Multi - Kader
Küfür serbest mi? 😄
🌺
Mesajı gönderir göndermez yine o numaralardan biri aradı. Küfrederek kapatıp komodinin üzerine koydum.
Bu işin başı kimse onu bulunca çok kötü şeyler yapacağım kesindiSıkıcı haftasonunun ardından, çantamla beraber ders notlarımı da alıp aşağı indim. Kahvaltı masasına oturduğumda anne ve babamın göz hapsine maruz kaldım.
Annem:
Eğer...Babam:
Bu haftaki yazılılardan...Annem:
Bir tane zayıf gelirse...Babam:
... Anladın mı kızım?Deyip saçlarımı okşamaya başladı. Manyak lan bunlar. Sessizce yemeğimi yiyip evden kaçmayı planlıyordum. Atakan yine nefes almaksızın -masadaki her şeyi yemeye and içmişçesine- kahvaltı ediyordu.
Senin erkek versiyonun işte.
Okula gelir gelmez kantine inip bir kahve aldım ve masanın birine oturup konuları tekrar etmeye başladım. Ben kafamı kaldırmadan ders çalışırken birden bire kağıtlarımın üstü lekelendi. Bir an, dalgınlığımın vermiş olduğu şaşkınlıktan ne olduğunu anlayamasamda; kahve döküldüğünü anlamam çok sürmedi. Kafamı kaldırdığımda yine Kader'in meymenetsiz, sinsi suratı karşımdaydı. Alaycı ve yalandan mahcubiyetiyle konuşmaya başladı:
"Aah! Tatlım çok üzgünüm. İnan kazara oldu. Tam şurdan geçerken dengemi kayb..."
Lafını bitirmesine izin vermeden, hala buharı üzerinde olan kahvemi ona doğru savurdum. Şoka girmişti resmen. İyi olmuştu. Ben emek verip gecelere kadar uyumayayım, o yelloz gelip tüm emeğimin içine etsin. Yok ya! Ellerini saçlarına koyup geriye itti ve bana ters ters bakmaya başladı.
"Kızım sen n'aptığının farkında mısın?! Öldürürüm ben seni!" Diyerek üzerime doğru yürüdü.
Tabikide bana hiçbir şey yapamayacaktı. Saçından tutup arkasını çevirdim ve diz kapağıyla bilek arasındaki kısımdan ittirip, dizlerinin üstüne çökmesini sağladım. Bu taktiği hep kullanmak istemişimdir. Ayy çok mutluyum yaa!
Kulağına doğru eğilip konuştum. "Bana bak sıçan kılıklı yelloz ayağını denk al yoksa, o çok beğendiğin sinsi suratına çok fena şeyler yaparım." Deyip onu ittirdim. Kantindeki birkaç kişi "Oooo..." gibi sesler çıkarırken bir iki kızda ona yardım etmeye çalışıyordu. Sinirle notlarımı alıp kantinden çıktım.Merdivenlerin başına geldiğimde, kafamda şimşeklerin çakmasıyla olduğum yerde kaldım. Ulan! Ya bu numaraları başıma musallat eden bu kızsa. Eğer öyle bir şey yaptıysa benden çekeceği vardı. Onun olmama ihtimali de vardı tabii ama o gün grupta konuşulanlardan sonra, bana attığı tehdit mesajları geldi aklıma. Tabi ya! Ben bunu neden daha önce düşünemedim? Kesin bu gerizekalı kız yapmıştı. Benim zaten çok fazla kişide numaram yoktu ki. Birkaç tane yakın arkadaşım, bir de sınıf grubu.
Bunu Kader'in yaptığı yüksek bir ihtimalken yine de emin olmak istiyordum. Mutlaka bir yolu vardı ve ben bunu bulacaktım!
***
Biraz çelişkili geçen edebiyat sınavının ardından bizimkilerle kantinde oturuyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Mizah~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)