Aynı hareketi tekrar yapmak için geriye doğru bir adım attım. Karanlık odada içeriyi aydınlatan tek şey küçük pencereden sızan sokak lambasının ışığıydı.Yüzüme yapışan saçlarımı geriye doğru itip yeterince iyi yapamadığım hareketi tekrar yapmaya çalıştım. Bakışlarım karşımda duran aynadaki yansımamdaydı.
Bir elimi kırdığım dizime yerleştirip diğer elimi havaya kaldırarak geriye doğru götürdüm. İki adım hızlıca geriye doğru ilerleyip kendi etrafımda bir kez turladığımda gözümün kararmasıyla öne doğru sendeledim.
Kolumda hissettiğim baskı olduğum yerde durmama sebep oldu. "İyi misin?"
Korkuyla irkilip geri çekilmeye çalıştığımda karanlıkta parlayan sarı saçları farkettim. Jimin gözlerini kısmış bana bakıyordu.
"Sen..." cümleyi tamamlayamadan tekrar gözlerim karardığında kafamı iki yana sallayıp gözlerimi kırpıştırdım.
"O kadar dalmıştın ki burada oturduğumu bile farketmedin."
"Ah, ciddi misin?"
Arkasına dönüp köşede duran su şişesini aldı. Tekrar yanıma geldiğinde kapağını açıp uzattı. "Biraz ara vermelisin."
Uzattığı şişeyi kavrayıp içmeye başladım. Gerçekten susamıştım. Yaklaşık iki saattir ara vermeden çalışıyordum.
Sızlayan bacaklarımla sırtımı dolaba yaslayarak oturdum. Jimin'de aynı şekilde yanıma oturduğunda kafamı ona çevirdim. "Ne zamandır buradasın?"
"Çok olmadı. Bu saatlerde buraya çalışmaya geliyorum. Kapıyı açıp içeriye girdiğimde seni gördüm, ama sen o kadar dalmıştın ki girdiğimi bile farketmedin." dedi gülümseyerek.
Kafamı salladım. " Bu aralar fazla dalgınım kusura bakma." dedim.
"Şu olaylardan sanırım." dedi.
Kafamı geriye doğru yaslayıp kollarımı göğsümde birleştirdim.
Jungkook'u vokal yarışmasından çıkarmanı istiyorum.
Kafamda sürekli dün izlediğim görüntüler ve bilinmeyen numaranın söyledikleri dönüp duruyordu.
Benden Jungkook'u vokal yarışmasından çıkarmamı istemişti. Kabul edersem görüntüleri herkesin göreceği şekilde okulda yayınlayacağını söylemiş böylece bana atılan iftira son bulacaktı.
Bende böyle bir şey istediğine göre Jungkook'tan pekte hoşlandığı söylenemezdi.
Böyle bir şey yapamayacağımı söyleyip oradan ayrıldığımda bana tekrar mesaj atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now Or Never, rosekook [Tamamlandı]
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Bu kokuya sahip olduğun sürece benden kaçamazsın Rose."