BUZ KIRAĞI |21

9K 381 45
                                    

Multi ~ Bakıcı

_____________

"Aras ciddi olamazsın."

"Çok ciddiyim." Deyip hafifçe kıkırdadı.

Kişnedi.

"Ya Afra bizim yan taraftaki SARGIN Ailesi'nin tüm fertleri çalışıyor. Kadın çocuğa bakıyordu sonra işe başladı. İki gündürde bizde kalıyor bebek. Ne olur kurtar beni."

"Aras saçmalama. Bakıcılık mı yapacağım?"

"Aynen."

"Yok artık. Bana ne dadı tutsunlar."

"Kimseyi beğenmiyorlar ki. Sana en azından ben kefil olursam kabul ederler."
Deyip yavru köpek bakışı atmaya çalıştı. Bakın çalıştı diyorum çünkü yapamadı yani.

Orangutan mı o?

"E anneme ne diyeceğim?"

"Annen izin verir emin ol."

"Nereden biliyorsun?"

"Sen bana güveeen..."

"Korktum şu an." Dediğimde ikimizde güldük.

*

Deniz ile biraz vakit geçirdikten sonra Aras beni kütüphanenin önüne getirdi.

Level atlayıp evin önünde in artık.

"Ee teklifimi kabul ettin değil mi?" dediğinde tereddütle bakmaya devam ettim.

"Bilemiyorum Aras... Annem izin vermeye bilir. Annemi geçtim babam hayatta müsade etmez." Dedim net bir şekilde.

Elleriyle yüzümü avuçlayıp konuşmaya başladı.

Başka neresiyle avuçlayacak. Bir de 'elleriyle' diyerek belirtmiş ya.

"Bak annen izin verecek bana güven. Babana gelecek olursak o konuda da devreye annen girer zaten." dediğinde şüphelenmem kaçınılmaz oldu.

"Sen nasıl bu kadar emin olabiliyorsun? Hem evde anneni de susturdun kadın merakımı giderecekti." dedim sitem ederek.

"Anlarsın zamanla." Deyip devam etti. "Akşam ararım seni telefonun açık olsun."

Olur bey.

Peki. Aramazsan da zaten Atakan ile sohbet ederiz.

"Onu öldürmemi istemiyorsan onun adını ağzına alma!"

"Tamam tamam. Hadi görüşürüz." Diyerek arabadan indim. Yürümeye başlamıştım ki bana seslendi.

"Afra.."

"Efendim?" Dedim arabanın camından ona bakarak.

"Sil o ruju!"

Hayvan ya. Ben de saf saf 'seni seviyorum' lar bekliyorum. Bir odunla sevgili olduğumu unuttum.

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin