ALINTI - KISKANÇLIK

8.4K 557 162
                                    

Ve EFSANE'nin kıskançlığı ve sürprizli alıntı sizlerle =) bayramınız kutlu olsun =)

***************

"Çok kısa giymişsin Ecrin! kızlarımız üşürse ne olacak?"
"İyice saçmaladın ama Cem! Neden üşüsünler canım, aaa!"
Cem başını eğdi, "Alttan alttan soğuk hava girerse, üşür yavrucaklar."
"Merak etme bir şey olmaz, şu masaya oturalım hadi," dedi ilerideki cam kenarını göstererek.

"Bari gözlerden ırak olsaydık," küçük çocuk gibi somurtup, etrafa bakınırken karşıdan bir çocuğun ona sırıtarak baktığını gördü. Kaşlarını çattı. Çocuk da kaşlarını çattı. Cem başını sağa sola sallayıp, önüne döndü.

Ecrin kocasına baktı, "Ne oldu tatlım?" diye sordu.
"Şuradaki çocuk asabımı bozdu, sanki sana bakıyor."
Ecrin o tarafa bakınca güldü. "Ay Cem sana inanamıyorum, daha on yaşında bile değildir o çocuk."
"Bakıyor ama. Üstelik çok yakışıklı hergele. Kızlarımı sakla. Görmesin."

Ecrin bu sefer kahkaha attı, "Cem kızların karnımda, kimse görmez, üşümezler, terlemezler merak etme."
"Dün gece terlemişlerdi ama."
Ecrin sırıttı, "İşine geldiği gibi değil mi Cem Ernez."
Adam kıza eğildi, "Aynen Ecrin Ernez. Bu soyismi sana çok yakıştı ama."

O sırada karşı masadaki küçük kız geldi Ecrin'in yanına. Ecrin kıza baktı, "Allah'ım sen ne tatlısın böyle," kocasına çevirdi yüzünü "Cem, şunun tatlılığına bakar mısın? Masmavi gözler."
Cem kaşlarını yeniden çattı, "Abin mi gönderdi seni?" diye tısladı.

"Ayır. Buyada bebek vaymış. Ona bakmaya deldim."
O sırada abisi de geldi. "Bebek mi ver karnınızda?"
Ecrin başını aşağı yukarı salladı. "Evet, hemde iki tane kız." Çocuk sırıttı. Ecrin ikisinin de elini alıp, karnına koydu, "Bakın tekme atıyorlar. Galiba sizi hissettiler."

"Aaa, evet!" dedi çocuk heyecanla.
Cem ise tümden gerilmişti. "Hey sen! Potansiyel damat adayı, kızlarımdan uzak dur! Şuan amaç kızlarıma dokunmak ve bu beni sinirlendiriyor. Teknik olarak da karıma dokunuyorsun ve bu beni daha da sinirlendiriyor."

Çocuk üzülerek elini çekti. "Sadece merak etmiştim." Küçük kızda elini çekti. Ecrin ise sinirle adama baktı, "Sen koltuğu mu özledin acaba? Ya küçücük çocuktan ne istiyorsun?"
Cem sır verir gibi fısıldadı, "Küçücük deme, pipisi vardır mutlaka. Üstelik sana hayran hayran bakıyor. Kızlarıma da öyle."

Ecrin iyice öfkelendi, "Cem kızların gözükmüyor. Üstümde elbise var. Üstelik karnımın yedi katman içindeler. Bu akşam koltuktasın Cem Ernez!" Cem çocuk gibi surat asınca, küçük çocuğa döndü. "Onun adına özür dilerim. Azıcık kıskançtır. Adın ne senin?"
"Burak. Burak Şimşek ben. Bu da kardeşim Sevda."

Ecrin elini uzattı, "Memnun oldum."
"Bizde."
Cem hala surat asıyordu. Elini göğsünde bağlamış, oturuyordu. "Ben seni hiç sevmedim potansiyel damat adayı Burak Şimşek! Hem de hiç!"

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin