BUZ KIRAĞI |35

5.6K 274 38
                                    

Multi - Feride Hanım
(Aras'ın Annesi)

Önceki bölümü düzenledim. O yüzden yeniden yayımlandı.

Keyifli okumalar...

        
                            🌺

Feride Hanım tekrar söze girdi. "Ee Afra. Düğünü ne zaman yapalım." 54 kere bismillahirrahmanirrahim.

İlk önce Feride Hanım'a atabildiğim en manasız bakışı attım. Sonra Semih Bey'e ve sonra da Aras'a. Düğün derken..?

"Nasıl yani?" dedim yutkunarak. Feride Hanım bana garip bir bakış attı ve elindeki çatalı ve bıçağı bırakarak ellerini birleştirdi.

"Düğün olmasını istemez misiniz? Tabii sizin tercihiniz ama..." Halâ bir anlam veremiyordum. Şu an ki ruh halimi tabir edecek olursam, bildiğiniz mal gibi kalmıştım.

"Düğün konuşmak için çok erken değil mi? Zamanı geldiğinde düğün neden olmasın." Dedim gülümsemeye çalışarak.

"E kızım şimdi konuşmayacağız da ne zaman konuşacağız? Karnın burnuna geldiğinde mi?" Dedi eliyle karnımı işaret ederek.

Birkaç saniye mal mal bakmaya devam etsem de olayın dank etmesi uzun sürmemişti. Karnım niye burnuma gelsinki? Bu kadının aklından neler geçiyor ya! Tövbe estağfirullah tövbe. Kibar davranmaya çalışarak,

"Anlayamadım..." Dedim bir açıklama yapmasını bekleyerek.

"Kızım bunda anlamayacak ne var? Aras hamile olduğunu söyledi. Ben o yüzden çağırdım seni. Konuşalım görüşelim. Haftaya da ailen g-"

"Bir saniye ya! Aras ne dedin sen annene! Ne demek hamile ya! Sen ne yap-" sinirle ayağa kalkıp Aras'a kükrerken o benim sözümü kesip konuşmaya başladı.

"Sevgilim bir sakin ol-" ellerini omzuma koyup beni sakinleştirmeye çalışırken ellerini ittim,

"Ne sakin olacağım-" bu sefer sözümü kesen Feride Hanım oldu.

"Kızım dur bakalım dur. Hiddetlenme. Şaka yaptım ben." Feride Hanım'ın sözüyle beynimden vurulmuşa döndüm. Şaka derken? Ne biçim şaka bu? Dua et kaynanamsın kadın!

"Şaka mı?" sesim az öncekine nazaran sakin çıkmıştı.

"Evet şaka tabii kızım. Ne Aras ne de sen öyle edepsizlik yapacak çocuklar değilsiniz. Aras sadece senin sivri dilli dobra bir kız olduğunu söylemişti. Onu görmek istedim sadece." Ulan kaynana sen niye böyle alengirli işlerle uğraşıyorsun ki? Texas mı burası!

Sonunda gerçek yüzünü gördüler.

Semih Bey:
"Feride deniz gözlüğünü kontrol etmek için duşunu o gözlüklerle alan kadın, Afra kızım. Onu yadırgama." Dediğinde kahkaha atmaya başladım.

Püüü

N'apayım tutamadım kendimi.

Feride Hanım:
"İlahi Semihciğim." Deyip hafifçe Semih Bey'i omzundan ittirdi. Ayol bu kadın kokoş. Aynı ben. Ay yerim.

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin