BUZ KIRAĞI |5

12K 637 380
                                    

ARAS

İlk önce telefonuma bakıp şarjım bitmiş gibi yaptım. Sonra ona dönüp:

"Telefonunu versene ya şarjım bitmiş." dedim.

"Al, dakikamı bitirme yoksa o muhteşem kostümden sana da giydirir dışarda gezdiririm." dedi. Terslemese olmayacak hanım efendi. Ama o beklesin, onunla daha çok işimiz var.

Psımayl.

"Benimle gezmeyi bu kadar çok istediğini bilmiyordum tatlı kız." diyerek elindeki telefonu aldım.

Tam bir şey diyecekken mutfaktan çıkıp lavaboya doğru gittim. Kendi numaramı onunkine "AŞK BÖCÜĞÜM" diye kaydettim. Bilerek böyle yaptım ki akşam aradığımda neye uğradığını şaşırsın.

İkinci kez p sımayl.

İşimi hallettikten sonra telefonu götürüp verdim.

"Hayret laf sokmadın?" dedi.

Bu fırtına öncesi sessizlik bebeğim.

"Hasta mısın kızım?! Kibar olsak suç olmasak suç."

"Aman aman bir şey demedim kısırını yeyip altınını bıraktıysan gidebilirsin." deyip kıkırdadı.

Gülerken bu kadar tatlı göründüğünü biliyor muydu acaba? Ne diyorum ya ben, tövbe tövbe. Aklımı bulandırdı bu şalvarlı Jennifer.

Şalvarlı Jennifer ne la? Övdün mü gömdün mü kızı?

Neyse bu kadar kilotlu çoraplı ve beni yiyecekmiş gibi bakan kadınların arasında daha fazla durmamak için anneme haber verip çıktım. Bakalım bizim küçük cadı neyin nesiymiş öğrenelim.

<•>•<•>

Eve gelince kendime içecek soğuk bir şeyler alıp film izleme kararı aldım.

Bir de artist artist 'soğuk bir şeyler' diyor götüm. Sanki elindeki sarı kola değilde viski şişesi.

Niye havamı bozuyorsun Kadri? Evet iç sesimin adını Kadri koydum. Adını Kadri Koydum Aras'ın Yolu. Ne kadar komik ve tatlı ve yakışıklı ve mükemmel ötesi bir insanım ya keşke kendimle evlenebilsem.

Çocuğu da tavuk gibi yumurtlardın.

Aaa iç ses cık cık cık çok ayıp. Birden aklıma Afra geldi. İster istemez bi gülümseme yerleşti yüzüme. Sonra hemen kendime gelip silkelendim. Bu kız neden bu kadar ilgimi çekiyor ki?

Ama güzel kız kabul et.

Kaydettiğim numarasını WhatsApp'ta aratıp soy adını öğrendim.

İnstagram'a girip fake hesapların birinden 'Afra Koz'u arattım. Birkaç kere aramamla doğru hesabı buldum. Aman be, hesabı gizli. Neyse takip atayım kabul eder herhalde.

Telefonu sehpanın üstüne bırakıp filmi izlemeye başladım.

***

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin