BUZ KIRAĞI |16

10.4K 558 47
                                    

Karakter değişimi yaptım can okuyucularım. Böylesinin daha iyi olduğunu düşündüm.

İyi okumalaar...🤗

___________________

AFRA

Halâ şaka gibiydi. Kötü giden her şey düzeliyordu. İlk önce Aras ile barıştım daha sonra da İlayda paçozundan kurtuldum. Gerçekten çok mutluydum. Arasçığım postaladı seni hıh sen kimsin kızaaam.

Tehdit edilirken g*tün gitmişti ama kızaaam.

Ben eşofmanımı omuzalarıma kadar kaldırıp evin içinde gaffur gibi gezerken telefonuma mesaj geldi.

Muşmula Suratlı:
Bizimkilerle sinemaya gidelim diyoruz. Sizde gelsenenize?

Sen utanmadan çocuğu muşmula diye mi kaydettin. Püüü.

Hemen cevap yazdım. "Olur :D"
Anında Gıybet Değil Şor grubuna mesaj attım. Onlara da haber verince hangi hayvana ait olduğunu bilmediğim sesler attılar. Eveet gelelim Ayça Hanım'dan nasıl izin alacağımıza. 18 oldum neredeyse halâ izin alıyorum ya.

Bebeyim o Ayça Koz haddini bilirsen sevinirim.

Anneme yine ve yine bulaşık yıkamaya söz verdim. Acaba ne giysem? Koştur koştur odama gidip dolabı kurcaladım. Spor bir şeyler giymek en iyisiydi sanırım. Aras saati mesaj atmıştı. 16:00 da beni ve kızları kütüphaneden alacaktı.
Henüz bir saat vardı ama telaşlanmıştım.

Sonunda düzgün bir şeyler bulmuştum.

Afra'nın kıyafeti:

Odanın içinde dönüp dururken saatin yaklaştığını gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Odanın içinde dönüp dururken saatin yaklaştığını gördüm. Anneme haber verip evden çıktım.
Kütüphaneye doğru yürüyordum. Yaklaştıkça heyecanım artıyordu.
Her geçen gün ona daha çok bağlanıyordum.

Geçenki sinema macerasında numaranı istemişti. Bunda nasıl bir çapkınlık yapacak?

Sana ne o benim Aras'ım. Ne dedim ben? Aras'ım mı dedim? Tövbe ya çocuk nerden benim oluyor. Hem ya sevgilisi varsa. Eyvah ya sevgilisi varsa da çapkınlık için beni kullanıyorsa. Salak kafam nasıl düşünemedim ben bunu!

Beyinsiz bu kız ya. Sevgilisi olsa senin gibi pasaklıya mı film teklifi eder. Gaffur kılıklı manyak.

En iyisi bunu ona sormaktı. Kütüphanenin önüne geldiğimde Aras halâ yoktu ben de kızları aradım. Bade evden yeni çıkmış, Burçak ise gelmek üzere olduğunu söyledi. Çok geçmeden Burçak geldiğinde hemen ardından da Aras'ın arabasını gördüm. Üçümüz Bade'yi beklerken oh sonunda kara göründü. Geldi benim su aygırım. Yavaş yavaş yürü. Ayy gerizekalı bu kız. Ya araba çarpsa anlarım ama duran arabaya çarpmak nedir? Hepimiz ona gülerken Bade dilini çıkararak yanımıza geldi.
Aslında kızları Banu Alkan gibi bekliyordum ama düzgün giyinmişlerdi. Şaşırtıcı.

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin