. ",, To pevně doufám.. ",, Och.. Jinak? " ,, Jinak.. Něco vymyslím neboj se. '' Usměju se a jdu zpátky k dětem které si o něčem žhavě povídali proto jsem je nechtěl vyrušit, ale jakmile si mě všimla ta Lucy tak ztichli.
,, Kde jste byl? " ,, Malá tykej mi dobře? " ,, Já nemůžu... Jste starší. " ,, Mě to nevadí, říkej mi Louis nebo jak budeš chtít, dobře? " ,, Dobře. " Pohladím Lucy ve vlasech a zbytku řeknu to samé.
,, Byl jsem s Harrym, na něco se mě ptal. " ,, Loui ice tea velký, malý nebo střední? " ,, Velký? " ,, Ty se ptáš? " ,, Asi? " Jeden z malých kluků ke mě vlezl a sedl si na moje stehna.
,, Loui pojď si pro to.. " ,, Utíkám.. Jdeš se mnou? " Podívám se na prcka na mých stehnech a přikývne.
Už je skoro pět, takže Harry za chvíli bude končit. Ty děti tady stále jsou a baví se se mnou normálně, začali mi říkat jménem. Podle mě je to pokrok, protože když si sem sedli tak se mě báli.
,, Loui pojď sem. " ,, Jdu. " ,, Máš to za 15.." ,, 20. " ,, Dobře. " Dám mu to a usměje se.
,, Uteklo mi to dneska.. Měl jsem se s tebou dobře.. " Usměje se a obejme mě.
,, Taky mi s tebou bylo a je dobře.. Hlavně bude. " ,, Máš stále plán? " ,, Ano... Budeš se divit.. Ještě jsem neskončil. " ,, Dobře.. " ,, Hazz? " ,, Ano Lucy? Loui buď tady dobře? " Přikývl jsem a Harry odešel k dětem proto jsem za ním nešel.
Za chvíli přijde se skleničkami a Lucy jde za ním. Posadil ji na pult a nechal jí sedět. Ostatní zůstali sedět na místech a proto jsem šel k nim.
,, Strejdo, proč Lucy sedí nahoře? " ,, Ehmm... Protože.. Pomáhá Harrymu.. " ,, S čím? " ,, To nevím.. ",, Aha.. Pamatuješ si naše jména? ",, Zkusím to.. Ty jsi Darcy, ty jsi Matt, ty budeš.. Nikolas, že? ",, Ano. " Usměju se protože jsem nečekal, že se ta jména naučím tak rychle. Teda spíš, že si je budu pamatovat.
Jdu za Harrym a za Lucy protože tam Lucy zůstala sama a tak mě zajímá kam Harry šel.
,, Hazz? " Vyjde převlečený takže už půjde.
,, Hmm? " Děti přiběhli ke mě a ty nejmenší na mě vyskočili.
,, Loui? " ,, Moc ti to sluší.. " ,, Nesnaž se ať červenám. " ,, Já se nesnažím.." Vezme Lucy do ruky.
,, Denny tak zítra.. " ,, Jo jasně čest. " ,, Čest. " Vezmu si ty nejmenší na ruce a ostatní jdou za nebo mezi mnou a Harrym.
Došli jsme před nějaký barák takže mi to došlo dobře.
,, Kde máte Petera? " ,, Na zahradě. " ,, Tak jdeme. " Pustím všechny na zem a nechám je běžet pryč.
,, Já chci ke strejdovi.. " ,, Loui. " ,, Jasně pojď.. " Lucy ke mě přeleze a přivine se.
Dojdeme na zahradu a Lucy mě nechce pustit.
,, Já si ji od vás vezmu. " Dám ji malý polibek do vlasů a nechám si ji vzít jako nechtělo se mi, ale musel jsem.
,, Kolik tady je dětí? " ,, 28 na třech skupinách, ještě dvě místa jsou volná. " Přikývnu a podívám se na Harryho, který si hrál s dětmi.
,, Já si ji ještě vezmu.. " Lucy ke mě ještě vleze a jdeme za Harrym.
,, Tohle se nedělá Harry. " Zasměju se.
,, Jmenuje se stejně jako já... Je tady i William takže se nesměj. Lewis je vedle tebe a Darcy někam utekla.. " ,, Myslím, že Darcy je za mnou.. Nebo ji nám na zádech.. " ,, Jo záda.. " Harry se na mě podívá a usměje se. Stoupne si a vezme mi Lucy abych mohl chytit Darcy aby mi nespadla.
,, Tak Darcy. Vyskoč. " Skočila mi na záda a přitulila se ke mě. Harry se začne usmívat a pohladí mě po tváři.
,, Jsi nádherný s dětmi.. " ,, Děkuji za kompliment.. " Usměju se protože to zahřeje.
,, Nemáš za co.. " Mírně zčervenám.
Ještě asi hodinu jsme s nimi zůstali a já zapomněl všechny jména.
Pak jsme šli s Harrym k autu a vezmu ho domů kde s ním chci zůstat. Ne přes noc, ale zůstanu.
,, Loui chtěl jsi mi něco říct.. Řekneš mi to? " ,, Řeknu.. Než jsem jel za tebou tak se mě malé holky zeptali kde je mamka.. Já.. Nevěděl jsem jak to mám říct, proto jsem jim řekl, že je z ní teď hvězda a andělé si ji vzali.. Já nevím co jim mám říkat protože se ptají kdykoliv když jsem s nimi jen já.. "