Veda

773 30 16
                                    

Aslında bu konuşmayı duvarıma yazmıştım ancak bir şeyler ters gittiği için tekrar yazmak zorudayım. Çok da duygusal yazmıştım. Yazık oldu.

Bu bölüm, başlıktan da anlayacağınız üzere bir veda konuşması içeriyor. Yani, kısmen.

Bu hesaptan tamamıyla çıkış yapıyorum. Zaten bildiğiniz gibi sıkıntılı bir hesaptı. Bu yüzden Buz Kırağı'na final yaptım. İkincisinin başka bir hesapta olmasının sebebi bu. Ancak o hesaptan da hayır gelmedi. Wattpad'in benden neden rahatsız olduğunu bilmiyorum :D

Daha önceden haber verdiğim gibi Buz Kırağı'nı düzenlemeye almıştım. Her ne kadar edebi değer amacı güdülmeden ve sadece birilerini güldürmeyi başarıp içimdeki yazma isteğimi karşılamak için yazılmış da olsa bir şeyler içime sinmiyordu. Kendini geliştirdikçe eski halini beğenmiyor insan. Ancak bu düzenleme sürecinde bir şeyi fark ettim ki: Buz Kırağı böyleyken güzel. Editörlerin, usta yazarların değil de; daha on altı yaşında acemice bir şeyler yapmaya çalışan bir genç kızın izlerini taşısın istedim. Bırakayım böyle kalsın, o böyle güzel, dedim ve düzenlemeyi kestim. Dil bilgisi konusunda ne kadar geliştirdiysem kendimi, hepsi Buz Kırağı sayesinde oldu. Acemiliğimi onunla attım, diyorum ya.

     On altı yaşında başladım yazmaya. Neredeyse üç yıl oldu, daha dün gibi hatırlarım 1K olduğumda yaşadığım sevinci. Şimdi neredeyse 500K olacak. Sonuna kadar hak ediyor. Wattpad'in adını karalayan ne kadar ensest, istismarı meşrulaştıran kitapların(!) milyonlarca okunduğunu var sayarsak az bile.

     Wattpad demişken şunu söylemeden geçemeyeceğim. İçinizde yazmak varsa yazın. Çekinmeyin, korkmayın, okunma kaygınız olmasın. Boş verin istediklerini desinler. Instagram'daki herkes çok mu iyi fotoğrafçı? Twitter kullanan herkes çok mu iyi gazeteci? Youtube içerik üreticilerinin hepsi çok mu iyi yönetmen? Umursamayın onları. Wattpad okuyor musun, desen, hayır, derler. Ama okumadan uygulamanın kalitesini ölçüp çöp olduğunu söyleyebiliyorlar. Tamamen sürü psikolojisi. Yukarıda yazdıklarımı bir nasihat olarak alın. Tekrar söylüyorum içinizde yazmak varsa sadece yazın. Zamanla ne kadar geliştiğinizi göreceksiniz. Gayet güzel uygulama, kimse boş yapmasın. Kitapla alakası olmayıp sadece popüler olmak için yazanlar var diye, emek verenlerin hakkının yenmesine izin vermeyin. Dosyanızı alıp yayın evine gitme imkanınız yoksa burası gayet hayal gücünüzü gösterebileceğiniz bir platform.

     Ensest yazan da Wattpad yazarı, bir arkadaş grubunun mizahını anlatıp okuyucuyu kırıp geçiren de Wattpad yazarı. Gereksiz eleştirilere kulak asmayın. Bırakın içinizden ne geliyorsa akıp gitsin satırlara. Yazın ki içinizde nasıl bir dünya olduğunu keşfedin.

     Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Yeni hesabıma ( esraakayaa0 ) giriş yapacağım birazdan. Yeni kurgu ilk bölümüyle yayımda olacak. 
Beni mizahımla sevdiniz, bakalım dedektiflikte de o kadar iyi miyim?

     Kendinize çokça iyi bakın. Sizleri seviyorum ❤️

     -Esra Kaya

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin