0.5

11.6K 806 208
                                    


Elimde tuttuğum kitapları yere bırakıp geriye doğru yaslandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elimde tuttuğum kitapları yere bırakıp geriye doğru yaslandım. "Çok fazlalar." dedim Tae'ye dönerek.

"Aynen." dedi elini terli saçlarından geçirerek. Dün spor salonunu halletmiştim. Bugünse Tae'yle kütüphaneyi düzenlemekle cezalıydık.

Çok fazla kitap vardı. Hepsini listeye göre baştan düzenlemek uzun işti.

"Bugün yarışma yok muydu?"
dediğinde Tae, kafamı salladım.
"Aklıma geldikçe başıma ağrı giriyor. Hatırlatma şu yarışmayı." dedim sinirle.

"Ah tamam,aklındadır sanıyordum."

"Sayende unutmak mümkün mü?" dediğimde dudaklarını birbirine bastırıp eliyle fermuar çeker gibi yaptı.

"Tamam sustum."

Yaklaşık iki saat sonra işimiz bittiğinde ikimizde yorgunluktan yere uzanmıştık.

"Şu boktan cezamın yarın bitmesine mi sevineyim yoksa senin beş gün daha cezalı olduğuna mı üzüleyim?"

Kafamı geriye atıp ofladım.
"Hepsi senin yüzünden."

Kafasını kaldırıp yüzünü yaklaştırdı. "Şu güzel yüzümü tokatlamana izin veriyorum. Hakettim haydi vur bana."

Kaşlarımı çatıp omzundan ittirdim. "Dalga geçmede kalk." dedim. Duvardan destek alıp yattığım yerden doğruldum.

Kütüphanenin kapısı yarı açılıp Jisoo kafasını içeriye uzattı. "Geleyim mi?" dedi.

Elimle gel işareti yaptım.
Yanımıza geldiğinde saatine baktı. "Sabahtan beri cezanızın bitmesini bekliyorum. Sıkıntıdan ölecektim." 

"Sen bide bize sor." dedim. Tae "Aynen." diyip oturduğu yerden elini Jisoo'ya uzattı.

"Ne?" Jisoo kaşlarını çatarak uzattığı eline baktığında Tae göz devirdi. "Yardım etsene kızım. Sabahtandır kitapları yerleştirmekten bir yerlerim yırtıldı."

Elini tutup kalkmasına yardım ettiğinde Jisoo bakışlarını kaçırdı.

"Yemek yedin mi Jisoo?" dediğimde,yanıma gelip koluma girdi. "Tek başıma yemek yemek çok sıkıcı. Sizi bekliyordum bende."

"Şu üzerimdekileri değiştireyim. Siz gidin geliyorum." dedim.

Jisoo'yla Tae kantine giderken bende yatakhaneye doğru ilerlemeye başladım.

Cebimdeki telefonum titrediğinde çıkarıp ekran kilidini açtım.
İki mesaj vardı.

Mesajlar kısmına girip kimden geldiğine baktığımda bilinmeyen numaradan olduğunu farkettim.

Bilinmeyen Numara:Senin yapmadığını biliyorum.

Bilinmeyen Numara: :)

Now Or Never, rosekook [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin