"Oha yatakhaneniz burası mı?"Lisa büyülenmiş bir şekilde etrafı süzerken ofladım. Ortaokulu beraber okuduğumuz kız şuan koluma girmiş okulu gezdirmem için zorluyordu.
Dün bu okula kaydını yaptırmıştı. Söylediğine göre ortaokulun ilk zamanlarında aynı sınıftaydık. Ortaokula dair hatırladığım tek şey oldukça zayıf ve çekingen olduğumdu. Tae dışında samimi olduğum pek kişi yoktu.
"Hala hatırlamıyor musun ya?" dedi dudak büzerek. Kafamı iki yana salladım. " Ama ben seni çok iyi hatırlıyorum saçların dışında hala aynısın." dedi gülümseyerek.
Bu sene kahverengi saçlarımı değiştirip turuncuya boyattırmıştım. Arada değişiklik yapmak iyi geliyordu.
"Üzgünüm. Gerçekten hatırlamıyorum." dedim. Omuz silkip elinde tuttuğu çantasını yere bıraktı.
"Sorun değil. Hatırlamayacağını biliyordum zaten."
Ona cezalı olduğumu bu yüzden gitmem gerektiğini söyleyip oradan ayrıldım. Kaldığımız odada boş bir yatak bulup oraya yerleşmişti.
Yemekhaneye geldiğimde yemek saati olmamasına rağmen doluydu. Bir grup oturmuş birşeyler konuşuyordu.
Başta geri dönmeyi düşünsemde saatin zaten çok geç olduğunu farkettim. Öğle arasından hemen sonra başlamam gerekiyordu ama Lisa denen kız benden bir saatimi çalmıştı bile.
Aralarında iki kızında bulunduğu sekiz kişilik bir grup köşede oturuyor kahkahalarla gülüyorlardı.
Masaların arasından geçip bulaşıkların olduğu kısma geçtiğimde bir kısmının bakışları bana dönmüştü.
Gülmeyi kesip kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar.Tezgahtaki kirli plastik tabakları çöp poşetlerine yerleştirmeye başladım. "Cidden..." dedim sinirle. Bana inat mi yapılıyordu bilmiyorum ama bugün olduğundan daha fazla dağınıktı burası.
Tezgahtakileri halledip tekrar masaların olduğu kısma geldiğimde o grubun bir kısmının hala oturduğunu farkettim. Oturup konuşalacak o kadar yer varken neden buraya geliyorlardı anlamıyordum.
Elimde tuttuğum çöp poşetiyle masaların üzerindeki tabakları toplamaya başladım.
"Bu soyunma odasına giren kız değil mi ya?"
Masadaki tabağı alacağım sırada elim durdu. Pekala yine başlıyorduk. Burada dikilmelerinin sebebi laf atmaktı sanırım. Cevap vermemeyi tercih edip topladığım masayı bezle silmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now Or Never, rosekook [Tamamlandı]
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Bu kokuya sahip olduğun sürece benden kaçamazsın Rose."