GELECEKTEN ALINTI- CEM'İN GELİNİ

4.9K 460 62
                                    

"Bu ne Ecrin?" dedi adam içeriyi gösterip somurtarak.
"Gelinimizmiş Cem, duymadın mı oğlunu?"

Adam sandalyeden birden kalktı. "Ne gelini ne? Kız Türkçe bilmiyor."
"Öyle deme bir kaç kelime biliyor."
Sinirle ellerini saçlarından geçirdi. "He biliyor. 'Siktir git babalık' dedi bana. Oğlunun öğrettiği şeye bak."

Kadın elindeki bıçağı sertçe masaya bıraktı. "Oğlumuz Ernez oğlumuz!" diye bağırdı. Sonra adamın yanına geldi. "Hani şu üstünde zevkle inlerken, altımda hırlayarak içime boşaldığın oğlumuz!"
"Evet, üstteydin diye beyni aşağıda doğdu çocuğun. Hayır ben bunun ailesinden kızı nasıl isteyeceğim acaba. Tanrı'nın gücü, Yüce İsa ve Kutsal Ruhun kavli ile mi? Kavliyi nasıl çevireceğim hiç bilmiyorum." tekrar sandalyeye oturdu. "Biri de normal evlense. Kimin ahı lan bu?"

Ecrin yanına geldi ve kulağına eğildi. "Birincisi Eva gayet normal evlendi. İkincisi babamdan başlayıp giden upuzuuun bir 'ah liseten var kocacım."

Cem yüzünü buruşturdu, "Eva'nın evliliği normal, evlendiği kişi anormal. Kapımda halay çekerek, kızımın hamile olduğunu söyleyen adamdan bahsediyoruz Ecrin! Evlendiklerinin ikinci günü hemde." diye bağırırken parmakları ile ikiyi gösterdi. "En azından ben babama saygımdan evlenene kadar korundum."

"Ne yüce bir davranış."
"Yüce İsa ve Kutsal Ruh adına diyeceksin. Alış artık. Bunlar torunumu sulara sokup, vaftiz de ederler. Tanrı korusun." diye homurdanırken, karısına döndü. "Sünnet olacak torunum ona göre!"

O sırada mutfağa giren oğlu asıl bombayı patlattı, "Babacım daha bir ay sonra cinsiyeti belli olacak da, siz hamile olduğunu nereden biliyorsunuz onu anlamadım. Sürpriz yapacaktık güya."

******

Vee Cem'in muhteşem gelini ve damatları...

EFSANE'NİN AŞKI - Y.S.S. IV - FİNAL ❤️ Bir CEM ERNEZ EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin