BUZ KIRAĞI |2

26.8K 945 1.2K
                                    

[Düzenlendi]

Sabah gözlerimi açtığımda kafamda annemin terliğiyle uyandığımı farkettim. Hayır yani anlamıyorum, ben neden normal çocuklar gibi öpülerek değilde dövülerek uyandırılıyorum ki?!

Sen normal bir çocuk olduğuna emin misin?

Hayır. Değilim. Aman ya, ne diyorum ben?

Hayır yani bir de akşam olmadan uyuyup sabaha kadar o uykuyu sürdürmen de ayrı bir ironi. Öldün sandı kadın, ne yapsın?

"Kızım... Biraz daha bekleseydin... Bi' kaç ay sonra kış geliyor zaten. Hemen uykuya yatmana gerek yoktu. Akşam bulaşıkları da yıkamadan uyumuşsun, gözümden kaçmadı."

Bu güzel uyandırılma seansı için anneme teşekkür ettim. Banyoda işlerimi hallettikten sonra mutfağa yöneldim. Gidiyim de annecazımın hazırladığı kahv... "Anne!" dedim 'e' harfini uzatarak. "Hani kahvaltı? Bi' şey yok burda." diye devam edince annem:

"Neye bağırıyorsun kız sen?! Bir saattir seni çağırıyorum kalkıp kahvaltı hazırla diye!"

"Ya anne ya, anne neden ya neden?!"

Diyerek ağlamaklı konuştuğum da annemin sinsi gülüşünden yapıp mutfaktan çıktığını gördüm. Manyak kadın ya.

Hastasıyız senin Ayça Dezze.

O nasıl ağız iç ses?

Sanki kendi İstanbul Hanımefendisi(!) Havalara bak.

Neyse şu güzel el cağızlarımla döktüreyim bari.

...

"Afra! Hani kızım hazırladığın kahvaltı? Lokantaya mı gitsek n'apsak?Bu gidişle aç kalacağız..."

"Az kaldı!" diye seslendim.

Yarım saat sonra...

"Anne hazır. Gelebilirsin!"

Annem şaşırmış olacak ki gözleri yaptığım omletin yumurtaları kadar açılmıştı. İlk önce yemeğe doğru uzandı sonra tereddüt edip bana baktı.

"Yeniyor mu bu?"

Anneme "Yok artık." bakışı attıktan sonra oturup kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bittikten sonra kızları arayıp bize gelmesini söyledim. Kızları beklerken de sıkılmayayım diye şarkı açıp dans etmeye başladım.

O sırada annem beni görmüş olacak ki; sanki odamda değilde, sahnede Bülent Ersoy'la twerk yapıyormuşum gibi baktı bana. Sonra başını olumsuz anlamda sallayıp "Keşke o gece başım ağrısaydı." Dedi. Ne demek istemişti acaba? Neyse o değilde ben bugün ne gördüm lan rüyamda? Tövbe estağfirullah.

...

"Hele şükür geldiniz!"

"Sana da hoşbulduk Afracığım." Dedi Bade.

"Hadi hadi yukarı çıkın sıkıldım tek başıma."

Kızlarla biraz sohbet muhabbet ettikten sonra...

Biraz gıybet biraz dedikodudan sonra...

İkisi aynı şey.

Her neyse.

Hafta sonu için plan yaptık. Birlikte sinemaya gitmeye karar verdik. Bade ve ben her ne kadar korku filmine gitmek istesek de Burçak:
"Lan olum manyak mısınız, ben altıma s*çarım. Bana bakın beni zorla korku filmine sokarsanız b*kumu ağzınıza koyarım." gibi buna benzer iğrenç şeyler dedikten sonra biz de vazgeçtik. Yani söz konusu ağız tadımız canım.

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin