Jungkook şarkısını bitirip sahneden ayrıldığında ağzım aralanmış bir şekilde gidişini izledim."Rose! Kendine gel!"
Bir an iki omzumu tutup beni sarsan Lisa'yi hissettim. Eliyle çenemi tutup kendisine çevirdi. "Bir an felç geçirdin sandım. O kadar mı etkilendin?"
"Ha?" Gözlerimi kırpıştırıp elimi anlıma götürdüm. " Şey daldım bir an." dedim toparlamaya çalışarak.
"Daldım derken etkilendim demek istedin herhalde." dedi alayla. "Resmen çocuğun her hareketini dikkatle izledin."
"Ne alakası var?" dedim kaşlarımı çatarak. "Öyle bir şey yok."
Alayla kafasını sallayıp güldü. Göz devirip etrafıma bakınmaya başladım.
Jungkook çıkan son kişiydi. Ve o gittikten sonra herkes onun sesinin mükemmelliği hakkında konuşmaya başlamıştı.Program bittiğinde yerinden doğrulup salonun çıkışına doğru ilerleyen öğrenciler gibi bizde çıkış kapısına doğru ilerlemeye başladık.
O sırada sahnenin arka kapısından çıkan Jisoo ve Tae'yi gördüm. Topluluğa bakıp bizi seçmeye çalışıyorlardı. Elimi kaldırıp onlara doğru salladım.
Beni gördüklerinde öğrencilerin arasından geçip yanımıza geldiler.
"Yorumları alalım?" Jisoo sırıtarak sorduğunda "Bayıldık." dedi Lisa."İkinizde harikaydınız." dedim. Jisoo'ya dönüp "Ayrıca erkekler seni görünce dibi düştü. Görmen lazımdı." dedim.
"Ne? Hangi erkekler onlar?" Tae anlam veremediğim bir şekilde sinirle karşılık verdiğinde Jisoo "Sanane." dedi.
"Nasıl banane kızım. Ben senin..." bir an cümlenin devamını getiremeyip sustu. Jisoo tek kaşını kaldırarak "Ben senin?" dedi.
"Yani ben senin...arkadaşın sayılırım ne de olsa. Öyle değil mi?" Tae bana dönüp çaktırmadan kaşlarını oynattı. 'Olaya müdahele et' hareketiydi bu.
"Ha evet, yani öyle." dedim saçmalayarak.
Bakışlarımı Tae'den çekip önüme döndüm. Salondan çıkıp merdivenleri tırmanmaya başladığımızda Lisa dirseğiyle beni dürttü.
Ona dönüp "Ne oldu?" dedim. Kafasıyla arkamı gösterip kaş göz yaptı. "Bak,bak senin ki geçiyor."
"Ne?" dedim kaşlarımı çatarak. Kafamı yan çevirip oraya dönmemi salladı. "Bak orada." dediğinde,
Gitar çantasını omzuna takmış sıfır kollu tişörtüyle buraya doğru gelen Jungkook'u farkettim. Kafasını geriye atıp ıslak saçlarını karıştırdığında yüzünden boynuna doğru akan su taneciklerini görebildim."Çüş! Çaktırmadan bak dedim." Omzumdan tutup tekrar önüme döndürdü. "Çocuğun neden popüler olduğu anlaşıldı. Sesi güzel, kasları var,...varda var işte."
Lisa kendi kendine söylendiğinde Tae "Kimmiş popüler?" dedi. Önümüze geçip kolunu olmayan kasları çıkacak şekilde kaldırdı. "Benim kaslarımın yanında halt etmiş." dedi.
Lisa koluna vurup "Tek kas yetmiyor işte. Yakışıklı olman gerekiyor." dedi.
Tae elini saçlarına daldırıp "Zaten öyleyim."
•
Aynadaki yansımama bakıp saçlarımı önüme aldım. Şapkamı taktıktan sonra bizim gruba döndüm.
İki dakika sonra bizde sıraydı. Lisa elini kalbine koyup derin bir nefes aldı. "Bu okuldaki ilk performansım kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyorum."
"Abartmasana, sadece okulun düzenlediği bir yarışma. Daha büyüklerine katılınca ne yapacaksın?"
Seulgi makyajını yaparken Lisa'ya cevap vermişti. Lisa bana omuz atıp kulağıma doğru sessizce konuştu. "Bana diyene bak, madem okulun düzenlediği bir yarışmaysa ne diye beş kiloluk makyajı yüzüne sürüyor."
Güldüm "Şşşh duyacak şimdi." dedim.
Omuz silkip elinde tuttuğu şapkasını kafasına geçirdi.Bizden önce çıkıp performans sergileyen kızlar bekleme odasına girdiklerinde "Aha! Bizde." dedi Momo heyecanla.
Lia hoca parmağını şıklatıp "Sizde sıra! İyi şanslar." dedi gülümseyerek.
Derin bir nefes alıp dördümüz sahneye çıktığımızda yaklaşık sekiz yüz kişilik salonda alkış kopmaya başladı.
En önlere oturan Jisoo'yla Tae'yi gördüm.Bana el salladılar onlara gülümseyip salona baktım. Omzunu sahnenin arka kapısına yaslamış Jungkook'u farkettim. Kafasını eğmiş telefonuyla uğraşıyordu.
Alkış bittiğinde sahnede yerlerimizi aldık. En önde ben bir adım geride duran Seulgi ve Lisa vardı. En arkayada Momo geçtiğinde şapkamı düzeltip şarkının başlamısını bekledim.
Salonda yüksek sesle şarkı başladığında dansa giriş yaptık. İki dakika boyunca şarkıya uyum sağlayarak dansı devam ettirdik.
Son hareketi en önde Seulgi olacak şekilde bitirecektik. Bir adım geriye gittim. Seulgide öne geçmek için hareketlendi. Ayarladığımıza göre burada sahnenin ışıkları kapanacak Seulgi öne geçip son hareketi yapınca ışıklar tekrardan açılacaktı.
Işıklar kapandı bir adım gerileyip Seulgiye yol verdim. Oda önümden geçmek için hareketlendiğinde herşey bir anda gelişti.
Seulgi karanlık sahnede kolumdan tutup beni öne doğru sertçe itti. Bunu kimsenin göremeyeceği şekilde yapmıştı. Işıklar kapalıydı.
En kötüsüde yere kapaklanmadan önce ışıkların açılmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now Or Never, rosekook [Tamamlandı]
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Bu kokuya sahip olduğun sürece benden kaçamazsın Rose."