BUZ KIRAĞI |ÖZEL BÖLÜM 2

5.5K 224 70
                                    

Multi ~ Kuzey

Biliyorum "Bu adam Kuzey yapılır mı? Franckis aşkıma bu yapılır mı he!" diyebilirsiniz. Haklısınız fkkfkföf

Ama istediğim tipe en uygun karakter oydu. Çok aradım ama ondan iyisini bulamadım.

Keyifli okumalar...

🌺

Aniden aklıma gelen fikirle elbiseyi yatağımın üzerine hızla bırakıp koşar adım aşağı indim. Kapıyı çarpıp koşarak sitenin güvenliğine doğru ilerledim. Eğer kameralardan kim olduğunu bulabilirsem Afra'yı da bulabilirdim. Daha doğrusu öyle umuyordum. Koşarak güvenlik kulübesine vardığımda hızla içeri daldım. İçerideki personeller biraz irkilmiş, biraz da şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

"Buyrun... Birine mi bakmıştınız?"

Sitenin yeni görevlileri oldukları için böyle söylemeleri doğaldı tabii. "Aras Erezoğlu..." dediğimde anlamış gibi kafasını salladı öndeki adam. Elini uzatarak:

"Ender Şimşek, nasıl yardımcı olabilirim size?" Tuttuğu eli gelişi güzel sıkarak sorusuna cevap verdim. İnşallah kibirli olduğumu sanmamıştır. Çünkü şu an tanışma faslından ziyade önemli bir şey için gelmiştim buraya.

"Bugünün kayıtlarını istiyorum. Her saniyesinin." Dedim üstüne basarak.

"Tabii Aras Bey ama... Bir sorun varsa biz yardımcı olalım."

"Teşekkürler... Dediğimi yapmanız yeterli. Kayıtları eve bekliyorum." Dedim ve cevaplamasını beklemeden eve doğru ilerledim. Başka çıkış yolu yoktu sanırım. Bu fırsat ayağıma kadar gelmişken iyi değerlendirmeliydim. Bir daha bu kadar büyük bir şans ayağıma gelir miydi, bilemiyordum...

Odamda bir sağa bir sola dönüp dururken zil sesi duydum. Hızla merdivenleri inip kapıya ulaştığımda, çalışanımız "Teşekkürler." diyerek kapıyı kapattı. Ona doğru ilerledim. "Aras Bey bu size-" sözünü keserek elindekini aldım ve teşekkür ederek yukarı çıktım.

Bugün insanlara karşı biraz saygısızlık yapıyordum ama elimde değildi. Bu benim çaresizliğimdi...

***

CD'yi paketinden çıkardım ve bilgisayara takarak izlemeye başladım.
Arabalar... Bahçıvanlar... Site sakinleri... Şüpheci hiçbir durum yoktu. Görüntüler bizim evin yakınlarına doğru geldikçe dikkat kesildim. Biri vardı. İşte o! Kurye giysisiyle gayet normal bir çalışana benziyordu. Kafasındaki şapka yüzünün yarısını kapatmıştı ve ben bu kişinin kim olduğu hakkında hiçbir fikre sahip değildim. Elindeki kutuyu sakin adımlarla kapının önüne bıraktı, zili çaldı ve koşarak uzaklaştı. Sahtekar olduğu besbelliydi. Hangi kurye işini yaptığı için bulunduğu ortamdan koşarak uzaklaşırdı ki? Afra'yı kaçıran kişi oydu, belki de ona yardım eden biriydi.

Güvenliği arayıp ekrandaki incelediğim kişiyi tarif ederek birkaç soru sordum.

"Evet Aras Bey bahsettiğiniz kişi bugün siteden koşarak uzaklaştı. Bizde bu duruma dikkat ederek site kameralarıyla görüntüsünü aldık."

"Ender Bey... Onun sadece fotoğrafını değil her şeyini hem de her şeyini bilmek istiyorum. Bunu yapabilir misin?"

"Elimden geleni yapacağım Aras Bey."

"Bu olanlardan ne annemin ne de babamın haberlerinin olmasını istemiyorum."

"Siz nasıl isterseniz Aras Bey ama herhangi bir durum sonucu sorumluluk kabul edemeyeceğim, üzgünüm..."

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin