Gecenin bir yarısı niye bölüm atıyorum bilmiyorum sanırım kafayı yedim ldksşspsm Neyse umarım beğenirsiniz.
Keyifli Okumalar!
"Kızım saçların niye bu kadar güzel ya? Acayip kıskanıyorum."
Jisoo saçlarımı taramayı bitirip ellerini omzuma koydu.
"Senin saçlarının benimkinden farkı ne allah aşkına?" dedim.
"Bilmem,seninki gibi yumuşak değil. Ayrıca aynı rengi kullanmaktan sıkıldım. Boyamak istiyorum."
"Sana engel olan ne? Çok güzelsin her renk yakışır." dedim. Bağdaş kurarak oturduğum ranzada arkamda olan Jisoo'ya döndüm.
Ofladı. "Şu yarışma stresini üstümden attıktan sonra boyatacağım."
"Bugün tekrar eleme yapılacak değil mi?"
"Hayır bugün sadece performans sergileyeceğiz. Elemeler iki gün sonra." dediğinde başımı salladım.
"Bizde bugün performans sergileyeceğiz." dedim. "Zilede az kaldı. Kalksak iyi olacak."
Üzerime bol bir yeşil eşofman ve göbeği açık bir bluz giydim. Kafama siyah bir şapka aldığımda yatakhanenin kapısı açıldı.
Lisa paytak adımlarla yanımıza geldiğinde, "Selam kızlar." dedi.
"Selam." dedim. Jisoo'da aynı şekilde karşılık verdi.
Yatakta oturan Jisoo'nun yanına oturup bana bakarak ıslık çaldı. "Heyt be! fiziğe bak."
"Asıl sen kendine bak." dedim onu süzerek. Giydiği şort güzel bacaklarını ortaya sermişti. Ve oldukça güzel bir kızdı. Erkek olsam kesinlikle yürürdüm.
"Biri beni de övebilir mi lütfen?"
Jisoo pandalı pijamalarıyla ayağa kalkıp kendi etrafında döndü.
Lisa güldü. Bende ıslık çalıp omzuna vurdum. "Of of yıkılıyorsun."
"Tabi ne sandın." dedi. Dolaptan pantolonuyla tişörtünü çıkardıp yüzüne fırlattım. "Haydi oyalanmada giyin. Performans sergileyeceksin daha."
"Oha sen vokal sınıfında mısın?"
Lisa büyülenmiş gibi Jisoo'ya baktı. "Evet." Jisoo gülerek saçını geriye attığında "Hah! şimdi havasından geçilmez bunun." dedim.
"Ee tabi, ilk ona kalmak basit değil." dediğinde Jisoo, Lisa'da "Aynen, Çok havalı." dedi.
Zil çaldığında giyinmiş bir şekilde yatakhaneden çıktık.
"Ders bittiğinde gelmeyi unutmayın. En önleri kapın." dedi Jisoo göz kırparak.
"Tamam tamam. Tae'yle sana tezahürat yapacağız merak etme." dedim.
Jisoo kendi sınıfına gittiğinde benle Lisa'da grup çalışması yapmak için prova odasına doğru ilerlemeye başladık.
Hepimiz nefes nefese kalmış bir şekilde oturduğumuzda soğuk bir su içip geriye doğru yaslandım.
"Kesinlikle biz kazanacağız. Acayip bir koreografi oldu."
Lisa'nın söylediklerine karşılık "Umarım kazanarız." dedim.
"Diğer grupların koreografilerini gördüm. Oldukça basit. Şuan en iyisi bizimki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now Or Never, rosekook [Tamamlandı]
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Bu kokuya sahip olduğun sürece benden kaçamazsın Rose."