Šel jsem zase k notebooku, znám hodně hororů, ale nějakých se vážně bojím nebo jsem je nedokoukal skrz strach.
,,Zlato už nějaký máš? " ,, Nemám.. Vůbec nevím. " ,, Ach.. Viděl jsi nějaký od Poa? " Pohladím ho po ruce kterou má na mém hrudníku.
,, Myslím, že ne... Ale to jméno mi někoho připomíná.. " ,, To je možné.. Resident Evil? " ,, Toho jsem viděl, nebavil mě. " ,, Ach tak.. Takže ten jak psal Zayn to jistí. " ,, Ano. " ,, Dobře, ale necháme to na večer.. Jen se podívám jestli se to najde, protože jak znám Zayna tak nebude k nalezení. " ,, Dobře. " Sedl si na mě a napsal to.
Ani po půl hodině hledání jsme ho nenašli, proto jsme to chtěli zkusit ještě na jiném serveru.
,, Hazz napíšu Lot.. " Usmál se a napsal jsem ji.
Ta chvíli přišla do pokoje a našla ten film za pár minut.
,, Dík sis. " ,, Jasně bro. Jdeš na balkon nikdo nezná zásady balkonových konverzací.. " ,, My máme zásady? " ,, Ne. " ,, Tak? " ,, Pojď a neser. " ,, Fajn.. Budeš tady? " Přikývne.
,, Dobře. Chovej se jako doma.. Jen mi to nezablokuj. " ,, Neboj. "Harry
Odešel s Lottie na balkon tak snad nebude kouřit, ale věřím, že ne.
Chci se podívat jestli tady má uložené texty, abych se mohl podívat jaký má plán. Žádný nenajdu proto to vzdám a narazím na zamčenou složku.
Zakleju a nechám to být. Jsem zvědavý co v té složce je, ale vážně to nechám.
Láká mě to hrozně moc. Ale neudělám to.
,, Hazz? " ,, Hmm? " ,, Jsi u té složky nebezpečně dlouho. " ,, Mám stejný dojem. " ,, Co jsi hledal? " ,, Jestli nemáš napsaný nějaký text. " ,, Hah. Ty jsou v té zamčené složce. A ne neodemknu. " ,, Dobře. " Já to z něj dostanu.
,, Navíc ty texty jsou o ničem. " ,, Tak když jsou o ničem tak můžeš ne? " ,, Teoreticky můžu, ale ne. " ,, Dobře. Nebudu tě nutit, stejně mi je jednou dobrovolně dáš přečíst. " Otočím se k němu a usměju se.
,, Co když ti řeknu, že jsem tak trošičku hacker? " ,, Tak ti popřeju krásnou zábavu, protože to heslo je z číslic, písmen, dalších číslic a z různých znamínek... Nakonec ti řeknu, že má skoro osmdesát znaků. Přesněji má těch znaků 79..." ,, Super.. Dej mi hodinu a budu jich vědět přibližně čtyřicet. " ,, Tak to si sednu vedle tebe a budu ti měřit čas. " ,, Dobře. " Na telefonu si nastaví hodinu a já si vytáhnu svůj.
Použiju jeho notebook abych se skrz něj přihlásil a abych si mohl jeho data nahrát do telefonu.
,, Máš kabel? " ,, Vedle noťasu. " ,, Dobře. Mám tvoje heslo na přihlášení do notebooku... A taky na Twitter, instagram a Facebook... Máš hodně podobný hesla ti řeknu.. " Zkusím spojení všech hesel co má a dává mi to osmdesát jedna znaků. Dva musím ubrat.
Přes telefon se dostanu do historie jeho notebooku, bod pro mě.
,, Nedávno jsi si všechny hesla měnil.. Chytrý... Bylo to přesně před.. Měsícem v tuhle dobu. " ,, Tss.. Moc se v tom vyžíváš.. " ,, V klidu, ještě se potřebuju dostat do historie hesel. " ,, Příjemnou zábavu, máš ještě čtyřicet osm minut. " ,, Já vím. Hlídám si to. Heslo na Skype. To si od nainstalování neměnil.. Je docela dlouhý, na čtyřicet znaků.. " Telefon mi vypověděl službu.
,, Sakra. " ,, Co se stalo? " ,, Zamítnutý přístup. " ,, Smutné. " ,, Ani ne.. Už to možná mám. " Zkusím napsat to heslo, které mi vzniklo spojením hesla ze Skypu, Facebooku a domovské stránky. Sedmdesát devět.
,, Říkal jsi na sedmdesát devět znaků, že? " ,, Ano. " ,, Dobře.. Svoje hesla znáš takže to nebudu říkat nahlas. " Napíšu ho a jsem ve složce.
,, Jsem tam a mám ještě třicet čtyři minut. " ,, Není to tak lehký. Pořádně se na ty dokumenty podívej. " ,, Zabezpečený přístup, zjistil jsem.. " Dám mu malý polibek na čelo a zkusím napsat rozdělené heslo napůl z instagramu a napůl z Twitteru.
Odemkne se mi.
,, Takže ti něco řeknu broučku, máš dobrá hesla, ale když je zjistí začátečník jako já, jsou lehká. Navíc na těch textech se ti pravidelně střídají, první máš napůl z instagramu a napůl z Twitteru, druhé bude insta a Skype, třetí bude Facebook a Twitter a poslední bude Skype a Facebook... Úplně poslední bude kombinace odemčení notebooku s heslem od telefonu.. Mám pravdu? " ,, Zbylo ti dvacet devět minut. " ,, Vidíš.. Já věděl, že se tam dostanu. " ,, Má cenu ještě něco z toho notebooku zamykat? " ,, Ne. Zjistím to. Teď budu vědět o všem co na tom notebooku děláš, kdy změníš hesla, když něco vymažeš když ho vypneš a kdykoliv se z něčeho odhlásíš a přihlásíš.. Zlato máš doma hackera. " Přelezl ke mě a sedl si na moje stehna.
,, Jen to nezneužij.. " ,, Tohle nedělám.. Nejsem svině. Nechávám si to pro sebe. " ,, Budu ti věřit. " Políbil mě a po odtáhnutí se usměju.
,, Toho si moc cením. " ,, Lásko co by jsi řekl na večeři? " ,, Samozřejmě, že půjdu.. Mám to brát jako rande? " ,, Ano.. " ,, Dobře. " Usměju se.