[ Düzenlendi ]Okul bitince insan ister istemez mutlu oluyor. Sonuçta her gün sabahın köründe kalkmana gerek yok. Yani kesinlikle bu sebepten dolayı, ben zaten çok çalışkan bir öğrenci olmuşumdur her zaman. Asla dersler bitti diye sevinmedim(!)
Aynen biz de öyle diyorduk.
İç sesimi bazen kırmızı parlak tuvaletle gelin edesim gelmiyor değil. Bununla yaşamaktan benimde genetiğim bozuluyor.
Eller kadir kıymet bilmiyor anne.
Bizim süper zekâlar ne yapıyor acaba? Kesin amuda kalkmak, burnunda kaşık tutmak ya da ne bileyim dillerini yuvarlamaya çalışmak gibi saçma sapan şeyler yapıyorlardır kesin. İlk önce Burçak'ı arayıp ardından da Bade'yi de bağlayarak konferans yaptım.
Burçak: "Selam bebeğim, n'aber?"
"Mal bekle bi' Bade'yi ekleyeceğim."
~beklemede~
Bade: "Alo?" dedi "l" ve "o" harflerini uzatarak.
"Bir kere de normal bir şekilde açmaz mısınız şu telefonu?" Diyerek güldüğümde onlarda güldü.
Burçak: "Söyle bakayım Afra, n'oldu, sen bu saatte aramazdın."
Bade: "Niye be? Saatte ne var ki?"
Burçak: "Kızım kör müsün, saat 12.30."
Bade: "Hâlâ bi' b*k anlamadım."Burçak: "Of! Şu an sana bunu açıklayacağım ama üstün zekâmı yormakta yani, ne bileyim..."
"Burçak kısa kessen yavrum. Bak milletçe verem olduk."
Burçak: "Üf tamam be! Sen genelde bu saatte ayı gibi yattığın için. Şaşırdım."
Bade: "He... Şimdi anladım."
Burçak: "Zahmet oldu."
Cidden ha ben nasıl olurda bu saatte uyanık olabilirim? İlginç...
Normal insanlar bu saatte ikinci öğününü yiyor biliyor musun?
Sence ben normal miyim iç ses?
Çok özür dilerim benim hatam.
Kızlarla biraz daha konuştuktan sonra annemin içeri, Viyana kapısını zorlayan Osmanlı ordusu gibi daldığı için telefonu kapatma kararı aldım. Kızlarla saat ikide buluşmak üzere telefonu kapayıp annemle tuhaf bir bakışma içerisine girdim. Ne anlatmaya çalışıyor acaba?
Lan Afra harbi diyorum sen de bir problem var. Ne diyecek "Kalk çabuk elini yüzünü yıkayıp aşağı in, bir saattir senin kahvaltı masasına oturmanı bekliyorum öldüm açlıktan." diyor tabikide.
Oha.
İç ses sayesinde annemin bakışlarındaki emiri harfiyen yerine getirdim.
Kahvaltıdan sonra annem 8337838383. bölümünü yayınlayan diziye bakıyordu. Usulca yanına yaklaşıp kulağına sihirli sözcükleri fısıldadım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Humor~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)