Kısa ama özelllll bir bölüm sizlerle =)
Yüreğimi de kendimi de verdim ellerine,
Artık ne halim varsa görmeye razıyım.
Ama unutma senin her şeyin benim elimde,
Bundan sonra bensiz nefes aldırmayacağım."Ah Paris, Paris olalı...
Hiç görmedi böyle sevişme!
Geberiyorum aşkından,
Kalmadı bende sabırdan eser..."Ecrin kahkahalarla karşısındaki adamı izliyordu. "Cem ciddi olamazsın?" dedi ağzını kapatarak.
Adam bembeyaz yatakta bembeyaz iç çamaşırları ile yatan kadına bakarak gömleğini yavaşça çıkardı ve bedenini seksi bir şekilde oynatıp gömleği kadına attı.Ecrin gömleği yakaladı ve ıslık çaldı, "Uuuww... Evet bebeğim aynen öyle!"
Cem daha da hareketlenip, kemerine götürdü elini ve aynı seksi dansla onu da çıkardı. "Harikasın Cem Ernez!""Size özel ayrıldım müstakbel Ernez. Bir çeşit düğün hediyesi."
"Ah! Evet harika bir parçasın!" diye bağırıp, tekrar ıslık çaldı.Cem yatağa çıktı ve kadının üzerinde dans ederek boxerını çıkardı. "Şimdi sıra en keyifli kısmında..." dedi ve kadını tek hamlede üzerine çıkardı. "Sıra sende..."
"Hayır..." dedi Ecrin başını sağa sola sallayarak. "Sana striptiz yapmayacağım."
"Yapacaksın! Ben nasıl yaptım," dedi yalandan bir kaş çatmayla."Hakikaten Ernez, nasıl yaptın?" Ecrin bunu gerçekten merak ediyordu. "İçinden resmen fahişe bir Cem çıktı."
Cem yüksek bir kahkaha attı. Susmak bilmeyince Ecrin ona yalandan vurmaya başladı. "Sus, seni aşağılık adam. Resmen baştan çıkardın beni."
"Yalnız erkeğin, dışarıda maçosu, mutfakta gurmesi, yatakta fahişesi makbulmüş.""Öyle miymiş?"
"Öyle. Kadınım da, dışarıda başımın tacı, evimde yuvamın huzuru, yüreğimde de aşkımın saltanatıdır.""Cem seni seviyorum. Seni tüm yüreğimle seviyorum."
"Ben artık o sözlerden geçtim Ecrin, ben sana yüreğimdeki aşkı tarif edecek iki kelime bile bulamıyorum. Bu aşk yüreğimdeki tüm sözleri aştı."Sımsıkı sarıldı ona. "Beni bırakma."
Cem gülümsedi, "Deli misin sen? Ben bencil herifin tekiyim. Seni bırakırsam ölürüm. O yüzden de ölene kadar benimsin."
"Ölene kadar seninim."*
"Ah Paris'e ilk kez geliyor gibiyim," dedi Cem birlikte elele yürürken.
"Ben zaten ilk kez geliyorum." Sonra Cem'e döndü. "Kaç kızla geldin Cem buraya?"
Cem hesap yapmaya çalıştı. "On... Bir saniye aşkım.""On mu? On kızla mı geldin?"
"O bir gelişimdeki sayı. Toplamda yedi kez geldim. Onar gün kaldığımı düşünürsek... Bazı zamanlarda bir günde iki kız desen... Gerçi o esmerlerle olduğum gece bir de kızıl vardı-Ah!" kafasına yediği çanta ile şaşkınlığını gizlemeden sevgilisine baktı. "Ne vuruyorsun be?" diye çıkıştı kıza."Ya hepsinin listesini mi yaptın kafanda? Unutamamış bir de ya!"
Cem gülerek kızı kollarına aldı. Ecrin çırpınsa da bırakmadı. "Birincisi baş belasının aşkı, cevabını kaldıramayacağın sorular sorma. Geçmişimi artık kurcalama. Ben geçmişimi yakıp, bembeyaz bir sayfayla sana geldim. İkincisi Paris'teki ilk sevgilim sensin. Şimdi çok açım, pizzaya ne dersin?"Ecrin aşkla baktı adama, dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu. "Ah buranın tüm lezzetlerini tatmak istiyorum."
Cem beğeni ile dudaklarını büzdü, "Imm, buranın en meşhur lezzeti ne biliyor musun?""Neymiş?" dedi Ecrin adamın koluna geçip yürürken.
"Yatakta az soyulmuş, hiç terbiyeli edilmemiş, bol aşk ve tutkulu Cemorella." Ecrin kahkaha atarken, Cem onu kucağına alıp, sokak ortasında döndürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ Efsanesi
RomanceEfsane kendi hikayesi 'EFSANE'NİN AŞKI' ile dönüyor. En çok istenilen, en çok eleştirilen, ama en çok sevilen Cem Ernez kendi hikayesi ile tekrardan okurları ile buluşacak. En berbat sevgili, en sadık koca, en kusursuz dost, en mükemmel baba, en kıs...