BUZ KIRAĞI |28

7.1K 389 21
                                    

• Multi - Kamp •
4K olunca atacağım demiştim çok az kaldığı için atmakta sakınca görmedim ama bir sürpriz daha eklemek istedim. Yeni kapağı umarım beğenmişsinizdir. Bunu bayağıdır bölüm yazmamamın telafisi olarak görün. 4K'yı bekliyordum. Keyifli okumalar...💕

                              🌺

Hep ders hep ders. Where is the adalet?

Allah this is the belanı of the verecek.

Nihayetinde akşam olmuştu ve biz abur cuburları hazırlamıştık bile. Bilgisayardan bir filmi ayarladık ve karşısına kurulduk. Gerçekten son birkaç gündür yaptığım en güzel aktiviteydi

Sabah uyandığımda esnemek için yataktan doğrulamadım. Evet doğrulamadım çünkü lanet olası Bade'nin bacağı, boru hattı gibi boynumun üstünden geçiyordu. Sabaha kadar böyle mi yattık biz. Hayır yani hala nefes almam mucize!

"Lan Bade! Kalksana kızım camış gibi serilmişin üzerime!" Diyerek onu dürtmeye başladım. Uyanmıyor bir de.

Nihayetinde uyandığımızda banyoya önce girmek için koşturmaya başladık. Ne varmış yani benim evimin her katında on banyo yoksa. Fakirlik suç mu?

Bir şey dedik mi?

Tamam.

Tabiki de ilk ben girdim. Hahahh. Bu konuda kimse benimle yarışamaz. Hazırlanmak için çabucak çıktığımda odama gidip üzerimi giyindim çok geçmeden kızlarda gelip çantalarındaki formayı çıkarıp giydiler.

"Ulan o parfümlerim ml azalırsa kafanızı koparırım ona göre!"

"Ne kadar cimrisin be!" Diyen Bade'ye dil çıkardım.

Okula geldiğimizde zilin çalmasına az kaldığı için direk sınıfa çıktık. Bizimkiler sırada oturmuş hararetli bir şekilde bir şey konuşuyorlardı. Yanlarına gidip selam verdim. Kızlar da benim gibi yaptığında, onlar da selamımıza karşılık verdiler.

"Ne konuşuyordunuz?" Diye soran Burçak'a, erkeği cevap verdi.

Kusasımı getiriyirsin.

"Okulun kantin camında afiş gördük. Tüm onikinci sınıfları geziye götürüyorlar. Katılsak mı katılmasak mı? onu konuşuyorduk."

Aras:
"Bence eğlenceli olur." Deyip bana bakarak sırıtmaya başladı.

"Neye gülüyorsun sen yine?" Diye yarı ciddi yarı gülerek sorduğumda gülümseyerek beni yanına çekip kolunu omzuma attı.

Yağız:
"İnşallah Harun hocaya yakalanırsınız. Sizi karanlık odasında ağırlamaktan büyük keyif alacaktır." Deyip elini göğüsüne yapıştırarak aşağı doğru indirdi ve dudaklarını oynatarak 'oooh' gibi bi şeyler yaptı.

Harun hoca öğrencileri o kütüphanenin içindeki odaya götürüp n'apıyor bilmiyorum ama namı tüm okula yayılmıştı. Vurdulı kırdılı sesler geldiğinde ne olduğunu anlıyorduk zaten.

Abart he abart

Şu hareketi Atakan yapsa hiç şaşırmazdım ama Yağız... Yani... Neden?

BUZ KIRAĞI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin