Multi~Aras
__________________
"Evet arkadaşlar nakil alan arkadaşlarınız bunlar. Çocuklar, kendinizi tanıttıktan sonra bir yerlere geçip oturun."
Müdürün konuşmasıyla öylece kalmıştım.
Hepsi bir bir kendini tanıttıktan sonra boş sıralara baktılar. Kaan ve Rüzgar bizim yavşak ikili olan Semra ve Ceren'in arkasına yani pencere kenarı en arkadan üçüncü sıra, Ayaz ve Yağız pencere kenarı en arkadan ikinci sıraya oturdular. Aras bir bana bir de Kader'e bakıyordu. Çünkü yanı boş olan tek kişi oydu. Aras'a "Aklından bile geçirme!" Dercesine baktım.
Kader yellozu hevesli hevesli yanında yer açıyordu. Aras'ın onun yanına oturmaya niyeti yoktu, bu açıkça belliydi. Kerem hocanın sesiyle irkildim."Aras, oğlum otursana arkadaşının yanına." Bir an önce derse geçmek istiyordu hoca. Yanımda oturan Burçak'a işaret vermemle eşyalarını toplayıp Kader'in yanına geçti. Yellozun suratındaki sinsilik bir an da silinip yerini kızgınlık almıştı. Bana ters ters bakıyordu.
"Ne var lan! Dön önüne!" Dercesine baktım.Mal mal bakmayı kes.
Aras sırıtarak yanıma gelip oturdu. "Sürprizimi beğendin mi hayatım?"
"Hee beğendim. Tenefüste göstereceğim ben sana sürprizi."
Muhteşem ötesi sıkıcı geçen dersin ardından tenefüs olmasıyla Aras'ı ittirmem bir oldu.
"N'apıyorsun kızım sen ya?"
"Ya Aras neden bana söylemedin?"
"O zaman heyecanı kalmazdı ki tatlı sevgilim." dedikten sonra yanaklarımı sıkmaya başladı.
"Yo Aros dursono yoo."
Birlikte gülüşürken diğerleri gelip, kantine inelim, diye bir öneride bulundular. Hep beraber aşağı indiğimizde birer çay söyleyip bir masaya oturduk. Sayıca fazla olduğumuz için iki masayı birleştirdik. Bize pek sık katılmayan Ayaz ve Yağız şu an halleriden gayet memnun görünüyorlardı. Bade'nin konuşmasıyla ona döndüm.
"Hadi sizi anlarım aşıksınız bize falan..." Deyip bir kaç şımardığını belli eden hareketten sonra devam etti. "... ama Yağız ve Ayaz'ında sizinle gelmesi beni daha çok şaşırttı. Bize pek katılmıyorsunuz genelde."
Hay ağzını kemireyim Bade. Arkadaş dediğin lafı ağzından alır. Hey yavrum hey.
Başladı yine tır şoförü gibi konuşmaya.
Yağız ona gayet samimi bir gülümsemeyle cevap verdi.
"Soğuk kanlı tipler değiliz. Sadece şu görmüş olduğunuz aşk kuşlarının, size ilgi duyduğunu farkettik. Biraz çift takılın diye size sık katılmadık o kadar." Dedi. Mantıklıydı aslında.
Ayaz'da onu onaylarcasına başını salladı ve derin bir nefes alarak cümleye girdi.
"Ben Ece'den çok hoşlandım..."
Hoppalaa...
Ece:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ KIRAĞI
Humor~Kitabın amacı yüzlerinizi güldürmek ve kıymetli dakikalarınızı eğlenceli hale getirmektir. Edebi değer amacı güdülmeden yazılmıştır. Şimdiden teşekkürler... #lise #1 (09.03.2020) #buz #1 (20.06.2020) #ask #1 (?-04.11.2020)