33.BÖLÜM - EFSANE HAMAMDA

8.2K 896 210
                                    

Bu bölüm TheBOLEYNGirl02 e geliyor =) senin için tatlımmmm =)

--------------------------------
Son demlerinde yüreğim.
Al kucağında yaşlansın bedenim.
Sakla beni her şeyden, herkesten,
Son gördüğüm olsun yalnızca gözlerin.

"Bana bak lan Cem buraya da inşallah Japon masajcılar, Rus tellakçılar çağırmadın değil mi? O Arap dansözün izlerini yıllarca silemedik sayende," diye homurdandı Ateş.

Cem sırıttı, "Rica ediyorum, Arap konseptinde benim damat başı çekiyormuş haberim yok. Ben bir tane getirdim. Bu üç tane birden getirmiş ama tesadüfe bakın ki kuzeni ile kardeşi çıkmış, amatör çapkın."
Burak peştamalını düzeltirken kayınbabasına baktı, "Şimdi babacım çirkinleşmezsek sevinirim."

Cem omuz silkti ve etrafta hala sırıtan dünürüne döndü, "Alan almış, dünya yanmış bu adam hala sırıtık," dedi Rüzgar'a. "Sen de öyle miydin lan Meltem'i verirken? Sırıtıyor muydun? Bir ben miydim mutsuz diyeceğim de... Benim kaderim pis."

Rüzgar damadı Mert Ali'ye baktı, "Valla ben seviyorum damadımı ya, efendi."
Cem huysuzca baktı arkadaşına, "Tabi sen aldın efendi damadı, verdin bana çapulcu Çıngıraklı oğlunu, oh..."

"Niye öyle diyorsun be, aslan gibi oğlan verdim sana. Yakışıklı, işinde gücünde, kızına deli gibi aşık-"
"Hah işte sorunda tam orada. Deli... Bildiğin deli."

Burak gitarını eline aldı, "Poyraz amca, sende getirdin mi gitarını?" dedi.
Ateş kahkaha attı, "Lan benim bildiğim darbuka çalınır hamamda. Eski hamama yeni adet getirdiniz."

"Darbuka çalanımız yok, ne yapalım," dedi Çınar gülerek.
Burak ayarları yaparken, Mert Ali'ye baktı. "Ben çalayım sen söyle."
"Olur bana uyar."
Poyraz da gitarını hazırladı, "Tamam hazır mıyız Burak?" diye sordu Poyraz.
"Hazırım Poyraz amca."
Sırayla şarkılar söylendikçe, herkes coşuyordu. Cem eli ile herkesi susturdu.

"Eve girdim ev kuşanmış, eve damatlar dadanmış. -Alkışlayıp, ayakta oynuyordu herkes.
Eve girdim ev kuşanmış, eve damatlar dadanmış.
On dokuz yaşında da melek kızlarım kimlere aldanmış.
On dokuz yaşında da prenseslerim kimlere aldanmış."

Çınar kaşını kaldırdı, "Öyle mi babacığım. Onun geri dönüşü de var ama, gel Burak bu tarafa!" diye tarafları belirledi Çınar.
Şimdi babalar ve oğullar karşı karşıyaydı.

"O dünyadan bu dünyaya melek sıçramış, oh aman Allah!
O dünyadan bu dünyaya melek sıçramış.
Altmış yaşında da Cem baba pek de kartlaşmış.
Altmış yaşında da Cem baba pek de kartlaşmış."

Cem kaşlarını kaldırdı ama bu sefer söze Rüzgar girdi.

"Sizden ala melek olmaz, Efsanesiz olmaz.
Sizden ala melek olmaz, Efsanesiz olmaz.
Siz onun yaşına gelin de bakalım, ufaklıkları kaldırın.
Siz onun yaşına gelin de bakalım, ufaklıkları kaldırın."

Cem arkaya yatarak kahkaha attı, "Bravo Rüzgar!"
Çınar kaşlarını çattı, "Baba! Olmuyor ama ha!"
Burak gitarı Mert Ali'ye verdi, "Devam et," dedi ve Çınar'a 'bekle' işareti yaparak şarkıya girdi.

"Hamam taşı gümüşten,
Yeni geldim o işten.
Benim böyle delirmem,
Senin melek prensesten.
Yar yar..."
(HAMAMTAŞI GÜMÜŞTEN)

Cem kaşlarını çattı, "Bel altı vurdun!" dedi ve Poyraz'a dönüp, "Devamını çal," dedi.

"Kızım kendi yuvasında,
Babası var yanında.
İstedin de verdim ya,
Çıban çıksın malında...
Yar yar..."
(HAMAMTAŞI GÜMÜŞTEN)

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin