zisandnyldz beni sürekli kokoş diye nitelendirip, Pelinsu diyen dostuma
selamlar...😂😍😍İyi okumalar Pelinsularım...
______________Aras'ımın getirdiği çilekleri çikolataya batırıp yiyordum. Birden aklıma gelen bir fikirle telefonu elime alıp sepetimi hikaye olarak paylaştım. Çatlasınlar.
Çilekleri bitirip kavanozun da kapağını kapattım. Sepeti de annem görmeden dolabın içine sakladım. Önümüzdeki hafta yazılılar başlıyordu. Bugünlük, kütüphane çalışmam yeterli diye düşünerek birkaç sayfa kitap okumakla yetindim. Uykumun gelmesiyle de kendimi yatağa attım.Zaten tek derdin yatağa atmak. Ay böyle çok kötü bir şey demiş oldum. Kendini yani. Kendini yatağa atmak.
İç ses. Sıvama da uyu yavrum.
Zzz
***
Sabah uyandıktan sonra elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Ellerimi yıkadıktan sonra tam suyu yüzüme götürecektim ki aynadaki yansımamı görüp kendi kendime konuşmaya başladım.
Afra kızım hiç yüzünü yıkama. Dağılmış saçların, akmış makyajın ve karşı konulamaz cazibenle herkesi etkileyebilirsin. Dünyayı yönetmek senin ellerindeee...!
"Kız saçma sapan konuşmayı bırakta çık şurdan. Hepimizi kuyruk ettin kapıda."
Annemin konuşmasıyla acele edip çıktım. Kapıyı ardımdan kapatıyordum ki; başta annemi, sonra babamı arkasında da Atakan'ı gördüm. Tek sıra halinde bana ters ters bakıyorlardı. Onlara şirince gülümseyerek odama uçtum.
Hiç iştahım olmadığı için formamı giydim ve kendime çeki düzen verip evden çıktım. Kızlarla buluşma noktamıza gelince beklemeye başladım.
Çok geçmeden Aras'ın bana doğru yaklaştığını gördüm. Formasının üzerine giydiği kırmızı ceketle ben burdayım diyordu yiğidim.Aras:
"Aras senin ne işin var burda?"
"Günaydın aşşşkııımm."
"Günaydın. Senin ne işin var burda?"
"Sevgilimle okula gitmek istiyorum."
"E kızla..."
"Hallettim." Diyerek omuzumdan beni kendine çekti. Ben de kolumu beline doladım. Aras omzumdaki çantayı alınca yürümeye başladık. Salak salak sırıtıyordum yine.
İnşallah basılırsınız.
Okula yaklaşınca Aras'a dönerek konuştum. "Aras, ayrılmalıyız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Humor~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)