Bu bölüm diğerlerinden biraz farklı oldu. Yeni arkadaşlarla tanışın ;) Beğendiğiniz veya kusur bulduğunuz yerleri yorumlayın lütfen. Henüz deneyimim yok bu yüzden desteklerinizi bekliyorum.
İyi okumalar...--------------------------------------
[ Düzenlendi ]
Sabah uyandığımda annemde nasıl izin alacağımı düşünüyordum. Hayır yani ben neden istediğim zaman dışarı çıkamıyorum ki? Neyse pijamalarımı çıkarmadan aşağı indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.
"Anneeeemm. Canıııım. Bitaneeemm."
Konuşma diliyle yazman...
"Zayıfladın mı sen? Ayy ne de güzel olmuş. Yerim seni kıs."
"Hayır." Of nasıl anladı?!
O Ayça Koz. Dı Kadın yanii.
"Ya anne daha dinlemedin ki."
"Ne diyeceğini biliyorum yine dışarı çıkmak isteyeceksin. Hayır. Bir günde evde otur."
"Ya anne evde oturup ne yapayım Allah aşkına?"
"Kimle nerde nereye gidiceksin?"
"Iıı...şey..."
"Neey?"
"Kızlar anne her zaman ki gibi."
Yalaaağğnn yılaaağğnn.
"İyi tamam telefonun açık olsun."
"Ayy seni yeriiiğğğmm." Hemen odama fırlayıp duşa girdim. Çıkar çıkmazda dolabımın karşısına geçtim. Beyaz t-shirt giyip üzerine askılı siyah elbise giydim. Altına da beyaz spor ayakkabı giydim. Çanta almadım sadece telefonumu cebime koydum. Biraz rimel ve dudak nemlendiricisi sürdüm. Saçlarımın uçlarını hafif maşa yaptığımda hazırdım.
Aşağı inip bi şeyler atıştırdıktan sonra anneme seslenip dışarı çıktım. Aras'ı aradığımda buluşucamız yeri konum attı. Öküz ya insan bir "ben seni gelip alırım" der.
Niye sevgili misiniz? Oovv Ayça Dezze gızın kötü yola düşüyii.
Yaygara koparma iç ses, ben sadece biraz daha centilmen olmasını beklerdim. Konuma göre ilerlemeye başladım. Yirmi dakika sonra bir kafede durdum. Yolun karşısındaydı. Aras'ı gördüm. 'Burdayım' dercesine kolunu kaldırdı. Ona gülümseyip tam karşıya geçiyordum ki... Şerefsiiizzz!!! Arabanın biri yanımdan hızla geçti ve yerdeki suyu üstüme sıçrattı. Yüzüm gözüm çamur olmuştu. Aras'a baktığımda kahkahalarla gülüyordu. O da şerefsiz. İnsan gelip yardım eder.
Ne yapsın çocuk? Yalayarak mı temizlesin seni? Iıyy.
Yanına ilerledim.
"Ne gülüyorsun Aras çok mu komik!?"
"Kızım şu tipe bak yhaa puağağağağ."
"Mal."
"Ayy ayy karnıma ağrılar girdi. Neyse gel gel otur bi' çayımı iç bari."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Юмор~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)