BUZ KIRAĞI |32

5.9K 359 18
                                    

Benim reçelli ekmeklerim. Canlarım ciğerlerim. Kusturmadan devam et. Bugün son sınavıma hazırlıyorum. O yüzden bu bölümü pek uzatamayacağım. 1000 kelime yapıp bitirmeyi planlıyorum. Ama bundan sonraki bölümler peş peşe gelecek. Onun garantisini verebilirim.

Bol gülmelerle okursunuz umarım. Keyifli okumalar..❤️

                               🌺

Gülüşmelerimiz eşliğinde akşamı etmiştik. Hazırlanmak üzere kulübelere dağıldık. Kızlarla ne giyceğimizi düşünüyorduk. Sonunda uygun birkaç parça bir şey bulup birbirinize gösterip onayımızı aldıktan sonra, giyinmeye başladık.

Gece gerçekten çok eğlenceli geçmişti. Bizim okulun içi ulumuş zannederken meğersem içlerinde bir cevher varmış.

Hey maşallah, mı dememiz gerekiyor?

En son Yağız'ın masaya çıkıp oynamaya başladığını hatırlıyorum. Orda koptum zaten. Şu ansa yatağımda yıldız şeklini almış, uykunun o kaslı kollarına kendimi bırakmayı düşünüyorum.

Uyku gibi soyut bir şeyle bile fantazi kurabilen kişiye Afra denir.

Göz kapaklarım yavaş yavaş ağırlaşıyordu. Uyudum uyuyacağım derken yastığın altındaki telefonum titreşti. Elime aldığımda yine o numaradan mesaj geldiğini gördüm.

05***: Sen neymişsin be Afra Reyizzz.

05***: Bayağı eğlendin mi bari parti de?

"Bana bak! Kendini amerikan dizilerindeki o gizemli ama bir o kadar da etkileyici takıntılı manyaklardan zannediyorsan, üzgünüm dostum yanılıyorsun. Bildiğin yedi ceddinin namusu kirlendi aldığın küfürlerle."

05***: En çok bu huyunu seviyorum ya. Güldürüyorsun beni.

"Uykumu kaçırdığın için **
Anladın mı!"

05***: Ups! Küfür yok.

"Kız mısın erkek mi? Bari onu söyle!"

Cevap vermeye bile tenezzül etmeden wattsapp'dan çıktı.
Bu iş beni bir yandan sinirlendiriyor, bir yandan da meraklandırıyordu. Aksi gibi aklıma hiçkimse de gelmiyordu. Kader desem onun da olma ihtimali bana düşük geliyor sebepsizce. Bu kadar ileri gideceğini düşünmüyordum. Kader ve ruj parasını, benimle oynamak için yeni hat almak. Bu gerçekten imkansızdı. Keza bu kişinin erkek olduğunu düşünüyordum. Çünkü Aras'ı kıskandığını, kahvaltıdaki attığı mesajlardan anlamıştım.

Uykumun kaçmasına sinirlendiğim için wattsapp'a girip bu gerizekalıyı engelledim. Zaten bu zamana kadar engellememem garipti. Neden uğraşıyordum ki? Engelleme butonuna bastıktan sonra Aras'ımdan sonraki ikinci sevgilim olan uykuma geri döndüm.

"Lan hadisenize. Acele edin biraz."

"Of tamam!"

"Tamam be ne bağırıyorsun!"

"Afra sen de kalk." Birinin istikrarla yastığı popoma vurmasıyla yavaşça gözlerimi araladım.

Bade:
"Uyuyan güzel sonunda gözlerini açtı." Sonra biraz daha dikkatli bakıp yüzünü ekşitti. "Ayy pardon güzel dedim. Alınmadın değil mi Afracığım kırmadım seni?"

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin