19.BÖLÜM - ECRİN 'ERNEZ'

12.7K 1.1K 256
                                    

ve EFSANE DÜĞÜN sizlerle =)

İşte sonunda her şeyinle benimsin,
Demiş miydim bilmiyorum ama
Sevgilim benimken daha bir mükemmelsin.

BÖLÜM ŞARKILARI

Pervane - Özdemir Erdoğan
Evlere Şenlik – Sinan Özen
Kaynana – Atilla Taş
Seni Anan Benim İçin Doğurmuş – Ebru Yaşar
Efsane – ODO
Bir Efsaneydi – Hakan Peker
Kedi Gibi – Tarkan
Köle – Aydın Kurtoğlu
Yangınlar Var – Bahadır Tatlıöz
Yak – Bilal Sonses
Bana Doğru – Bora Duran
Şanıma İnanma – Sezen Aksu
Koltuk – Demet Akalın
Oh olsun – Füsun Önal
Aşkımız İçin – Sibel Can
Esmer – Erkan Güleryüz
Ateşine yolla -Hakan Peker
Güzel Kadın – Raviş
Uçuk Kaçık – Hakan Peker
Ne Haber Aşktan – Aytekin Kurt
Öpücem – Simge
Oh olsun – Demet Akalın ft.
Dünyanın En Güzel Günü – İrfan Özata
Emret Öleyim – Sibel Can
Kırk Yılda Bir Gibisin – Murat Dalkılıç
Sen Başkasın – Tarkan
Tesir Altında – Mustafa Sandal
Lay la lay lalay – Gülben Ergen
Evlenmeliyiz – Hadise
Dudu – Tarkan
Sevme Zamanı – Oya & Bora
Peri – Nil K.
Kandırdım – Kenan Doğulu
Katula Katula – Davut Güloğlu
Cici Baba – Kerim Tekin

“Şarkı sana bayağı uymuş,” dedi Ecrin kocasına bakarken. İkisi de göz gözeydi ve Cem kadının gözlerinin içine bakarak söylüyordu sözleri.
“Daha ne sürprizlerim var, az sonraaa!” dedi karısının dudağına öpücük bırakarak.

Ecrin gözlerini yumdu ve kocasına daha da sokuldu. “Hala inanamıyorum Cem şimdi biz evlendik mi?”
Cem de onu sıkı sıkı sardı, “Hayatta yaptığım en güzel şey seninle evlenmek ve bebeğim seni hakkettiğim için dünyanın en şanslı erkeğiyim.”

Ecrin onun gözlerinin içine baktı. “Seni seviyorum baş belası Ernez.”
“Ben de seni seviyorum bayan Ernez.”

(Evlere Şenlik – Sinan Özen)
Dans müziği bitince birden ritimli bir şarkı başladı. Ecrin duyduğu şarkı ile gülümsedi ve Cem’in elini tutup ritme ayak uydurmaya başladı.
“Çok fenasın Cem Ernez. Resmen iki kırmızı kulaklı şeytansın.”
Cem kahkaha attı, “O şeytan akşam seni o ateşleri ile yakacak sayın Ernez.”
“O ateşlerde yanmak için sabırsızlanıyorum.”

“Ecrin!” diye inledi adam ve kızı yine uzun uzun dudağından öptü. Nakarat geldiğinde de Cem kayınbabasına baka baka şarkıyı söylüyordu.
“Bak bak hareketlere bak Azimet! Görüyor musun?”
Azimet hanım sevgiyle bakıyordu kızı ile damadına. “Evet, ne kadar seviyor kızımızı. Nazar değmesin.”

Adam karısına çevirdi hayretle bakışlarını. “Git bir yerlerine nazar boncuğu tak Azimet! Sen kendini bana boşatacak mısın kadın?”
“Aaa ama Derviş sende taktın çocuğa. Evlendi işte ne güzel.”
“Sarı damat!” dedi yüzünü buruşturarak.
“Senin kızın da sarışın.”

“Olsun, o damat. Dış kapının sarı mandalı. Evdeki tüm sarı mandalları atacağım. Civcivleri de satacağım. Kaz besleyeceğim bundan sonra! Öküz alacağım ahıra.” Sonra düşündü, “Yok öküz de gelir sana sarı kız diye, yine bunu anımsatır. Hoş öküz de bunu anımsatır. Sevmedim bu damadı. Kızımın dudaklarından ayrılmıyor. Şuna bak! Duvara yapışık damat!”

Azimet hanım kahkaha atıyordu. “Ay ilahi Derviş sen çok yaşa emi.”
“Çok yaşa diyorsun, kızımızı bu adamla evlendiriyorsun. Sayenizde çok yaşamam. Düşman başına böyle damat. Duvar kağıdı!”
“Ay her cümlenden sonra laf sokmasan olmaz de mi?”

(Kaynana-Atilla Taş)
Cem kayınbabasının yanına geldi, “Bu şarkıda seninle oynayasın var babacım.”
“Babalar götürsün seni Cem, git başımdan!” dedi homurdanarak. “Seçtiği şarkıya bak!”

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin