Laptop'ımda yüklü olan iTunes'i kullanarak Aleyna'yı Züleyha yaptım.
Sebebini sormayın gözünüzü seveyim. Açıklamam yok sanırım kafayı yedim dkfkrklflrlfltlktoglrmrk🌺
Ah be baba. Senin arkandan neler yürütülüyor bir bilsen. Yazık lan. Bir de kendini FBI sanıyor. Üzüldüm şimdi. Üzgünüm baba... Bu evde Ayça KOZ varken senin arkandan daha çok kelebekler uçacak...
Gıybet Değil Şor grubuna girdim. Kızları biraz kudurtalım bakalım.
"Kızlar." Görüldü.
"Baksanıza lan!" Yine görüldü.
"Ben evleniyorum!"Bade:
"Hasbiptir!"Burçak:
"Yemin et. Kuran'a el bas."Bade:
"Oğlum mal mısın sen saçmalama!"Burçak:
"Aynen saçmalama önce biz!"Şunlara bak hele bak. Hemen de girdiler gruba. Arada böyle bombalar patlatmalıyım. "Şaka be saçmalamayın."
Bade:
"Ben topuz modellerine bakmıştım bile."Burçak:
"Bende elbise dergilerini arıyordum."Bade:
"Biz gelinin kız kardeşi makyajı yaptıracaktık."Burçak:
"Ayakkabının altına isim yazacaktık."Bade:
"Bu acıttı Afra. Anlıyor musun bu acıttı!""Dalga mı geçiyorsunuz?"
Bade:
"Evet." Bi an rahatladım. Arkadaşlarım o kadar da mal değilmiş, dedim içimden. Sonra lafımı geri aldım. Çünkü:Burçak:
"Hayır benim ki şaka değildi. Gerçekten dergileri aradım."Bade ve ben ona "Ya bi git." emojisi attık. Sonra onlara evlenme falan olmadığını, sadece ailelerimizin tanışacağını söyledim. Buna rağmen Burçak hala diyor ki "Kahveye tuz koy tmm mı?" Sadece sabır çekiyorum.
Birbirimizi gaza getirmek adına istediğimiz üniversitenin resimlerini gönderdim. Onlarda ders masasında test açıp fotoğrafını gönderdiler. Canlarım ya hemende alıyorlar mesajı.
Yarın karne alacaktık. Çok heyecanlıydım. Karne için değil, yarından sonraki gün hayatımı belirleyen sınava girecektim. Sayısal olup eşit ağırlıktan tercih yapacaktım. Benim asıl kaygım buydu. Eğer pedagog olamazsam hemşireliği tercih edecektim. Sayısaldan bana en çok uyan meslek oydu çünkü. Yarın fazla ders çalışamazdım. Uykumu iyi almam gerekiyordu. O yüzden enerjimi bugüne harcayacaktım. Saate baktığımda 23.21'i gösteriyordu. Odamdan çıkıp etrafa göz gezdirdim. Ses seda yoktu. Büyük ihtimal uyuyorlardı. Mutfağa inip kendime kahve yapmaya başladım.
Bir yandan kahveyi takip ediyor, bir yandan da Aras ile mesajlaşıyordum. Yine kız muhabbeti açıp beni kıskandırmaya çalışıyordu. Bunun beni sinirlendirdiğini bildiği halde, kendisi bundan keyif aldığı için vazgeçmiyordu bu huyundan. Ben bunun altında kalır mıyım?
Asla! Afra Koz. Dıt dıt dııt dıt. Spot ışıklar... Ve sahne-
Üf yeter. Kahvenin piştiğini görünce altını kapattım ve koşar adım Atakan'ın kapısının önünde dikildim. Atakan ile iki foto atayımda kudur sen Aras Bey!Kapıyı tıkladım. Ses çıkmayınca bir kere daha tıkladım. Yine ses gelmeyince daldım odaya. Allah benim o an belamı verseydi de dalmasaydım içeri. Allah keşke beni alsaydı. Keşke kafam ters dönseydi de girmeseydim içeri. Allah'ım görmedim ben sil hafızamdan o görüntüyü ne olursun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Юмор~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)