~Multi - İlk Gün~
"ARAS!"
Sabrım taşmıştı. Dinlemiyordu yahu."Ne var." Dedi bitkin bir şekilde.
"Seni seviyorum.."
Ertesi gün...
Halâ inanamıyorum. Resmen bana aşık. Hehheyt be! Tabi aşık olacak oğlum. Fıstık gibi kızım ben.
O aşık? Sanki kendi dünya ahiret kardeşi görüyor.
Biz birbirimize itirafımızı yaptıktan sonra bir yerlerden "OOOOOOOOO..."
"VAAAYYYY..."
"HUHHUUUU..."
Gib sesler yükselmeye başladı. Kafamı kaldırdığımda herkesin bize baktığını gördüm. 'Gözleri aşk görsün hııhh' deyip tekrar Aras'a döndüğümde göz göze geldik. Başımı hafif yere eğdikten sonra "Hadi gidelim." deyip tekrar merdivene doğru gitmeye yeltenmiştim ki, sol elimi tutup kalbine götürdü ve "Yerin burası..." dedi.'Allah'ım ölecek miyim?' falan diye düşünsemde bozuntuya vermedim.
Aa ayıp ettin amaa. Orda sana 'acıktım' demeler yaraşırdı.
Herkes bizi alkışlamıştı. O an vücudum her yerime mutluluk hormonu salgılıyordu.
Her yerine miiii? *Sinsi bakan emoji*
Çok fesat bir iç sese sahibim. Ne güzel (!)
Şu an da aynı dün akşam olduğu gibi mutluluktan ağzım yırtılasıya gülümsüyordum.
Gülümseme değil o be. Ayı gibi esniyorsun bit saattir.
Of n'apayım. Erken uyanmışım bu gün. Ben halâ yatağımda 360 derece yuvarlanırken komodinin üzerindeki telefonum bana öpücük attı. Evet halâ alarm ve zil seslerim Melis Kar.
Ne! İnsanların zevkleri olabilir.Bak iki de bir kendine insan deyip duruyorsun. Sesimi çıkarmıyorum. Ama yeter. Yapma. Okuyanlara hakaret.
Telefonuma gelen mesajı okurken yine ve yine (hatta 5.000.000 defa yine) ağızım kulaklarımdaydı.
Suratını Yediğim: Bugün seni kaçırayım mı? *Göz kırpan emoji*
Öğk.
"Hmm... Nereye kaçırdığına bağlı."
*Utanan emoji*Abi bir saniye kusmayı unuttum galiba. Bu sevgililik denen illet bu muymuş cidden?
Suratını Yediğim: Düşüneyim...
Suratını Yediğim: Komşumla tanışmaya ne dersin?
"Ne komşusu?"
Suratını Yediğim: Bir komşum var. Senden tatlı olmasın. *göz kırpandan*
"Allah Allah." *göz deviren emojisi*
Suratını Yediğim: Tanışmak istemiyorsan biz bugün bir şeyler yapacaktık. Neyse madem kabul etmiyorsun seninle de başka zaman buluşuruz.
"Kabul."
Suratını Yediğim: O halde iki saat sonraya anlaşalım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Humor~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)