Genç kadın cep telefonu ile konuşurken aynı anda da kırmızı spor arabasının kapısını açıp, içine girdi. Burnuna gelen değişik ve muhteşem koku ile kaşlarını çatsa da, pek önemsemedi.
"Abi anlatamıyor muyum acaba? Aniden gelmek zorunda kaldım, geldim. Neden bu kadar büyütüyorsun?"
"Gelmene değil, yine ne halt karıştırdığını merak ediyorum."
kadın gözlerini devirdi. "Diyene gel. Vallahi bu sefer ki o kadar büyük değil." hala arabayı çalıştırmamıştı.
O sırada cama biri tıkladı. Kadın bakmadan 'Git' işareti yaptı. Ama bir daha tıklatıldı. Camın düğmesine basıp, adama ellilik uzattı.
"Al," dedi. Ama para alınmayınca yüzünü cama çevirdi ve elindeki telefon kucağına düştü.
Ona bakan adam güneş gözlüğünü burnuna kadar indirmiş, kaşlarını kaldırmış, sert bakışlarını ile kadına bakıyordu.
"Bu araba elli kağıt etmez. En az dört yüz bin isterim. O da o güzel gözlerinin hatırına."
Kız kaşlarını çattı. "Af buyur neden arabamı senden satın alıyorum ben acaba?"
Adam başını öne eğip, sabır çekti. "Çünkü araba benim hanımefendi."
"Bak güzeldi. Güldüm, eğlendim, şimdi gidebilirsin."
Adam kaşlarını kaldırdı ve bekledi. Kadın arabayı çalıştıramayınca yutkundu. Bir daha denedi, olmadı. Başını yukarı adama çevirdi. Adam gözü ile yanı işaret edince, kız o tarafa baktı. Aynı araba yanda da vardı ve muhtemelen değil, kesinlikle o araba onundu. O zaman bu baştan çıkarıcı muhteşem kokunun nedenini anladı.
Yandan çantasını aldı ve arabadan indi. "Sakın gülme!" diye çemkirdi adama. Ama adam zaten gülmüyordu. "Her insan şaşırabilir. Üstelik anahtarla açtım, kapılar da açıktı."
"Aynı anda ben de açtığım için olabilir mi acaba?"
"O zaman hatanın yarısı sende."
"Artık 'arabama' binebilir miyim?"
"Bin canım banane."
Kız da kendi arabasına bindi. Ve biri sağa biri sola giderek yollarını ayırdılar. Ama bu ikisinin henüz ilk karşılaşmasıydı. Kadının nasıl bir bela mıknatısı olduğunu henüz adam bilmiyordu.
Çünkü o CEM ERNEZ'in kız kardeşi CEMRE ERNEZ'di.
----------------------------------------
alıntı iyi mi oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ Efsanesi
RomanceEfsane kendi hikayesi 'EFSANE'NİN AŞKI' ile dönüyor. En çok istenilen, en çok eleştirilen, ama en çok sevilen Cem Ernez kendi hikayesi ile tekrardan okurları ile buluşacak. En berbat sevgili, en sadık koca, en kusursuz dost, en mükemmel baba, en kıs...