BUZ KIRAĞI |33

5.5K 296 48
                                    

Halâ fikirlerinizi yorum şeklinde yollamanız konusunda kararlıyım benim için hiç zahmet olmaz hepsini okurum 😂

İnstagram hesabımızı takip etmeyi unutmayın.

Neyse uzatmayayım.

Buyrunuz...❤️

                            🌺

"Ne oluyor ya? Ne bu sinir?"

"Bir de soruyor musun Afra? Gerçekten mi!?"

Anlam veremeyen gözlerle ona bakarken o cümlelerine devam etti...

"Bu kazık kadar adamı neden sen gezdiriyorsun anlamıyorum. Çıksın dolaşsın gelsin. Bu ne böyle ya evcil hayvan mı bu? Neden her yere seninle geliyor!"

Bu hali gerçekten komikti.
Sinirli sinirli konuşup üstüne bir de şu surat ifadesi... Görülmeye değer.

"Ya seni yerim... Bir de kıskanırmış... Oy oy..." Bunları söylerken bir yandan yanaklarını mıncırıyordum. O da bileklerimden tutup, yüzünü ellerimden kurtarmaya çalışıyordu.

"Yo- Ofra- Kızım bo borok yüzumo-" abartısız cümleleri aynen bu şekilde çıkıyordu ağzından.

Yazık, oysaki çok zengindi!

"Tamam tamam. O zaman sen de gel bizimle." Dedim kabul etmesini ümit ederek.

"Yok ya şimdi iki kişinin yanındaki üçüncü kişi gibi olurum. Fazlalık muamelesi yapar bana o çakma Behlül. Ben de onun ağzını burnunu kırarım." Dediğinde 'iyi misin?' dercesine baktım ona.

"İyi madem sen bilirsin. Biz gezeriz Atakanla." Atakanla gezmeye meraklı olduğumdan değil, azıcık kıskansın diye yapıyordum.

"Ben gezdireceğim."

"Yok artık Aras daha neler. Sizi yalnız bırakmam. Dünya böyle bir savaşa hazır değil."

"Valla ben gayet hazırım gelsin geliyorsa benimle. Onu çok güzel yerlere götüreceğim." Deyip sinsi smile yaptı.

Bak işte bu çocuk yapsın ama sen yapma o gülüşü. Olmuyor işte. Orangutana benziyorsun.

Ona tedirgin gözlerle bakmaya başladım. 'Hadi hayırlısı' dedim içimden.


"Ya Afra neden ben onunla gezecekmişim?"

"Of Atakan sanki ne olacak yani. Ha ben ha Aras."

"İyi de onunla dizi muhabbeti de yapılmaz ki. Cool çocuk Beni Affet izlemiyordur her halde(!)"
Bu lafı üzerine gülmeye başladım.

"Müge Anlı izliyor mu bari?" Dedi ümitle benden cevap bekleyerek. Atakan, çocuğum sen hobi olarak tuz ruhu mu içiyorsun? dememek için kendimi zor tuttum.

"Yok izlemiyor." Dedim başımı olumsuz anlamda sallayarak.
Yazık be. Bildiğin yavru köpek bakışı atıyor şu an. Ona 'Yapacak bir şey yok.' Dercesine omuzlarımı kaldırıp indirdim.

Kahvaltıya indiğimde herkes masadaydı. Bir tek Atakan yoktu. O da hemen benim ardımdan geldi zaten.

Babam:
"Günaydın Atakan. "

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin