Bu bölümü ramazana yetiştiremediğim için hem uzun hemde olaylar hızlı olcak. Saçmalarsam kusur... Hadi be ordan! Mükemmelim ben! Bölümlerimde mükemmel! Kötködrlkrmejjjdjjelrkfkrkf
Keyifli okumalaaaarr 😂😍
🌺
Kalan üç dersi de atlattığımızda evlere dağıldık. Hepimiz ailelerimizle konuşup izin aldığını belirten birer dilekçe yazmıştık. Geriye kalan tek şey eşyaları hazırlayıp önümüzdeki haftayı beklemek olacaktı.
***
Beni gerçekten sevindiren kamp günü gelip çatmıştı. Sabah erken saatte okula gidip bizi oradan almalarını bekleyecektik. Okula geldiğimizde klasik bizim grupla kamelya da oturuyorduk.
Bade:
"Eeeh yetti be! Gelecekseniz gelin!"Burçak:
"Geleceksen banaağ sen geell...""Sus!"
Burçak:
"Aman tamam be. Sıkıldım n'apayım?"Rüzgar:
"Sevgilim bakma sen bunlara. Bülbül gibi şakıyorsun."Burçak ona aşk dolu bakışlar atarken, biz de kusmaya yönelik olan tedbirimizi -poşetlerimizi- çıkarıp öğürmeyi bekliyorduk.
Kısaca 'kusmak üzereydik' diyebilirdin.
Aras:
"Hele şükür geldiler." Yiğidimin sözü üzerine okul bahçesinin kapısına baktım.Çantalarımızı alıp servislere ilerledik. Çantaları yerleştirip koltuklara oturduk. Bizimkilerle arka arkaya, ikili şekilde oturuyorduk. Ayaz henüz Ece'ye açılamadığı için Yağız'ın işkencelerine maruz kalıyordu. Etrafı incelediğimde herkes halinden gayet memnundu. Herkesin yerleşmesiyle yolculuk başladı.
Çok samimi olmasakta iyi biri olarak tanıdığımız Melih, getirdiği gitarla bilindik bir şarkı ritmi tutmaya başladı. Yanında oturan Selinde şarkı söyleyerek ona eşlik ediyordu. Gerçekten yetenekliydiler. Keyifle onları dinliyorduk. Daha sonra tanıdık bir ses şarkıya girdi:
Her şey seninle güzel,
bu Toprak bu Taş bile
İçimdeki bu Korku
Gözümdeki bu Yaş bileBeklenmedik bir anda
Ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım
Tek bir Gün yeter banaBeklenmedik bir anda
Ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım
Tek bir gün yeter bana...
Bir anlık şok yaşadım. Onu ilk defa şarkı söylerken görüyordum. Aras şarkı boyunca gözlerini gözlerimden ayırmamış, şarkı bitince de dudaklarını oynatarak 'seni seviyorum' demişti. Servisteki herkes bizi alkışlamaya başladı. Gözlerimin dolmasına engel olamadım. Başkasında görsem belki de göz devireceğim anı şu an yaşıyordum. Aras yavaşça bana yaklaşıp yanıma oturdu. Elini yanağıma koyup göz yaşımı sildiğinde, dolan gözlerimin o an boşaldığını farkettim.
"Hey! Mutlu ol diye yapmıştım. Ağlaman için değil!" Dedi yalancı bir sinirle.
"Mutlu oldum zaten. Ağlamaksa elimde değil." Dedim gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Humor~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)