3.BÖLÜM - BAŞIMIN BELASI

16.6K 1.1K 93
                                    


Cem kız kardeşine gözlerini kısarak bakıyordu. Cemre de ona aynı şekilde bakınca Cem ofladı.
"Cemre evi yakmışsın."
"Kaza oldu abi."

"Bu kaçıncı ya?"
"Senin vukuatlarını geçmedim daha merak etme."
Cem ayağa kalktı ve elini cebine sokup, kardeşinin karşısına geçti. "Öyle mi? Sayalım mı küçük hanım? Polisleri atlatayım derken çöp konteynırına çarpman?"

"Yakalansaydım da ehliyetim mi gitseydi altı ay. Ful alkollüydüm."
"Yakalanmadı sanki bana. Adam sana fıstık dedi diye adamı ezmen."
"Fıstıklı ezme yaptım. Fena mı?"
"Ya çalıştığın şirkette çıkardığın rezilliğe ne demeli?"
Cemre yüzünü buruşturdu, "Abi ya oradan hiç konuya girme, yüzde yüz haklıydım. Yani ne var ahizeyi ters tutup konuşmaya çalışmışsam. Resmen dalga geçtiler benimle. Bende hadlerini bildirdim. İyi de ettim."

"Kibar ol Cemre! Kendini ezdir demiyorum abicim, ama azıcık bayan ol, dikkatli ol."
Cemre şirince gülümsedi, "Burada kalsam ya bir süre?"
"Tabi annen baş edemedi buraya postaladı seni değil mi?"

Cemre başını sağa sola salladı, "Hayır aksine, gelmemi istemedi. Ama seni çok özledim," deyip abisinin dayanamadığı o hareketi yaptı ve gözlerini kırpıştırdı.
Cem de ona gülümseyip, kollarını açtı. "Gel buraya ufaklık."
Birbirlerine sarılırken, Cemre mırıldandı, "Pizzaya ne dersin?"
"Süper olur derim."

***

Ecrin sokaklarda boş boş dolaşırken karşıdan gelen kişiyi görmesi ile kocaman gülümsedi.
"Selim, ne haber?"
Selim de kıza sarıldı, "İyilik sevimli cadı senden ne haber?"
"İyidir."

Sonra sıkkın bir nefes verince, Selim "Hayırdır, pek de iyi değil gibisin," dedi.
"Aslında seni gördüğüm iyi oldu, çok sıkılan canım acayip pizza istiyor. Eşlik eder misin?"
Selim gülümsedi, "Hesap ödeyecek enayi arıyorum, demiyorsun da..."
Ecrin kahkaha attı, "Estağfurullah, sadece tek yemek istemiyorum. Hesabı ben öderim yoksa."

"İyi tamam gel, hesabı ben ödeyeceğim ve seni harika bir pizzacıya götüreceğim."
"Hadi bakalım."
Birlikte yürüyüp, sohbet etmeye başladılar. Pizzacıya geldiklerinde dışarıda oturmak yerine içeri geçmeyi tercih ettiler.
"Ne alırdınız?" diye sordu garson yanlarında durup.

"Hanımefendiye karışık en büyük boy-"
"Selim ya, gıcıklaşma!" dedi Ecrin gülerek.
Selim de gülümsedi ve yanağını sıktı, "Seni anca doyurabiliriz güzelim."
Ecrin garsona döndü, "Büyük boy olsun ama ortak yiyeceğiz. İki tane de kola ve patates tabiki."
Selim yüzünü buruşturdu, "Beni de yiyecek misin?"
"Rüya yesin seni!" diye kahkaha atarak konuştu.

O anda onu izleyen sinirli bir çift gözden habersizdi Ecrin. Cem kızın her kahkahasında homurdanıyordu.
"Bana gelince suratıma yapıştır pastayı, elin adamına kahkaha at pizza ye! Baş belası."

Cemre abisinin baktığı yere baktı, "Kızı tanıyor musun?"
Cem kıza döndü, "Kız mı? Bu mu kız? Bildiğin süpürge imalathaneli cadı bu be!"
Cemre gülümsedi, "Anlaşılan sana da büyü yapmış bu cadı."

"Büyü yapmadı, aradaki büyüyü bozdu."
Cemre kaşlarını kaldırdı, "Büyülendin yani kıza, kız da anlaşılan sana posta koymuş, sen de bayağı sinir olmuşsun."

Cem kız kardeşine öfkeyle baktı, "Tespitlerini kendine sakla Cemre. Ama ben yapacağımı bilirim. Şu esmer fıskiye ile aralarını bozayım da görsün."
"Saçmalama abi. Böyle bir şey yapmayacaksın değil mi?"
Cem memnuniyetsiz bir şekilde yüzünü buruşturdu, "Tabi ki yapacağım. O pastayı bana yedirmesinin cezasını çekecek bu sarı cadı."
Cemre kahkaha attı, "Ay sen bayağı bayağı hoşlanmışsın bu kızdan."

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin