GELECEKTEN ALINTI - KANATLI MELEK

4.9K 391 103
                                    

Fantezi peşinde koşan Cem ve saz arkadaşları =) bomba bölümden ufak bir alıntıya ne dersiniz?

“Ya Ecrin Allah seni inandırsın ilk gördüğüm an MELEK gibi adam dedim kendi kendime. Kanatsız diyeceğim ama kanatları bile var. O kadar melek yani.” Sonra Cem’e döndü Poyraz, “Haren var mıydı Meleğim?”

Cem ayağındaki terliği adama fırlattı, “Yok! Ama alt takımın tam, görmek ister misin?”

Poyraz gülmeye başladı “Valla üstte gördüğüm beyaz dantelli sutyenden sonra, alttan çok şüpheliyim.”

Herkes kahkaha atarken, Cem homurdanıyordu. “Seni öldüreceğim Ecrin.”
Ecrin şaşırarak baktı kocasına, “Aa birtanem, üstüme iyilik sağlık; sen fantezi peşinde koşacağım diye tutturdun. Benim suçum ne? Uçuracağım seni derken melek kanatları takıp, geleceğini düşünmedim açıkçası!”

Ateş telefonunda bir şeylerle uğraştıktan sonra Cem’e baktı. “Ya Cem, şimdi seni Melo Cem diye kaydettim de koyacağım müziğe karar veremedim. ‘Hoşgeldin melek, sefalar getirdin’i mi koysam yoksa ‘Meleklerin sözü var’ şarkısını mı koysam?”

Poyraz da telefonunu ona uzattı, “Aaa ben seni SEN BİR MELEKSİN diye kaydettim, şarkın da ‘Sen bir meleksin, her şey demeksin’ nasıl ama?”

Cem yumruklarını sıktı, “Yemin ederim bir kelime daha söylerseniz, hepinizi merhum 1, merhum 2 diye kaydedip, müziğinize de cenaze marşı ekleyeceğim! Susun artık.”

Rüzgar ayıplar gibi baktı, “Aa benimkini görmeyecek misin?” dedi telefonu uzatarak.
Poyraz eğildi, “Göremedim o ne?”

“Ultra kanatlı Cem diye kaydettim. Şarkında ‘Orkid sponsor olsun fikrime, kanatlanır uçarım bende’ süper değil mi?”

Cem Ecrin’e baktı, “O bedenine iyi bak Ecrin! Gece her tarafını dondurmaya bulayacağım!” diye tısladı.
Ecrin masum bakışlar atarak kocasına sarıldı, “Ama kocacığım senin gibi Melek bir adama böyle tehditler yakışıyor mu?” dediği an Cem kadını kucakladı.

“Defolup gidin!” diye bağırıp, merdivenlere doğru yol aldı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin